Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja weet ik veel, alsof het heel erg veel zin heeft om hyperventilerend rondjes te gaan rennen en te gaan schreeuwen. Rustig ademhalen en ff douchen of in bed met tekenfilms en dat soort dingen. Vooral ook normale alledaagse dingen doen zoals thee zetten of ff het aanrecht schoonmaken. |
![]() |
|
Na meerdere paniekaanvallen is het ook een stuk makkelijker om ermee te handelen dan wanneer het je de eerste keer overkomt denk ik. Ik weet dat ik weg moet van prikkels, andere mensen , m'n ogen dicht moet doen en vervolgens het beste op m'n ademhaling kan letten terwijl ik in m'n hoofd heel hard I'm gonna be (500 miles) van The Proclaimers zing
![]()
|
![]() |
Ik heb meerdere meegemaakt maar elke keer was het anders, de ene lag op de grond en zei alleen ueeeuhh.
De ander (was er niet bij) zat in een hoekje te huilen. Mijn eigen bad ervaring is zwaar hoofd botten voelen bij bewegen misselijk en gwn n naar gevoel/gedachte. Ik heb ook een paar x verhalen gehoord van mensen dat ze moesten kotsen enz |
![]() |
||
Paniek aanvallen na blowen/drugsgebruik hebben vooral te maken met je geestelijke gemoedstoestand als je blowt/welke drugs dan ook gebruikt en niet zozeer met hoeveel je inneemt.
Ik rook echt een beste hoop weg, maar allebei mijn paniekaanvallen na blowen waren van 3/4 trekjes van een joint. Een keer kort nadat ik heeeeeel slecht ben gegaan op paddo's en een keer na een intens zwaar werkweekend waarin ik ongeveer 5 uur had geslapen en 65 uur gewerkt. De eerste keer was ik duidelijk bang om weer 'bad' te gaan en wat Prospect al zei Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals zoef kan getuigen, ik ben de afgelopen jaren absoluut geen stoner geweest. Das war einmal maar toen kon ik er wel wat van. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is dit een bad trip? Prepagata | 14 | 17-02-2010 13:59 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Don't do saai. Saai is bad mmmkay #186 Verwijderd | 500 | 21-04-2008 23:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
uitgeluld (zo moet het heten als het klaar is...) Verwijderd | 4 | 05-12-2003 13:55 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |