![]() |
op welke leeftijd werd jij ontmaagd en
.
|
omdat het onwijs lekker is ;)
niet om er bij te horen niet om er vanaf te zijn wel omdat we van elkaar houden maar het is ONWIJS Lekker |
Op mn 15e, we kende elkaar helemaal niet lang en ik wou het graag proberen.. Best spijt van, de volgende dag begon hij me al te negeren en later heb ik het "uitgemaakt", mjah twas nieteens echt verkering, stomme kutmongool
|
Citaat:
Wat mijzelf betreft; ik was net een paar dagen 16. Verjaardagscadeautje van mijn toenmalige vriendin. Hadden het er al vaker over gehad en dat was voor haar het juiste moment. Voornaamste reden gewoon omdat we van elkaar hielden en al best een tijdje bij elkaar waren (op dat moment ruim een jaar). |
13 omdat ik verkering had, en het was vreselijk
|
14 omdat het kon.
Citaat:
|
nog niet, omdat het kan xD
ik zou t nu al willen, maar op het moment van de waarheid zou ik me denk nog wel ff goed bedenken wat ik aan het doen ben. |
Dat weet je wel, of in elk geval, je bent vreselijk geil en dit is toch best een logische poging om iets met die geilheid te doen. Ik was in elk geval geil en als dat niet het geval is, dan was je nog niet toe aan seks. Ik was ook wel verliefd, maar die verliefdheid liet me vooral de romantische dingen met 'm doen.
|
toch, geil of niet, ik blijf vasthouden aan het oude 'denken voordat je wat doet'.
t zit er nou eenmaal in, i hate mistakes, better avoid them. |
Ik heb het niet tegen jou. Je hebt niet eens seks gehad waar ik dit over kan zeggen :confused:
|
Ik ben ook nog niet ontmaagd, vriendin en ik doen lekker rustig aan met dit soort dingen.
|
Tja je kunt moeilijk in je eentje seks hebben... (Single)
Dus ik hou het nog maar even bij aftrekken. |
Waarom zou je reageren als je nog niet ontmaagd bent? Daar gaat het topic over..
OT: 15, omdat het kon, het wou en ik (nog steeds) een super lieve vriendin heb waar ik smoor op ben. |
Citaat:
|
18. Omdat het gewoon gebeurde en ik het niet zo'n speciaal moment vind.
|
13.... Op een feestje, best gênant waren met een groepje met wat oudere jongens en waren soort van dronken
|
16, met mijn vriendin waarmee ik nu nog steeds samen ben
|
Had toen verkering, geen idee hoe oud ik was. Gok 15.
|
13. Te jong
|
Citaat:
|
16. ik was smoorverliefd en de kans deed zich voor.
|
16. Ik was verliefd. En ik had een obsessie om een kind te krijgen.
|
Op mijn 11e.
|
16, gewoon omdat.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja, maar niet van mijn ontmaagder. Maar 369 dagen na mijn ontmaagding had ik m'n zoon en hoorde ik bij de club van tienermoedertjes. |
Citaat:
|
ja ik kan sterven nu.
|
Hoezo wou je in hemelsnaam een kind :')?
|
Lang verhaal, te offtopic. Mocht je echt interesse hebben moet je maar een pm sturen ofzo.
|
Citaat:
Hoe komt het dat dat op je 11e gebeurt...? |
Buurjongen en ik. Hij iets ouder.
Of geldt dat niet als ontmaagding? |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je stoer over komen btw. Ik was 13 dat meisje was 15 ik wist nie wt me over kwam ik voelde me overvallen. Toen was het gebeurd het duurde nie eens lang 2min:facepalm: Ik had zelf nog liever gewacht |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk eerder dat jij liegt dan dat hij het doet |
niet
|
16 en uit liefde :)
|
nog steeds niet. ik heb geen vriendin. maar ik zou het dan wel uit liefde doen.
|
nog niet ;o hallo ik ben 15.. ik ga nu nog echt niet met iemand naar bed ofzo
en ik wacht gewoon eerst op een echt leuk iemand, en dan alsnog wacht ik even en ik zou het niet willen doen om "erbij te horen" ik laat me niet pushen door mensen ofzo vanaf 17 jaar ofzo vind ik t kunnen :) maar dat is mijn mening |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
15, uit liefde met mn vriendje en hij is 16:)
|
16, omdat ik er zin in had en omdat het kon.
|
15. 2 sex dates gepland. Haters gonna hate.
|
Ikzelf ben op mijn 14e ontmaagd.
Het is voor mij snel gegaan, daar heb ik ook spijt om. Ik met mijn toenmalig vriendin hadden het al in onze 1e tot 2e week gedaan, achteraf dacht ik wel is waarom. Maar ach het was wel kei lekkâh :). |
nog niet
ik weet t, ik ben 21 maar laten we zeggen dat de enige meiden die aardig tegen me zijn me niet willen verliezen als gewone vriend of al een vriendje hebben en tjah, ik ga niet zomaar met elke meid naar bed, er moet wel een klik zijn vind ik |
Nog niet, maar dit jaar sowieso
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |