Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2014, 14:04
Bagheera
Bagheera is offline
Hoe ervaren/vinden jullie meiden om een jongen te pijpen? En doen jullie het omdat je het zelf echt lekker vinden of om een jongen een plezier te doen? En als je hem zuigt, zuig je hem dan tot hij in je mond klaarkomt (zo ja, vind je dat lekker) of heb je liever dat jij ergens anders klaarkomt? (zo ja, waar dan)

Wat een vragenvuur zeg, maar ben wel benieuwd naar de antwoorden eigenlijk.

Ik ben wel eens gepijpt door een meisje en heb deze vraag ook aan haar gesteld en zij vond het pijpen zelf erg lekker om te doen, te zien hoe hij geniet. Ze vond sperma in haar mond wél vies. Niet iedereen ervaart het hetzelfde denk ik, dus vandaar deze vraag,

Groet!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Oud 03-03-2014, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe ervaren/vinden jullie meiden om een jongen te pijpen? En doen jullie het omdat je het zelf echt lekker vinden of om een jongen een plezier te doen? En als je hem zuigt, zuig je hem dan tot hij in je mond klaarkomt (zo ja, vind je dat lekker) of heb je liever dat jij ergens anders klaarkomt? (zo ja, waar dan)

Wat een vragenvuur zeg, maar ben wel benieuwd naar de antwoorden eigenlijk.

Ik ben wel eens gepijpt door een meisje en heb deze vraag ook aan haar gesteld en zij vond het pijpen zelf erg lekker om te doen, te zien hoe hij geniet. Ze vond sperma in haar mond wél vies. Niet iedereen ervaart het hetzelfde denk ik, dus vandaar deze vraag,

Groet!
Niet roken, weinig alcohol en kruiden. Veel water/vruchtensap en ananas zorgt voor zoeter sperma. Minder bitter. Tip.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:24
Bagheera
Bagheera is offline
Citaat:
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Ik ga het niet uitproberen. No way! Ik ben geen homo. Ik wil alleen weten hoe meiden het ervaren.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ga het niet uitproberen. No way! Ik ben geen homo. Ik wil alleen weten hoe meiden het ervaren.
Waarom?

Je geeft het antwoord zelf al, het is anders voor iedereen.
Oud 03-03-2014, 16:37
Bagheera
Bagheera is offline
Citaat:
Waarom?

Ja klopt, dat is wel weer zo. Alleen voel me niet aangetrokken door dat soort praktijken. Heb liever het geslacht van het vrouwelijk schoon, Dark Phoenix.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja klopt, dat is wel weer zo. Alleen voel me niet aangetrokken door dat soort praktijken. Heb liever het geslacht van het vrouwelijk schoon, Dark Phoenix.
Dat verklaart nog niet waarom je deze vraag stelt als je het antwoord al weet, Bagheera.
Oud 04-03-2014, 08:57
Bagheera
Bagheera is offline
Citaat:
Dat verklaart nog niet waarom je deze vraag stelt als je het antwoord al weet, Bagheera.
Ik vraag toch ook hoe een ANDER het ervaart?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 15:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vraag toch ook hoe een ANDER het ervaart?
Citaat:
Niet iedereen ervaart het hetzelfde
Citaat:
Oud 04-03-2014, 17:11
Pluis
Pluis is offline
Je doet wel een klein beetje flauw, Dark Phoenix.

Nu ontopic: ik vind het niet extreem lekker in de zin van dat ik er enorm van geniet of er heel geil van word. Ik vind het wel heel leuk om mijn vriend er een plezier mee te doen en zijn reacties te zien. Slikken doe ik niet want ik vind voorvocht al niet bepaald smakelijk.
Oud 05-03-2014, 13:40
Bagheera
Bagheera is offline
Citaat:

Nu ontopic: ik vind het niet extreem lekker in de zin van dat ik er enorm van geniet of er heel geil van word. Ik vind het wel heel leuk om mijn vriend er een plezier mee te doen en zijn reacties te zien. Slikken doe ik niet want ik vind voorvocht al niet bepaald smakelijk.
Ok bedankt. Fijn dat er ook nog mensen zijn met een normaal niveau
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 16:46
Verwijderd
Citaat:

Hoi,

Heb je je vriend al eens op het dieet gezet wat ik beschreef? Kan nogal schelen qua smaak.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Heb je je vriend al eens op het dieet gezet wat ik beschreef? Kan nogal schelen qua smaak.
:') :')
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 21:38
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hoi,

ik ga mijn vriend niet op een dieet zetten alleen maar zodat het zaad minder vies is. ergens anders klaarkomen vind ik een veel betere oplossing. Ik vind sowieso het idee van iets dat zomaar achterin m'n keel zou kunnen spuiten niet echt aantrekkelijk, los van de smaak.
Oud 08-03-2014, 19:17
Verwijderd
Ben echt benieuwd hoe pluis er uit ziet XD
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 20:50
Yannickje
Yannickje is offline
Ik kan erin komen dat sommige meisjes niet graag hebben dat een jongen in haar mond klaakomt maar ik heb wel van mijn zaad geproefd en dat smaakte eigenlijk naar niks, alleen misschien een beetje zout.
Oud 08-03-2014, 22:27
marijntje16
marijntje16 is offline
Ik vind het niet erg en best wel lekker tenzij hij erg veel kruiden op heeft dan niet maar normaal wel hoor, maar denk dat dat voor iedereen zijn eigen ding is
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 22:53
Smaug
Smaug is offline
Ik vind het zelf fijn om te doen. Te zien hoe hij geniet. Ik slik ook altijd, want ik niet bepaald vies en dan is het ook meteen opgeruimd

Mijn vriend is wel al eens klaargekomen op m'n gezicht maar dat vond ik maar een plakzooitje.
Oud 08-03-2014, 23:04
marijntje16
marijntje16 is offline
Citaat:
Ik vind het zelf fijn om te doen. Te zien hoe hij geniet. Ik slik ook altijd, want ik niet bepaald vies en dan is het ook meteen opgeruimd

Mijn vriend is wel al eens klaargekomen op m'n gezicht maar dat vond ik maar een plakzooitje.
Als mijn vriendje dat doet mag ie het ook zelf schoonlikken hoor
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 23:06
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Moet hij dan je gezicht aflikken? Hahaha, dat lijkt me super raar. Sowieso zijn eigen sperma likken
Oud 08-03-2014, 23:12
marijntje16
marijntje16 is offline
hij spuit het er toch ook op. mag tie het zelf schoonmaken hoor anders had tie maar normaal moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 15:49
Verwijderd
Citaat:
ik ga mijn vriend niet op een dieet zetten alleen maar zodat het zaad minder vies is. ergens anders klaarkomen vind ik een veel betere oplossing. Ik vind sowieso het idee van iets dat zomaar achterin m'n keel zou kunnen spuiten niet echt aantrekkelijk, los van de smaak.
Nee joh moet je ook niet doen. Was ook quasi grappig bedoeld, maar kan een tip zijn voor anderen misschien want het scheelt wel in smaak.

Het spuit nou ook weer niet als een hogedrukspuit achterin je keel hoor, dat valt wel mee. Maar als je het een vies of naar idee vind moet je dat inderdaad gewoon niet doen. Genoeg andere dingen om te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet erg en best wel lekker tenzij hij erg veel kruiden op heeft dan niet maar normaal wel hoor, maar denk dat dat voor iedereen zijn eigen ding is
Me too.

Citaat:
Citaat:
Moet hij dan je gezicht aflikken? Hahaha, dat lijkt me super raar. Sowieso zijn eigen sperma likken
Nee dat lijkt mij ook niks. Eigen sperma aflikken. Doekje kan ook..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten