![]() |
Leeftijdsverschil
Hallo,
Ik ben hopeloos verliefd op een meisje van een jaar hoger. Ik ben 15 en zij is 16. Ze staat nooit alleen en ik weet niks van haar behalve dat ze vriendelijk en mooi is. Ik heb geen lef om te laten zien dat ik iets voor haar voel, dus ik zou graag op een onopvallende manier mijn gevoelens voor haar op tafel gooien, maar ben zelf veel te verlegen voor een gesprek te beginnen. Heb nog nooit echt gepraat met haar. Iemand raad voor mij ? |
Waarom deze topictitel?
|
Omdat het bij ons op school niet het geval is dat de jongen een jaar lager zit dan het meisje
|
Citaat:
|
Wat wil je dan nu weten? Moeten wij bepalen of ze niet te oud is?
|
Lees je wel baasje ?
Ik vraag hoe ik onopvallend haar aandacht kan trekken. Bedankt Sam, maar wil eerst weten of ze wel ietwat interesse heeft. Heb haar nl nog nooit gesproken :( |
Citaat:
|
Op Facebook heb ik haar ja ;)
Zal proberen zo iets voor elkaar te krijgen ;) Bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Groet je haar wel eens als je d'r tegenkomt?
|
Citaat:
Begin gewoon een praatje met haar op facebook, of ga een praatje aan met andere mensen die je gewoon als vrienden kunt beschouwen om alvast een beetje leren om te gaan met een normaal gesprek. |
Citaat:
Wij kennen jouw leven en daarmee de opties niet. Maar als je geen contact maakt waag je niet eens een poging. |
Leeftijdverschil van 1 jaar is geen leeftijdverschil. Heb de ballen en stap op dr af en maak ns een praatje met haar. Nadat je dat gedaan hebt weet je of ze je ziet zitten of niet.
|
Bedankt iedereen, ik denk dat ik (na de examens) op Facebook een bericht ga sturen ;)
Bv: hoe waren de examens? Zo kan misschien een tof gesprek op gang komen ;) En dan enkele gesprekken later zal ik haar meevragen naar de bios, als het klikt tenminste :p |
Citaat:
|
Oké, bedankt voor de tip
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |