Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2013, 19:55
thecurefan
thecurefan is offline
wie (jongens/meiden) worden er ook geil van gladde kleding?
ik vooral van trainingspakken van adidas chile 62 en nickelson jassen.

soms doe ik me trainingspak of nickelson jas aan als ik me ga rukken. echt geil.

wie heeft dat nog meer?

groeten kevin
Oud 30-08-2013, 12:32
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Nope, ik geil niet op die vuilniszakken....
Oud 30-08-2013, 13:08
mr beats
mr beats is offline
ziek XD
Oud 30-08-2013, 14:06
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ziek XD
dit is niet ziek. iedereen heeft iets waar hij/zij opgewonden van raakt. De een heeft het met "gewone" dingen zoals billen of borsten, de ander heeft het met voeten, latex, bananen, wat dan ook.
Oud 31-08-2013, 13:31
Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:
dit is niet ziek. iedereen heeft iets waar hij/zij opgewonden van raakt. De een heeft het met "gewone" dingen zoals billen of borsten, de ander heeft het met voeten, latex, bananen, wat dan ook.
Pluis & thecurefan

Dat is een fetisjisjme toch.

Als je dat hebt bijvoorbeeld in dit geval op een joggingpak of nickelson jas; Geil je alleen daarop dat fetisjisme of ook gewoon op blote meisjes (Billen&Tieten) ?
Oud 31-08-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Pluis & thecurefan

Dat is een fetisjisjme toch.

Als je dat hebt bijvoorbeeld in dit geval op een joggingpak of nickelson jas; Geil je alleen daarop dat fetisjisme of ook gewoon op blote meisjes (Billen&Tieten) ?
volgens mij is het zo dat je juist knetter geil wordt van de desbetreffende fetisj, maar je ook gewoon geil kan worden van andere dingen.
Oud 31-08-2013, 20:38
Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:
volgens mij is het zo dat je juist knetter geil wordt van de desbetreffende fetisj, maar je ook gewoon geil kan worden van andere dingen.
O oké. Ik heb zoiets nooit begrepen...

Bijvoorbeeld op wollensokken geilen ofzo ;s;s;s;s;s;s
Oud 01-09-2013, 10:41
TheGmailGuy
TheGmailGuy is offline
Ik word dan niet geil van jassen maar van cross kleding veder is het heel normaal heb ik begrepen
Oud 01-09-2013, 12:10
Verwijderd
Er zijn meerderen die opgewonden worden van sportkleding, want er worden regelmatig sportswear party 's georganiseerd in gay bars/clubs. De dresscode is dan chavs en scallies.
Oud 01-09-2013, 12:33
Nitrogen
Nitrogen is offline
Hebben alleen homo's een fetish of kunnen hetero's dat ook hebben btw?

(Ja ik weet het, domme vraag maar ach)
Oud 01-09-2013, 12:33
Nitrogen
Nitrogen is offline
Thecurefan & TheGmailGuy

Zijn jullie homo of hetero? (Of iets anders idk...)
Oud 01-09-2013, 13:16
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
soms doe ik me trainingspak of nickelson jas aan als ik me ga rukken. echt geil.
Wordt dat niet ziekelijk warm?
Oud 01-09-2013, 13:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik word dan niet geil van jassen maar van cross kleding veder is het heel normaal heb ik begrepen
Of het "heel normaal" is weet ik niet, maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Het boeit niet of iets normaal is. Zolang niemand er last van heeft moet je lekker doen waar je zin in hebt.

Citaat:

Nee, niet alleen homo's hebben fetisjen. Trouwens ook niet alle homo's, hè?
Oud 01-09-2013, 14:13
Verwijderd
Citaat:

Ja natuurlijk. En vrouwen kunnen ook fetisjist zijn.
Het staat volledig los van je geslacht of waar je zelf op valt.
Oud 01-09-2013, 16:41
MarcWeller
MarcWeller is offline
Troll denk ik.
Oud 02-09-2013, 19:01
TheGmailGuy
TheGmailGuy is offline
Citaat:
Of het "heel normaal" is weet ik niet, maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Het boeit niet of iets normaal is. Zolang niemand er last van heeft moet je lekker doen waar je zin in hebt.

nou lees dit dan :

Het is niet heel vreemd om crosskleding (of andere kleding, of schoenen, of specifieke lichaamsdelen, of...) interessant te vinden.
dat is wat ik op me topic kreeg,
Oud 02-09-2013, 20:24
Verwijderd
'Niet heel vreemd' is niet hetzelfde als 'heel normaal'.

Maar het is normaal genoeg, is dat wat je wil horen?
Oud 03-09-2013, 04:05
Vowel
Vowel is offline
Waarom zijn mensen toch zo geobsedeerd met wat er "normaal" is?
Oud 03-09-2013, 04:28
Verwijderd
Omdat je er nogal op wordt afgerekend. Zeker onder jongeren.
Oud 03-09-2013, 05:14
Vowel
Vowel is offline
Dit gaat helemaal niemand iets aan, dus wie zou hem er op afrekenen? Tja wellicht de persoon met wie hij seks wil, maar dan moet 'ie die zorgvuldiger kiezen.

Hoe kunnen mensen hem afrekenen op dingen die ze niet weten? En trouwens, zou hij er dan mee stoppen iets geil te vinden? Normaal of niet, dat is niet relevant.
Oud 03-09-2013, 06:31
Verwijderd
Dus fetisj verbergen? Het zit zo in mensen gestampt dat je normaal moet zijn, dat leren ze je. ik zeg niet dat het klopt, maar het is wel logisch dat ie het denkt. Gewoonweg omdat mensen ook zichzelf gaan veroordelen omdat ze gewend zijn dat iets niet kan of mag.
Oud 03-09-2013, 06:40
Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:

Oh haha wist ik niet precies,
Omdat toevallig een homo op mijn school ook zoiets had, heb ik gehoord.
Dacht ik dat misschien x)
Maar dat was dan ook 3 jaar geleden...
Oud 03-09-2013, 14:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dus fetisj verbergen? Het zit zo in mensen gestampt dat je normaal moet zijn, dat leren ze je. ik zeg niet dat het klopt, maar het is wel logisch dat ie het denkt. Gewoonweg omdat mensen ook zichzelf gaan veroordelen omdat ze gewend zijn dat iets niet kan of mag.
Oh nee, ik bedoel niet dat je het moet verbergen, maar kom op. 99% van de mensen ga je sowieso niet "lastigvallen" met je seksualiteit. Mensen die op straat lopen bijvoorbeeld, wat hebben die nou te maken met wat jij in de slaapkamer doet? Die hoeven dat soort dingen niet te weten en dan kunnen ze je überhaupt niet veroordelen.

En het kleine aantal mensen dat er wél vanaf weet zijn dan waarschijnlijk mensen die je vrienden/kennissen/whatever noemt en van hen mag je wel verwachten dat ze je niet veroordelen (en anders moet je voorzichtiger zijn in het kiezen van vrienden; geen debielen bijvoorbeeld).

Sowieso staat iets niet normaal vinden niet gelijk aan veroordelen. Ik vind poepseks ook niet normaal (dat is het ook niet!), maar het kan me echt niet schelen als mensen het daar warm van krijgen hoor.

Verder was mijn eigenlijke punt dat het, wat betreft seksuele voorkeuren, compleet irrelevant is wat er normaal is en wat niet, omdat je zoiets niet aan/uit kunt zetten. Zelfs als iedereen zegt dat het abnormaal is wordt de TS nog steeds geil van sportkleding. Beter kan hij er gewoon van genieten en zich niets aantrekken van bekrompen mensen.

@TS: je bent de enige niet met een fetisj, dus wat dat betreft is het niet heel vreemd.
Oud 04-09-2013, 02:21
Verwijderd
Citaat:
Troll denk ik.
Nee hoor, er zijn echt mensen die een fetish hebben.
Oud 04-09-2013, 16:07
Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:
Nee hoor, er zijn echt mensen die een fetish hebben.
Jij ook dan?
Oud 30-09-2013, 08:10
TheGmailGuy
TheGmailGuy is offline
Citaat:
Thecurefan & TheGmailGuy

Zijn jullie homo of hetero? (Of iets anders idk...)

Ik ben bi met een gear fetisj
Oud 30-09-2013, 08:16
sanderrs
sanderrs is offline
Persoonlijk heb ik niks met sportkleding.. ik ben meer van de strakke jeans met pumps of hoge laarzen!! Leren jasje is ook wel sexy trouwens....
Oud 30-09-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, moet je een beetje open voor staan dat iedereen wel zijn dingen heeft waar hij / zij geil van wordt ^^
Oud 10-10-2013, 19:34
thecurefan
thecurefan is offline
dank voor jullie reacties. nee ik ben niet ziek... maar jammer dat er hier weinig jongeren te vinden zijn die hetzelfde voelen..
Oud 14-10-2013, 01:38
Vila
Vila is offline
Z'n adidas pak wat jij bedoelt vind ik best geil ja ;p Net als korte broekjes bij gym , vooral als er een knappe jongen dat broekje aan heeft ;$$

En k ben bi , btw
Oud 24-10-2013, 19:58
thecurefan
thecurefan is offline
@nitrogen ik ben hetero
en gelukkig nog een leuke reactie van vila, heb jij zelf ook Adidas?
Oud 24-10-2013, 20:04
Verwijderd
Hmm nickelsson jasse of addidas hmm nee; $ maar cross kleding... of zwarte boxers...dat is pas geil..
Oud 14-12-2014, 18:57
yannickdl
yannickdl is offline
Ik wordt ook geil van winterjassen voral die van superdry grtjs yannick
Oud 22-04-2018, 07:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet niet of TS zes jaar na dato nog met deze vraag loopt, vriend. Je mag even zelf een nieuw topic openen.
Topic gesloten

Regels voor berichten