Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2014, 20:26
Ikke98
Ikke98 is offline
Hey mensen,

Ik vind het heel erg lekker om voetbalschoenen te ruiken en aflikken terwijl een jongen of meid die aan heeft of dat hij of zij mij intimideert maar als het over seks gaat ben ik gewoon hetero. Is er iemand die dit nogmeer heeft en kan het dat je ook alleen bij seks hetero bent en bij je fetish niet?

Ik hoop dat nog meer mensen dit ook leuk vinden of dat je geïntresseerd bent. Je mag me altijd alle vragen stellen over mijn fetish!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 16:50
Klikding
Klikding is offline
Wauw, deze had ik niet gehoord. Ik weet niet of dit wel een fetish is. Misschien vind je ze gewoon lekker smaken.

Wel een goed onderwerp voor een spreekbeurt. Zit je zelf op voetbal?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Wauw, deze had ik niet gehoord. Ik weet niet of dit wel een fetish is. Misschien vind je ze gewoon lekker smaken.

Wel een goed onderwerp voor een spreekbeurt. Zit je zelf op voetbal?
Spreekbeurt wtf?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 10:06
Klikding
Klikding is offline
Citaat:
Spreekbeurt wtf?
Voetbalschoenen zijn goed onderwerp voor een spreekbeurt
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 12:50
Verwijderd
Ja, komt vrij vaak voor. Binnen de homoscene een vrij gangbaar thema, zelfs. Er zijn feestjes in gaybars die er heel specifiek een soort voetbal/hooligan/rugby/skinhead-achtige esthetiek op nahouden (om maar even een hoop dingen op één hoop te gooien). Sommige seksshops verkopen ook sportschoenen en -sokken.

Verder is het inderdaad zo dat fetisjisten vaak wat minder geven om geslacht. Iedereen is anders, natuurlijk, maar in 't algemeen halen ze hun plezier dan veel meer uit de beleving van hun fetisj dan uit de mannelijkheid of vrouwelijkheid van de ander.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten