Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2014, 16:19
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Het vorige topic wat ik postte ging over meisjes in het algemeen. Maar ik wil nu toch iets specifieker zijn. Het zit namelijk zo. Er is een meisje in de klas die ik best wel zie zitten. Ze lijkt mij heel aardig maar we komen nooit echt met elkaar in contact. Wat moet ik doen? Ik ben wel eens vaker verliefd geweest maar nu heb ik het gevoel dat ik iets moet doen. Elke keer als zij in de buurt naast mij zit word ik helemaal..... Sprakeloos. Ik weet niet wat ik moet zeggen!! Of beter gezegd ik durf niks te zeggen. Ik durf alleen maar schooldingen te vragen (1 keer gedaan) maar daar breek je niet het ijs mee. Is er iets waardoor ik haar speciaal kan laten voelen? Ik zou haar dingen willen vragen maar ik ben nooit alleen met haar.. Ik probeer altijd het juiste moment te vinden maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren. Wat moet ik doen? Ik voel me rot van binnen... Een soort gevoel van 'wat er ook gebeurt, je zal nooit echt de kans krijgen om haar te praten' Ik zit hierdoor in een dip en kan nu aan niks anders denken. Iemand advies? Sorry als deze post op mijn vorige lijkt, maar ik zit er echt mee :-(
-een hele verlegen jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2014, 16:43
Scirocco
Scirocco is offline
Verlegenheid doorbreken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Je kunt d'r ook een keer aanspreken op FB ofzo, als je haar daar op hebt.
Oud 10-09-2014, 16:51
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Verlegenheid doorbreken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Je kunt d'r ook een keer aanspreken op FB ofzo, als je haar daar op hebt.
Ze heeft geen facebook. En verlegenheid doorbreken is helemaal moeilijk als je verliefd bent op diegene
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 16:58
Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Ze heeft geen facebook. En verlegenheid doorbreken is helemaal moeilijk als je verliefd bent op diegene
Valt wel mee. Vooral als de eerste woorden zijn uitgewisseld rolt het gesprek vanzelf.
Maar goed, probeer d'r toch gewoon een keer aan te spreken op iets wat jij leuk vindt of zij leuk vindt. Praten over 't laatste nieuws ofzo. Of hoe droevig het weer is.
Probeer het gewoon eens uit. Kijk of die klik er is. Er is vast wel een moment dat je d'r tegenkomt op de gang of waar dan ook.
Oud 10-09-2014, 17:10
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Valt wel mee. Vooral als de eerste woorden zijn uitgewisseld rolt het gesprek vanzelf.
Maar goed, probeer d'r toch gewoon een keer aan te spreken op iets wat jij leuk vindt of zij leuk vindt. Praten over 't laatste nieuws ofzo. Of hoe droevig het weer is.
Probeer het gewoon eens uit. Kijk of die klik er is. Er is vast wel een moment dat je d'r tegenkomt op de gang of waar dan ook.
Ze heeft een kluisje dicht bij mij maar daar hangt ze niet veel rond. Ik kom haar bijna niet tegen eigenlijk. Haar uit het niets aanspreken is voor mijn gevoel heel raar en al helemaal op school
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 18:51
Verwijderd
Het is vooral raar dat je je dat raar vindt. Niet zo whinen en aanspreken die handel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten