Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2013, 21:59
Boeini
Boeini is offline
Hallo,
Ik ben hopeloos verliefd op een meisje van een jaar hoger. Ik ben 15 en zij is 16. Ze staat nooit alleen en ik weet niks van haar behalve dat ze vriendelijk en mooi is. Ik heb geen lef om te laten zien dat ik iets voor haar voel, dus ik zou graag op een onopvallende manier mijn gevoelens voor haar op tafel gooien, maar ben zelf veel te verlegen voor een gesprek te beginnen. Heb nog nooit echt gepraat met haar. Iemand raad voor mij ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2013, 22:01
Verwijderd
Waarom deze topictitel?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:04
Boeini
Boeini is offline
Omdat het bij ons op school niet het geval is dat de jongen een jaar lager zit dan het meisje
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:09
Sammie22
Sammie22 is offline
Citaat:
Hallo,
Ik ben hopeloos verliefd op een meisje van een jaar hoger. Ik ben 15 en zij is 16. Ze staat nooit alleen en ik weet niks van haar behalve dat ze vriendelijk en mooi is. Ik heb geen lef om te laten zien dat ik iets voor haar voel, dus ik zou graag op een onopvallende manier mijn gevoelens voor haar op tafel gooien, maar ben zelf veel te verlegen voor een gesprek te beginnen. Heb nog nooit echt gepraat met haar. Iemand raad voor mij ?
Ik denk dat je gewoon op haar af moet stappen. Ik bedoel wat is het ergste dat kan gebeuren ? Misschien word het wel wat en misschien niet je komt er nooit achter als je nooit wat tegen haar zegt Ik zou trouwens vooral niet te veel inzitten over het leeftijdsverschil
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:11
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Wat wil je dan nu weten? Moeten wij bepalen of ze niet te oud is?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:14
Boeini
Boeini is offline
Lees je wel baasje ?
Ik vraag hoe ik onopvallend haar aandacht kan trekken.
Bedankt Sam, maar wil eerst weten of ze wel ietwat interesse heeft. Heb haar nl nog nooit gesproken
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:18
Sammie22
Sammie22 is offline
Citaat:
Lees je wel baasje ?
Bedankt Sam, maar wil eerst weten of ze wel ietwat interesse heeft. Heb haar nl nog nooit gesproken
Oh ja dat is vervelend :/ Heb je haar op facebook of twitter ofzo ? Misschien kan je zo contact met haar opnemen het is (soms) een beetje gemakkelijker
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:19
Boeini
Boeini is offline
Op Facebook heb ik haar ja
Zal proberen zo iets voor elkaar te krijgen
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:20
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Lees je wel baasje ?
Waarom dan die topic titel?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:21
Sammie22
Sammie22 is offline
Citaat:
Op Facebook heb ik haar ja
Zal proberen zo iets voor elkaar te krijgen
Bedankt
Geen probleem ! En succes er mee xD
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 00:05
Silvano08
Silvano08 is offline
Groet je haar wel eens als je d'r tegenkomt?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 06:29
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Omdat het bij ons op school niet het geval is dat de jongen een jaar lager zit dan het meisje
Wat is dit voor "speciale school"? Pure onzin..

Begin gewoon een praatje met haar op facebook, of ga een praatje aan met andere mensen die je gewoon als vrienden kunt beschouwen om alvast een beetje leren om te gaan met een normaal gesprek.
Oud 03-06-2013, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Maar het probleem is toch niet dat er een leeftijdsverschil is? Dat is er praktisch niet. Het punt is dat jij 'hopeloos verliefd' bent op iemand die je niet kent en niet durft aan te spreken. Leer haar kennen, op wat voor manier dan ook. Een praatje bij de kopieermachine, of de kluisjes, in de pauze als je wacht bij de kantine, of maak minimaal uitgebreid oogcontact een tijd lang. Voeg haar toe op Facebook, of klets in een update van gezamenlijke facebookvrienden, bied een drankje aan bij het uitgaan. Vraag in de fietsenstalling na een lange dag welke kant ze op moet en of jullie samen gaan.

Wij kennen jouw leven en daarmee de opties niet. Maar als je geen contact maakt waag je niet eens een poging.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 21:22
thesombrero
thesombrero is offline
Leeftijdverschil van 1 jaar is geen leeftijdverschil. Heb de ballen en stap op dr af en maak ns een praatje met haar. Nadat je dat gedaan hebt weet je of ze je ziet zitten of niet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 21:30
Boeini
Boeini is offline
Bedankt iedereen, ik denk dat ik (na de examens) op Facebook een bericht ga sturen
Bv: hoe waren de examens?
Zo kan misschien een tof gesprek op gang komen
En dan enkele gesprekken later zal ik haar meevragen naar de bios, als het klikt tenminste
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 22:51
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Bedankt iedereen, ik denk dat ik (na de examens) op Facebook een bericht ga sturen
Bv: hoe waren de examens?
Zo kan misschien een tof gesprek op gang komen
En dan enkele gesprekken later zal ik haar meevragen naar de bios, als het klikt tenminste
Ga niet naar de bioscoop, dan kan je niet tegen d'r praten. Ga gewoon wat met d'r drinken op een terrasje ofzo als het goed weer is.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 05:44
Boeini
Boeini is offline
Oké, bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten