Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Hoe is het om Bad te gaan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1894784)

dyliedylie 09-10-2014 18:06

Hoe is het om Bad te gaan?

Heb nog nooit een badtrip gehad ( ik heb het over wiet / hasj ) maar hoe is het nou om het te hebben? Dan weet ik wat me misschien ooit te wachten staat.:(

DaichiDechu 12-10-2014 14:25

Verschrikkelijk :B

Ik moest bijna overgeven, toen voelde het alsof m'n hoofd in de fik stond en viel ik flauw, daarna zag ik alles lichtgroen.. maar ik denk dat ze andere dingen in die spacecake hadden gestopt..

Durian 12-10-2014 14:54

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 33669907)

Ik moest bijna overgeven, toen voelde het alsof m'n hoofd in de fik stond en viel ik flauw, daarna zag ik alles lichtgroen.. maar ik denk dat ze andere dingen in die spacecake hadden gestopt..

Hoeveel spacecake had je toen gegeten dan?

DaichiDechu 12-10-2014 15:10

Citaat:

Durian schreef: (Bericht 33669916)
Hoeveel spacecake had je toen gegeten dan?

Ehm ik geloof de helft van een dikke plak..

Prospect 13-10-2014 22:23

Citaat:

dyliedylie schreef: (Bericht 33668497)
Dan weet ik wat me misschien ooit te wachten staat.:(

Nooit bad gegaan van wiet/hasj (op spacecake na dan, maar dat is totaal anders dan een joint roken, hoewel de ervaring dan, het bad gaan weet ik niet of daar veel verschil in zit), maar met dit in je achterhoofd drugs gebruiken is niet slim en het zorgt er alleen maar voor dat je eerder bad zult gaan.

Reverend 14-10-2014 16:14

Het zal wel 'bad' zijn, maar ik heb na kilo's wiet nog nooit iets dergelijks mogen meemaken. Ik heb dan ook een donkerbruin vermoeden dat er een heel specifiek soort mens gevoelig voor is.

deadlock 15-10-2014 12:16

Ik vind bad gaan echt supergezellig (Y)

deadlock 15-10-2014 12:16

Maar euh, ik heb regelmatig paniekaanvallen gehad na smoken. Kan er wel mee omgaan. Gewoon rustig blijven.

df 15-10-2014 17:10

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33671253)
Maar euh, ik heb regelmatig paniekaanvallen gehad na smoken. Kan er wel mee omgaan. Gewoon rustig blijven.

Hoe blijf je in godsnaam rustig tijdens een paniekaanval?:lisa:

deadlock 15-10-2014 21:44

Citaat:

vraagaanertur schreef: (Bericht 33671456)
Hoe blijf je in godsnaam rustig tijdens een paniekaanval?:lisa:

Ik ben kkawesome dus ik kan dat.

Ja weet ik veel, alsof het heel erg veel zin heeft om hyperventilerend rondjes te gaan rennen en te gaan schreeuwen. Rustig ademhalen en ff douchen of in bed met tekenfilms en dat soort dingen. Vooral ook normale alledaagse dingen doen zoals thee zetten of ff het aanrecht schoonmaken.

zoef de haas 15-10-2014 22:59

Na meerdere paniekaanvallen is het ook een stuk makkelijker om ermee te handelen dan wanneer het je de eerste keer overkomt denk ik. Ik weet dat ik weg moet van prikkels, andere mensen , m'n ogen dicht moet doen en vervolgens het beste op m'n ademhaling kan letten terwijl ik in m'n hoofd heel hard I'm gonna be (500 miles) van The Proclaimers zing :bloos:. Alledaagse dingen doen zou me echt alleen maar meer overprikkelen, en van een overdaad aan prikkels stimuleren zo'n aanval alleen maar meer.

grutje 16-10-2014 09:48

Ik heb meerdere meegemaakt maar elke keer was het anders, de ene lag op de grond en zei alleen ueeeuhh.
De ander (was er niet bij) zat in een hoekje te huilen.
Mijn eigen bad ervaring is zwaar hoofd botten voelen bij bewegen misselijk en gwn n naar gevoel/gedachte.
Ik heb ook een paar x verhalen gehoord van mensen dat ze moesten kotsen enz

Durian 16-10-2014 15:33

Shit ey wat roken jullie voor zware shit :D

zoef de haas 16-10-2014 17:21

Paniek aanvallen na blowen/drugsgebruik hebben vooral te maken met je geestelijke gemoedstoestand als je blowt/welke drugs dan ook gebruikt en niet zozeer met hoeveel je inneemt.

Ik rook echt een beste hoop weg, maar allebei mijn paniekaanvallen na blowen waren van 3/4 trekjes van een joint. Een keer kort nadat ik heeeeeel slecht ben gegaan op paddo's en een keer na een intens zwaar werkweekend waarin ik ongeveer 5 uur had geslapen en 65 uur gewerkt. De eerste keer was ik duidelijk bang om weer 'bad' te gaan en wat Prospect al zei
Citaat:

met dit in je achterhoofd drugs gebruiken is niet slim en het zorgt er alleen maar voor dat je eerder bad zult gaan
en de 2e keer was ik lichamelijk en geestelijk compleet gesloopt en al 48 uur wakker, dus een heel klein beetje blowen was trigger genoeg om een paniekaanval te krijgen.

Prospect 16-10-2014 19:56

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 33671609)
Na meerdere paniekaanvallen is het ook een stuk makkelijker om ermee te handelen dan wanneer het je de eerste keer overkomt denk ik.

Ik heb al langer dan een jaar een paniekstoornis en weet er nog niet goed mee om te gaan, ligt ook maar net aan het 'soort' paniekaanval dat je hebt. Je kunt bijvoorbeeld denken dat je een hartaanval krijgt (door de paniekaanval krijg je een snellere hartslag > paniekgedachte is het gevolg daarvan) maar je kunt ook alles als nep en als een droom ervaren. Persoonlijk ervaar ik die laatste als vele malen beangstiger en daar kan ik na zo'n tijd nog niet helemaal mee omgaan. Maar goed, ik loop te ver weg van het onderwerp :P

deadlock 16-10-2014 22:54

Citaat:

Durian schreef: (Bericht 33671945)
Shit ey wat roken jullie voor zware shit :D

Valt wel mee. Er zijn nog twee manieren om uit een paniekaanval te komen bij mij. Heel snel heel veel alcohol naar binnen werken want dan lig ik binnen 10 minuten te slapen óf heel veel meer blowen maar dan wil ik nog wel eens gaan hallucineren.

En zoals zoef kan getuigen, ik ben de afgelopen jaren absoluut geen stoner geweest. Das war einmal maar toen kon ik er wel wat van.

Durian 17-10-2014 06:45

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33672139)
Valt wel mee. Er zijn nog twee manieren om uit een paniekaanval te komen bij mij. Heel snel heel veel alcohol naar binnen werken want dan lig ik binnen 10 minuten te slapen óf heel veel meer blowen maar dan wil ik nog wel eens gaan hallucineren.

En zoals zoef kan getuigen, ik ben de afgelopen jaren absoluut geen stoner geweest. Das war einmal maar toen kon ik er wel wat van.

Lekker Bas

goudamandel 08-11-2014 20:37

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 33669907)

Rt.

Vice 08-11-2014 22:17

Hoogstens dat ik niet meer fatsoenlijk kon lopen en ik dacht dat ik dood zou gaan. Snel daarna bedacht ik me dat wiet helemaal niet zo dodelijk is en ben ik maar naar bed gegaan.:D

Durian 09-11-2014 01:13

Ik werd paranoia en kreeg hoofdpijn.

supersilverdees 20-11-2014 18:42

ik tripte hem helemaal dood het is vooral eng maar verder niet het gaat vanzelf weer over

stitch29 21-11-2014 21:40

Ikzelf gebruik nooit drugs.
Vrienden wel, en het was echt niet cool om een van mn vrienden bad te zien gaan.
Hij tripte em totaal. Op een zeker moment dacht ik er srs aan om er iemand bij te halen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.