![]() |
[Fetish] Voetbalschoenen
Hey mensen,
Ik vind het heel erg lekker om voetbalschoenen te ruiken en aflikken terwijl een jongen of meid die aan heeft of dat hij of zij mij intimideert maar als het over seks gaat ben ik gewoon hetero. Is er iemand die dit nogmeer heeft en kan het dat je ook alleen bij seks hetero bent en bij je fetish niet? Ik hoop dat nog meer mensen dit ook leuk vinden of dat je geïntresseerd bent. Je mag me altijd alle vragen stellen over mijn fetish! |
Wauw, deze had ik niet gehoord. Ik weet niet of dit wel een fetish is. Misschien vind je ze gewoon lekker smaken.
Wel een goed onderwerp voor een spreekbeurt. Zit je zelf op voetbal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, komt vrij vaak voor. Binnen de homoscene een vrij gangbaar thema, zelfs. Er zijn feestjes in gaybars die er heel specifiek een soort voetbal/hooligan/rugby/skinhead-achtige esthetiek op nahouden (om maar even een hoop dingen op één hoop te gooien). Sommige seksshops verkopen ook sportschoenen en -sokken.
Verder is het inderdaad zo dat fetisjisten vaak wat minder geven om geslacht. Iedereen is anders, natuurlijk, maar in 't algemeen halen ze hun plezier dan veel meer uit de beleving van hun fetisj dan uit de mannelijkheid of vrouwelijkheid van de ander. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |