![]() |
||
Citaat:
|
Je doet wel een klein beetje flauw, Dark Phoenix.
Nu ontopic: ik vind het niet extreem lekker in de zin van dat ik er enorm van geniet of er heel geil van word. Ik vind het wel heel leuk om mijn vriend er een plezier mee te doen en zijn reacties te zien. Slikken doe ik niet want ik vind voorvocht al niet bepaald smakelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je je vriend al eens op het dieet gezet wat ik beschreef? Kan nogal schelen qua smaak. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het zelf fijn om te doen. Te zien hoe hij geniet. Ik slik ook altijd, want ik niet bepaald vies en dan is het ook meteen opgeruimd
![]() Mijn vriend is wel al eens klaargekomen op m'n gezicht maar dat vond ik maar een plakzooitje.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het spuit nou ook weer niet als een hogedrukspuit achterin je keel hoor, dat valt wel mee. Maar als je het een vies of naar idee vind moet je dat inderdaad gewoon niet doen. Genoeg andere dingen om te doen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|