![]() |
sex
Ik ben een jongen van 17 jaar en wil graag een keer sex alleen heb geen idee hoe ik het aan moet pakken. kan iemand me helpen?
|
Zoek een vriendin en wacht totdat je echt verliefd bent en zij ook, je eerste keer kun je maar 1 keer doen en die moet wel fijn en mooi zijn ;-)
|
Als je geen idee hebt hoe je dat moet aanpakken is het misschien eerst handig wat zelfvertrouwen te kweken en goed met vrouwen te kunnen communiceren. :p
Ik ben geen vrouwmensch, maar ik kan me voorstellen dat deze liever seks hebben met een man die wel weet hoe hij dat aanpakt. ;) |
Ga eerst eens daten/proberen te regelen in de kroeg.
|
Geld over meisjes heen strooien en dan is het slechts een kwestie van tijd.
|
"Seks" correct spellen zal de doelgroep in ieder geval vergroten.
|
Ik ben nu ook 17 en heb een klein maandje geleden voor het eerst sex gehad.
Wat ik gedaan heb is: - uitgaan met vrienden - met een leuk meisje gaan praten ( eerst paar keer oogcontact maken, of naar mensen langs haar gaan kijken en kijken of ze jou dan aankijkt, of gewoon naar haar toe lopen en zeggen dat je vind dat ze er leuk uitziet) --> toont ze interesse, probeer er dan voor te zorgen dat ze je echt leuk gaat vinden (drankje aanbieden, grapjes maken, dance moves showen, mensen uitlachen, kijk wat ze leuk vind.) --> toont ze geen interesse, gewoon weglopen en naar het volgende meisje opzoek gaan. - Als ze je dan eenmaal leuk vind niet gelijk met haar gaan zoenen, probeer het classy te houden en vraag gewoon haar nummer. - App haar en vraag haar uit, een keertje bij haar langs voor een film of een jointje roken samen. - Kijk of je haar ook echt leuk vind, spreek nog een aantal keer af. - gefeliciteerd je hebt een meisje waar je sex mee kan hebben. mijn motto : Beter spijt van iets wat je hebt gedaan, dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan. PS: ga voor de iets oudere meisjes, bij een jonger meisje moet je wss nog eventjes wachten voordat ze dat mag/wilt als je pech hebt |
Groot verschil is ook of je van het meisje houdt of haar gewoon leuk vindt. Is een gigantisch verschil in sex ervaring ^^
|
Dankje ik heb nu een vriendin van 15 en ik hou heel veel van haar de rest komt vanzelf ben ik nu achter
|
Als je graag een keer seks wilt hebben met een meisje maar je eigenlijk nog niet wilt binden aan een relatie, dan zijn er ook speciale plekken voor in diverse steden waar je tegen betaling seks kan hebben. ;)
|
Hij zegt toch dat hij 17 is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pluis heeft gelijk het is een gebeurtenis ik ga toch niet naar de hoeren? Ik ben niet gek ik heb een vriendin en hou echt van haar dus jongscholiertje aan jou advies heb ik niks sorry
|
Iemand anders nog een tip? Of is er een meisje hier die het met mij wil doen?
|
Citaat:
Citaat:
|
wtf momentje ook weer gehad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles op zijn tijd
|
Citaat:
Citaat:
|
Ga naar een discotheek.
Dans met meisjes, bied ze drinken aan. Zoen ze, neem ze mee naar huis. Neuken en gedag zeggen. Geordie Shore styl LOL |
Citaat:
Citaat:
Trouwens Pluis; "Alleen je piemel ergens insteken is geen kunst"; ergens insteken is meestal geen kunst maar het in een meisje steken is vaak een heel stuk minder makkelijk en kan soms jaren duren. |
Iemand nog een goede tip want ik ben niet zo van de disco
|
Ja, doe niet zo wanhopig. En daarnaast praat erover met je vriendin (hoewel ik betwijfel dat iemand als jij een vriendin heeft).
|
Als het je puur om het neuken gaat en je het graag wilt doen maar niet met je vriendin terwijl je wel van haar houd (hoe kan je van haar houden als je met een ander wilt neuken, maar dat terzijde....) zie ik momenteel mijn eerder gedane optie als enige mogelijkheid.
|
Toen ik wilde neuken had ik nog geen vriendin nu wil ik het veel minder en hoezo geloof je niet dat ik een vriendin heb koningcarl?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou als. Ik geil ben heb ik heel. Veel. Zin in sex en ja ik ben 17 maar gedraag me lang niet altijd zO daar komt dat door
|
Je gedraagt je inderdaad meer als iemand van 13.
|
De eerste keer seks is altijd spannend
Maar zoek een meisje waarbij je je op je gemak voelt En als er wat mis gaat of het lukt niet helemaal dat je je ook niet kapot schaamt Mijn eerste keer was met een hele goede vriend van me en hij heeft me heel wat geleerd |
Citaat:
|
Na 3 maand al seksuele frustratie, het kan nog langer hoor dus het ligt bij iedereen anders komt meestal door de situatie waar je dan in zit, maar wat wel zo is is als je het nooit hebt gehad weet je ook niet wat je mist
|
Citaat:
Citaat:
Voorbeeldje; 18 3 maanden zonder je zit in nederland, je kan de hier in het topic gegeven tip volgen als je persé wilt; ga naar de hoeren. Op zee; geen optie. |
Ik heb anderhalf jaar een relatie gehad met iemand die vast zat, en vrouwen hebben ook zeker wel de behoefte aan seks dan raak je pas seksueel gefrustreerd. Maar inderdaad bij deze tropic als je het echt zo graag wil ga naar de hoeren niemand hoeft het te weten dat je daar heen gaat en ik weet zeker dat ze ook nog een heel wat ervaring heeft
|
Citaat:
Citaat:
Verschil tussen hem en mij is dan weer dat dat vastzitten een straf is en mijn varen om brood op de plank te krijgen, voor de rest zit er bar weinig verschil in. |
Laat maar zitten jullie nemen me niet serieus nu hoef ik ook geen seks meer met vreemden alleen met mijn vriendin en nee ik gedraag me niet als iemand van 13 grrr
|
lol
|
Citaat:
|
Ja gast, wat verwacht je nou? Je claimt dat je een vriendin hebt en veel van haar houdt, maar gaat vervolgens op een forum vragen of er iemand is die seks met je wil. Sowieso een raar verhaal, maar je reageert ook ontzettend kinderachtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoek gewoon een vriendin dan lukt het vanzelf wel:y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:facepalm: |
Ik denk dat dit topic nu wel is afgelopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |