Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   geil van sportkleding en gladde jassen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882575)

thecurefan 29-08-2013 19:55

geil van sportkleding en gladde jassen

wie (jongens/meiden) worden er ook geil van gladde kleding?
ik vooral van trainingspakken van adidas chile 62 en nickelson jassen.

soms doe ik me trainingspak of nickelson jas aan als ik me ga rukken. echt geil.

wie heeft dat nog meer?

groeten kevin

SchoolierAlex 30-08-2013 12:32

Nope, ik geil niet op die vuilniszakken....

mr beats 30-08-2013 13:08

ziek XD

Pluis 30-08-2013 14:06

Citaat:

mr beats schreef: (Bericht 33262983)
ziek XD

dit is niet ziek. iedereen heeft iets waar hij/zij opgewonden van raakt. De een heeft het met "gewone" dingen zoals billen of borsten, de ander heeft het met voeten, latex, bananen, wat dan ook.

Nitrogen 31-08-2013 13:31

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33263019)
dit is niet ziek. iedereen heeft iets waar hij/zij opgewonden van raakt. De een heeft het met "gewone" dingen zoals billen of borsten, de ander heeft het met voeten, latex, bananen, wat dan ook.

Pluis & thecurefan

Dat is een fetisjisjme toch.

Als je dat hebt bijvoorbeeld in dit geval op een joggingpak of nickelson jas; Geil je alleen daarop dat fetisjisme of ook gewoon op blote meisjes (Billen&Tieten) ?

koningcarl 31-08-2013 14:12

Citaat:

Nitrogen schreef: (Bericht 33264092)
Pluis & thecurefan

Dat is een fetisjisjme toch.

Als je dat hebt bijvoorbeeld in dit geval op een joggingpak of nickelson jas; Geil je alleen daarop dat fetisjisme of ook gewoon op blote meisjes (Billen&Tieten) ?

volgens mij is het zo dat je juist knetter geil wordt van de desbetreffende fetisj, maar je ook gewoon geil kan worden van andere dingen.

Nitrogen 31-08-2013 20:38

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33264113)
volgens mij is het zo dat je juist knetter geil wordt van de desbetreffende fetisj, maar je ook gewoon geil kan worden van andere dingen.

O oké. Ik heb zoiets nooit begrepen...

Bijvoorbeeld op wollensokken geilen ofzo ;s;s;s;s;s;s

TheGmailGuy 01-09-2013 10:41

Ik word dan niet geil van jassen maar van cross kleding veder is het heel normaal heb ik begrepen

erkend lid 01-09-2013 12:10

Er zijn meerderen die opgewonden worden van sportkleding, want er worden regelmatig sportswear party 's georganiseerd in gay bars/clubs. De dresscode is dan chavs en scallies.

Nitrogen 01-09-2013 12:33

Hebben alleen homo's een fetish of kunnen hetero's dat ook hebben btw?

(Ja ik weet het, domme vraag maar ach)

Nitrogen 01-09-2013 12:33

Thecurefan & TheGmailGuy

Zijn jullie homo of hetero? (Of iets anders idk...)

Patataap 01-09-2013 13:16

Citaat:

thecurefan schreef: (Bericht 33262480)
soms doe ik me trainingspak of nickelson jas aan als ik me ga rukken. echt geil.

Wordt dat niet ziekelijk warm?

Vowel 01-09-2013 13:54

Citaat:

TheGmailGuy schreef: (Bericht 33265315)
Ik word dan niet geil van jassen maar van cross kleding veder is het heel normaal heb ik begrepen

Of het "heel normaal" is weet ik niet, maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Het boeit niet of iets normaal is. Zolang niemand er last van heeft moet je lekker doen waar je zin in hebt.

Citaat:

Nitrogen schreef: (Bericht 33265452)

Nee, niet alleen homo's hebben fetisjen. Trouwens ook niet alle homo's, hè?

Pip 01-09-2013 14:13

Citaat:

Nitrogen schreef: (Bericht 33265452)

Ja natuurlijk. En vrouwen kunnen ook fetisjist zijn.
Het staat volledig los van je geslacht of waar je zelf op valt.

MarcWeller 01-09-2013 16:41

Troll denk ik.

TheGmailGuy 02-09-2013 19:01

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33265634)
Of het "heel normaal" is weet ik niet, maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Het boeit niet of iets normaal is. Zolang niemand er last van heeft moet je lekker doen waar je zin in hebt.

nou lees dit dan :

Het is niet heel vreemd om crosskleding (of andere kleding, of schoenen, of specifieke lichaamsdelen, of...) interessant te vinden.
dat is wat ik op me topic kreeg,:s

Paranoide 02-09-2013 20:24

'Niet heel vreemd' is niet hetzelfde als 'heel normaal'.

Maar het is normaal genoeg, is dat wat je wil horen?

Vowel 03-09-2013 04:05

Waarom zijn mensen toch zo geobsedeerd met wat er "normaal" is? :D

Lusi 03-09-2013 04:28

Omdat je er nogal op wordt afgerekend. Zeker onder jongeren.

Vowel 03-09-2013 05:14

Dit gaat helemaal niemand iets aan, dus wie zou hem er op afrekenen? Tja wellicht de persoon met wie hij seks wil, maar dan moet 'ie die zorgvuldiger kiezen.

Hoe kunnen mensen hem afrekenen op dingen die ze niet weten? En trouwens, zou hij er dan mee stoppen iets geil te vinden? Normaal of niet, dat is niet relevant.

Lusi 03-09-2013 06:31

Dus fetisj verbergen? Het zit zo in mensen gestampt dat je normaal moet zijn, dat leren ze je. ik zeg niet dat het klopt, maar het is wel logisch dat ie het denkt. Gewoonweg omdat mensen ook zichzelf gaan veroordelen omdat ze gewend zijn dat iets niet kan of mag.

Nitrogen 03-09-2013 06:40

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33265634)

Oh haha wist ik niet precies,
Omdat toevallig een homo op mijn school ook zoiets had, heb ik gehoord.
Dacht ik dat misschien x)
Maar dat was dan ook 3 jaar geleden...

Vowel 03-09-2013 14:01

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 33268011)
Dus fetisj verbergen? Het zit zo in mensen gestampt dat je normaal moet zijn, dat leren ze je. ik zeg niet dat het klopt, maar het is wel logisch dat ie het denkt. Gewoonweg omdat mensen ook zichzelf gaan veroordelen omdat ze gewend zijn dat iets niet kan of mag.

Oh nee, ik bedoel niet dat je het moet verbergen, maar kom op. 99% van de mensen ga je sowieso niet "lastigvallen" met je seksualiteit. Mensen die op straat lopen bijvoorbeeld, wat hebben die nou te maken met wat jij in de slaapkamer doet? Die hoeven dat soort dingen niet te weten en dan kunnen ze je überhaupt niet veroordelen.

En het kleine aantal mensen dat er wél vanaf weet zijn dan waarschijnlijk mensen die je vrienden/kennissen/whatever noemt en van hen mag je wel verwachten dat ze je niet veroordelen (en anders moet je voorzichtiger zijn in het kiezen van vrienden; geen debielen bijvoorbeeld).

Sowieso staat iets niet normaal vinden niet gelijk aan veroordelen. Ik vind poepseks ook niet normaal (dat is het ook niet!), maar het kan me echt niet schelen als mensen het daar warm van krijgen hoor.

Verder was mijn eigenlijke punt dat het, wat betreft seksuele voorkeuren, compleet irrelevant is wat er normaal is en wat niet, omdat je zoiets niet aan/uit kunt zetten. Zelfs als iedereen zegt dat het abnormaal is wordt de TS nog steeds geil van sportkleding. Beter kan hij er gewoon van genieten en zich niets aantrekken van bekrompen mensen.

@TS: je bent de enige niet met een fetisj, dus wat dat betreft is het niet heel vreemd. ;)

InfoBoy 04-09-2013 02:21

Citaat:

MarcWeller schreef: (Bericht 33265852)
Troll denk ik.

Nee hoor, er zijn echt mensen die een fetish hebben. :rolleyes:

Nitrogen 04-09-2013 16:07

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 33269469)
Nee hoor, er zijn echt mensen die een fetish hebben. :rolleyes:

Jij ook dan?

TheGmailGuy 30-09-2013 08:10

Citaat:

Nitrogen schreef: (Bericht 33265453)
Thecurefan & TheGmailGuy

Zijn jullie homo of hetero? (Of iets anders idk...)

Ik ben bi met een gear fetisj ;)

sanderrs 30-09-2013 08:16

Persoonlijk heb ik niks met sportkleding.. ik ben meer van de strakke jeans met pumps of hoge laarzen!! Leren jasje is ook wel sexy trouwens....

Haradeas 30-09-2013 22:02

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33263019)

inderdaad, moet je een beetje open voor staan dat iedereen wel zijn dingen heeft waar hij / zij geil van wordt ^^

thecurefan 10-10-2013 19:34

dank voor jullie reacties. nee ik ben niet ziek... maar jammer dat er hier weinig jongeren te vinden zijn die hetzelfde voelen..

Vila 14-10-2013 01:38

Z'n adidas pak wat jij bedoelt vind ik best geil ja ;p Net als korte broekjes bij gym , vooral als er een knappe jongen dat broekje aan heeft ;$$

En k ben bi , btw :)

thecurefan 24-10-2013 19:58

@nitrogen ik ben hetero
en gelukkig nog een leuke reactie van vila, heb jij zelf ook Adidas?

tiara-schaapie 24-10-2013 20:04

Hmm nickelsson jasse of addidas hmm nee; $ maar cross kleding... of zwarte boxers...dat is pas geil..

yannickdl 14-12-2014 18:57

Ik wordt ook geil van winterjassen voral die van superdry grtjs yannick

fizzle-fluffy 22-04-2018 07:47

Ik weet niet of TS zes jaar na dato nog met deze vraag loopt, vriend. Je mag even zelf een nieuw topic openen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.