Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2014, 17:58
KingTheKid123
KingTheKid123 is offline
Hoi, ik ben een jongen van 15
Ik weet dat ik hetero ben, maar toch vind ik het zeer opwindend om anaal te masturberen.
Is dit niet raar‏ als je hetero‏ ben?‏

Ik hoor graag de antwoorden
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 18:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jezus, kunnen we Seksualiteit niet gewoon vervangen met 1 groot sticky topic met "is <x> raar / normaal?" Antwoord: "Ja, dit is normaal." ? Ik heb het gevoel dat er de laatste maanden alleen nog maar dit soort topics voorbij komen.

Anyway, ja dat is 'normaal', er zullen vast nog tig mensen zijn die het doen, het heeft niks met hetero / homo zijn te maken en zelfs als het niet normaal was, als jij het fijn vindt, who the fuck cares?
Oud 12-05-2014, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Jezus, kunnen we Seksualiteit niet gewoon vervangen met 1 groot sticky topic met "is <x> raar / normaal?" Antwoord: "Ja, dit is normaal." ? Ik heb het gevoel dat er de laatste maanden alleen nog maar dit soort topics voorbij komen.

Anyway, ja dat is 'normaal', er zullen vast nog tig mensen zijn die het doen, het heeft niks met hetero / homo zijn te maken en zelfs als het niet normaal was, als jij het fijn vindt, who the fuck cares?
Zwaar weekend gehad? Doe maar rustig aan hoor..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 15:26
Verwijderd
Als ik zeg dat het raar is, doe je het dan nooit meer?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 17:26
bikinigek
bikinigek is offline
als je verliefd of aangetrokken word door een jongen dan ben je pas homo. niet dat je anaal gestimuleerd word. dat kan ook met een meisje.
en je prostaat zit daar daarom is dat fijn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 17:51
Verwijderd
Niks raar aan...als jij het tof vindt moet je het doen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 09:24
KingTheKid123
KingTheKid123 is offline
Weet iemand ook toevallig waar ik dan een dildo kan kopen (zonder dat m'n ouders het weten) bijv in een winkel?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 09:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Weet iemand ook toevallig waar ik dan een dildo kan kopen (zonder dat m'n ouders het weten) bijv in een winkel?
Kijk eens bij de Etos.
Oud 02-06-2014, 11:02
KingTheKid123
KingTheKid123 is offline
Zal ik eens doen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 16:16
Verwijderd
Christine le Duc. Dat personeel kijkt helemaal nergens van op. Neem trouwens wel iets als een buttplug, dus met breder deel aan onderkant zodat je hem niet "kwijt raakt".
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 16:22
bloodyb
bloodyb is offline
Of het personeel van ClD nergens van opkijkt weet ik niet. Maar of ze een 15-jarige een dildo of vibrator verkopen? "Nee mevrouw hij is niet voor mij, tis een kadootje voor mijn moeder
Oud 03-06-2014, 15:24
KingTheKid123
KingTheKid123 is offline
welke van de 3 zouden jullie aanraden?

-Dildo
-Vibrator
-Butt plug

?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 16:10
Pluis
Pluis is offline
Tja wil je iets dat groot en recht is (dildo), iets dat vibreert of iets dat ervoor gemaakt is om in je anus te stoppen (en een tijdje te laten zitten vaak). Zolang je het maar wast voor en na gebruik.
Oud 03-06-2014, 16:56
KingTheKid123
KingTheKid123 is offline
dan denk ik dat ik toch gewoon een dildo koop
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 05:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Let wel op dat dildo's officieel niet gemaakt zijn voor in de anus en dat het je darmen "ingezogen" kan worden. Buttplugs hebben daar een breder stuk aan de onderkant voor. Voor anale stimulatie zou ik je aanraden een buttplug te kopen, dan heb je ook geen kans dat je straks op de SEH zit omdat je je dildo er niet meer uit krijgt (en dit soort dingen gebeuren vaker dan je denkt).
Oud 04-06-2014, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Christine le Duc. Dat personeel kijkt helemaal nergens van op. Neem trouwens wel iets als een buttplug, dus met breder deel aan onderkant zodat je hem niet "kwijt raakt".
Citaat:
Let wel op dat dildo's officieel niet gemaakt zijn voor in de anus en dat het je darmen "ingezogen" kan worden. Buttplugs hebben daar een breder stuk aan de onderkant voor. Voor anale stimulatie zou ik je aanraden een buttplug te kopen, dan heb je ook geen kans dat je straks op de SEH zit omdat je je dildo er niet meer uit krijgt (en dit soort dingen gebeuren vaker dan je denkt).
Precies! Dat zei ik ook al. Dat wil je idd niet dat je dat moet melden op de SEH van ziekenhuis..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 18:52
DavidB
DavidB is offline
Ikzelf ga altijd op een fles Foundation van mijn zus zitten. is net een goedkope dildo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf ga altijd op een fles Foundation van mijn zus zitten. is net een goedkope dildo
Ieuw! Koop er zelf 1!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2014, 12:36
janplezier
janplezier is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten