![]() |
Masturberen
Hoi, ik ben een jongen van 15
Ik weet dat ik hetero ben, maar toch vind ik het zeer opwindend om anaal te masturberen. Is dit niet raar als je hetero ben? Ik hoor graag de antwoorden |
Jezus, kunnen we Seksualiteit niet gewoon vervangen met 1 groot sticky topic met "is <x> raar / normaal?" Antwoord: "Ja, dit is normaal." ? Ik heb het gevoel dat er de laatste maanden alleen nog maar dit soort topics voorbij komen.
Anyway, ja dat is 'normaal', er zullen vast nog tig mensen zijn die het doen, het heeft niks met hetero / homo zijn te maken en zelfs als het niet normaal was, als jij het fijn vindt, who the fuck cares? |
Citaat:
|
Als ik zeg dat het raar is, doe je het dan nooit meer?
|
als je verliefd of aangetrokken word door een jongen dan ben je pas homo. niet dat je anaal gestimuleerd word. dat kan ook met een meisje.
en je prostaat zit daar daarom is dat fijn |
Niks raar aan...als jij het tof vindt moet je het doen.
|
Weet iemand ook toevallig waar ik dan een dildo kan kopen (zonder dat m'n ouders het weten) bijv in een winkel?
|
Citaat:
|
Zal ik eens doen :)
|
Christine le Duc. Dat personeel kijkt helemaal nergens van op. Neem trouwens wel iets als een buttplug, dus met breder deel aan onderkant zodat je hem niet "kwijt raakt".
|
Of het personeel van ClD nergens van opkijkt weet ik niet. Maar of ze een 15-jarige een dildo of vibrator verkopen? "Nee mevrouw hij is niet voor mij, tis een kadootje voor mijn moeder
|
welke van de 3 zouden jullie aanraden?
-Dildo -Vibrator -Butt plug ? |
Tja wil je iets dat groot en recht is (dildo), iets dat vibreert of iets dat ervoor gemaakt is om in je anus te stoppen (en een tijdje te laten zitten vaak). Zolang je het maar wast voor en na gebruik.
|
dan denk ik dat ik toch gewoon een dildo koop
|
Let wel op dat dildo's officieel niet gemaakt zijn voor in de anus en dat het je darmen "ingezogen" kan worden. Buttplugs hebben daar een breder stuk aan de onderkant voor. Voor anale stimulatie zou ik je aanraden een buttplug te kopen, dan heb je ook geen kans dat je straks op de SEH zit omdat je je dildo er niet meer uit krijgt (en dit soort dingen gebeuren vaker dan je denkt).
|
Citaat:
Citaat:
|
Ikzelf ga altijd op een fles Foundation van mijn zus zitten. is net een goedkope dildo :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |