![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou lees dit dan : Het is niet heel vreemd om crosskleding (of andere kleding, of schoenen, of specifieke lichaamsdelen, of...) interessant te vinden. dat is wat ik op me topic kreeg, ![]() |
![]() |
|
Dit gaat helemaal niemand iets aan, dus wie zou hem er op afrekenen? Tja wellicht de persoon met wie hij seks wil, maar dan moet 'ie die zorgvuldiger kiezen.
Hoe kunnen mensen hem afrekenen op dingen die ze niet weten? En trouwens, zou hij er dan mee stoppen iets geil te vinden? Normaal of niet, dat is niet relevant. |
![]() |
||
Citaat:
Omdat toevallig een homo op mijn school ook zoiets had, heb ik gehoord. Dacht ik dat misschien x) Maar dat was dan ook 3 jaar geleden...
||
Citaat:
En het kleine aantal mensen dat er wél vanaf weet zijn dan waarschijnlijk mensen die je vrienden/kennissen/whatever noemt en van hen mag je wel verwachten dat ze je niet veroordelen (en anders moet je voorzichtiger zijn in het kiezen van vrienden; geen debielen bijvoorbeeld). Sowieso staat iets niet normaal vinden niet gelijk aan veroordelen. Ik vind poepseks ook niet normaal (dat is het ook niet!), maar het kan me echt niet schelen als mensen het daar warm van krijgen hoor. Verder was mijn eigenlijke punt dat het, wat betreft seksuele voorkeuren, compleet irrelevant is wat er normaal is en wat niet, omdat je zoiets niet aan/uit kunt zetten. Zelfs als iedereen zegt dat het abnormaal is wordt de TS nog steeds geil van sportkleding. Beter kan hij er gewoon van genieten en zich niets aantrekken van bekrompen mensen. @TS: je bent de enige niet met een fetisj, dus wat dat betreft is het niet heel vreemd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|