Bamboestokje |
10-09-2014 16:19 |
Tegen dat ene meisje praten
Het vorige topic wat ik postte ging over meisjes in het algemeen. Maar ik wil nu toch iets specifieker zijn. Het zit namelijk zo. Er is een meisje in de klas die ik best wel zie zitten. Ze lijkt mij heel aardig maar we komen nooit echt met elkaar in contact. Wat moet ik doen? Ik ben wel eens vaker verliefd geweest maar nu heb ik het gevoel dat ik iets moet doen. Elke keer als zij in de buurt naast mij zit word ik helemaal..... Sprakeloos. Ik weet niet wat ik moet zeggen!! Of beter gezegd ik durf niks te zeggen. Ik durf alleen maar schooldingen te vragen (1 keer gedaan) maar daar breek je niet het ijs mee. Is er iets waardoor ik haar speciaal kan laten voelen? Ik zou haar dingen willen vragen maar ik ben nooit alleen met haar.. Ik probeer altijd het juiste moment te vinden maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren. Wat moet ik doen? Ik voel me rot van binnen... Een soort gevoel van 'wat er ook gebeurt, je zal nooit echt de kans krijgen om haar te praten' Ik zit hierdoor in een dip en kan nu aan niks anders denken. Iemand advies? Sorry als deze post op mijn vorige lijkt, maar ik zit er echt mee :-(
-een hele verlegen jongen
|