Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2014, 18:06
dyliedylie
dyliedylie is offline
Heb nog nooit een badtrip gehad ( ik heb het over wiet / hasj ) maar hoe is het nou om het te hebben? Dan weet ik wat me misschien ooit te wachten staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2014, 14:25
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Verschrikkelijk :B

Ik moest bijna overgeven, toen voelde het alsof m'n hoofd in de fik stond en viel ik flauw, daarna zag ik alles lichtgroen.. maar ik denk dat ze andere dingen in die spacecake hadden gestopt..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2014, 14:54
Durian
Durian is offline
Citaat:

Ik moest bijna overgeven, toen voelde het alsof m'n hoofd in de fik stond en viel ik flauw, daarna zag ik alles lichtgroen.. maar ik denk dat ze andere dingen in die spacecake hadden gestopt..
Hoeveel spacecake had je toen gegeten dan?
Oud 12-10-2014, 15:10
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Hoeveel spacecake had je toen gegeten dan?
Ehm ik geloof de helft van een dikke plak..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2014, 22:23
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Dan weet ik wat me misschien ooit te wachten staat.
Nooit bad gegaan van wiet/hasj (op spacecake na dan, maar dat is totaal anders dan een joint roken, hoewel de ervaring dan, het bad gaan weet ik niet of daar veel verschil in zit), maar met dit in je achterhoofd drugs gebruiken is niet slim en het zorgt er alleen maar voor dat je eerder bad zult gaan.
Oud 14-10-2014, 16:14
Verwijderd
Het zal wel 'bad' zijn, maar ik heb na kilo's wiet nog nooit iets dergelijks mogen meemaken. Ik heb dan ook een donkerbruin vermoeden dat er een heel specifiek soort mens gevoelig voor is.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2014, 12:16
Verwijderd
Ik vind bad gaan echt supergezellig
Met citaat reageren
Oud 15-10-2014, 12:16
Verwijderd
Maar euh, ik heb regelmatig paniekaanvallen gehad na smoken. Kan er wel mee omgaan. Gewoon rustig blijven.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2014, 17:10
df
df is offline
Citaat:
Maar euh, ik heb regelmatig paniekaanvallen gehad na smoken. Kan er wel mee omgaan. Gewoon rustig blijven.
Hoe blijf je in godsnaam rustig tijdens een paniekaanval?
Oud 15-10-2014, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Hoe blijf je in godsnaam rustig tijdens een paniekaanval?
Ik ben kkawesome dus ik kan dat.

Ja weet ik veel, alsof het heel erg veel zin heeft om hyperventilerend rondjes te gaan rennen en te gaan schreeuwen. Rustig ademhalen en ff douchen of in bed met tekenfilms en dat soort dingen. Vooral ook normale alledaagse dingen doen zoals thee zetten of ff het aanrecht schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2014, 22:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Na meerdere paniekaanvallen is het ook een stuk makkelijker om ermee te handelen dan wanneer het je de eerste keer overkomt denk ik. Ik weet dat ik weg moet van prikkels, andere mensen , m'n ogen dicht moet doen en vervolgens het beste op m'n ademhaling kan letten terwijl ik in m'n hoofd heel hard I'm gonna be (500 miles) van The Proclaimers zing . Alledaagse dingen doen zou me echt alleen maar meer overprikkelen, en van een overdaad aan prikkels stimuleren zo'n aanval alleen maar meer.
Oud 16-10-2014, 09:48
grutje
grutje is offline
Ik heb meerdere meegemaakt maar elke keer was het anders, de ene lag op de grond en zei alleen ueeeuhh.
De ander (was er niet bij) zat in een hoekje te huilen.
Mijn eigen bad ervaring is zwaar hoofd botten voelen bij bewegen misselijk en gwn n naar gevoel/gedachte.
Ik heb ook een paar x verhalen gehoord van mensen dat ze moesten kotsen enz
Met citaat reageren
Oud 16-10-2014, 15:33
Durian
Durian is offline
Shit ey wat roken jullie voor zware shit
Oud 16-10-2014, 17:21
zoef de haas
zoef de haas is offline
Paniek aanvallen na blowen/drugsgebruik hebben vooral te maken met je geestelijke gemoedstoestand als je blowt/welke drugs dan ook gebruikt en niet zozeer met hoeveel je inneemt.

Ik rook echt een beste hoop weg, maar allebei mijn paniekaanvallen na blowen waren van 3/4 trekjes van een joint. Een keer kort nadat ik heeeeeel slecht ben gegaan op paddo's en een keer na een intens zwaar werkweekend waarin ik ongeveer 5 uur had geslapen en 65 uur gewerkt. De eerste keer was ik duidelijk bang om weer 'bad' te gaan en wat Prospect al zei
Citaat:
met dit in je achterhoofd drugs gebruiken is niet slim en het zorgt er alleen maar voor dat je eerder bad zult gaan
en de 2e keer was ik lichamelijk en geestelijk compleet gesloopt en al 48 uur wakker, dus een heel klein beetje blowen was trigger genoeg om een paniekaanval te krijgen.
Oud 16-10-2014, 19:56
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Na meerdere paniekaanvallen is het ook een stuk makkelijker om ermee te handelen dan wanneer het je de eerste keer overkomt denk ik.
Ik heb al langer dan een jaar een paniekstoornis en weet er nog niet goed mee om te gaan, ligt ook maar net aan het 'soort' paniekaanval dat je hebt. Je kunt bijvoorbeeld denken dat je een hartaanval krijgt (door de paniekaanval krijg je een snellere hartslag > paniekgedachte is het gevolg daarvan) maar je kunt ook alles als nep en als een droom ervaren. Persoonlijk ervaar ik die laatste als vele malen beangstiger en daar kan ik na zo'n tijd nog niet helemaal mee omgaan. Maar goed, ik loop te ver weg van het onderwerp
Oud 16-10-2014, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Shit ey wat roken jullie voor zware shit
Valt wel mee. Er zijn nog twee manieren om uit een paniekaanval te komen bij mij. Heel snel heel veel alcohol naar binnen werken want dan lig ik binnen 10 minuten te slapen óf heel veel meer blowen maar dan wil ik nog wel eens gaan hallucineren.

En zoals zoef kan getuigen, ik ben de afgelopen jaren absoluut geen stoner geweest. Das war einmal maar toen kon ik er wel wat van.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 06:45
Durian
Durian is offline
Citaat:
Valt wel mee. Er zijn nog twee manieren om uit een paniekaanval te komen bij mij. Heel snel heel veel alcohol naar binnen werken want dan lig ik binnen 10 minuten te slapen óf heel veel meer blowen maar dan wil ik nog wel eens gaan hallucineren.

En zoals zoef kan getuigen, ik ben de afgelopen jaren absoluut geen stoner geweest. Das war einmal maar toen kon ik er wel wat van.
Lekker Bas
Oud 08-11-2014, 20:37
goudamandel
goudamandel is offline
Citaat:

Rt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 22:17
Vice
Vice is offline
Hoogstens dat ik niet meer fatsoenlijk kon lopen en ik dacht dat ik dood zou gaan. Snel daarna bedacht ik me dat wiet helemaal niet zo dodelijk is en ben ik maar naar bed gegaan.
Oud 09-11-2014, 01:13
Durian
Durian is offline
Ik werd paranoia en kreeg hoofdpijn.
Oud 20-11-2014, 18:42
supersilverdees
supersilverdees is offline
ik tripte hem helemaal dood het is vooral eng maar verder niet het gaat vanzelf weer over
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 21:40
stitch29
stitch29 is offline
Ikzelf gebruik nooit drugs.
Vrienden wel, en het was echt niet cool om een van mn vrienden bad te zien gaan.
Hij tripte em totaal. Op een zeker moment dacht ik er srs aan om er iemand bij te halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten