![]() |
Ik vraagg me wel eens af...
Hoe ervaren/vinden jullie meiden om een jongen te pijpen? En doen jullie het omdat je het zelf echt lekker vinden of om een jongen een plezier te doen? En als je hem zuigt, zuig je hem dan tot hij in je mond klaarkomt (zo ja, vind je dat lekker) of heb je liever dat jij ergens anders klaarkomt? (zo ja, waar dan)
Wat een vragenvuur zeg, maar ben wel benieuwd naar de antwoorden eigenlijk. Ik ben wel eens gepijpt door een meisje en heb deze vraag ook aan haar gesteld en zij vond het pijpen zelf erg lekker om te doen, te zien hoe hij geniet. Ze vond sperma in haar mond wél vies. Niet iedereen ervaart het hetzelfde denk ik, dus vandaar deze vraag, Groet! |
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft het antwoord zelf al, het is anders voor iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Je doet wel een klein beetje flauw, Dark Phoenix.
Nu ontopic: ik vind het niet extreem lekker in de zin van dat ik er enorm van geniet of er heel geil van word. Ik vind het wel heel leuk om mijn vriend er een plezier mee te doen en zijn reacties te zien. Slikken doe ik niet want ik vind voorvocht al niet bepaald smakelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je je vriend al eens op het dieet gezet wat ik beschreef? Kan nogal schelen qua smaak. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben echt benieuwd hoe pluis er uit ziet XD
|
Ik kan erin komen dat sommige meisjes niet graag hebben dat een jongen in haar mond klaakomt maar ik heb wel van mijn zaad geproefd en dat smaakte eigenlijk naar niks, alleen misschien een beetje zout.
|
Ik vind het niet erg en best wel lekker tenzij hij erg veel kruiden op heeft dan niet maar normaal wel hoor, maar denk dat dat voor iedereen zijn eigen ding is
|
Ik vind het zelf fijn om te doen. Te zien hoe hij geniet. Ik slik ook altijd, want ik niet bepaald vies en dan is het ook meteen opgeruimd :D
Mijn vriend is wel al eens klaargekomen op m'n gezicht maar dat vond ik maar een plakzooitje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij spuit het er toch ook op. mag tie het zelf schoonmaken hoor anders had tie maar normaal moeten doen.
|
Citaat:
Het spuit nou ook weer niet als een hogedrukspuit achterin je keel hoor, dat valt wel mee. Maar als je het een vies of naar idee vind moet je dat inderdaad gewoon niet doen. Genoeg andere dingen om te doen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |