![]() |
Ik heb een vriedin maar mijn andere vriend versiert haar?!
Ik heb een vriendin en een beste vriend. Mijn beste vriend en mijn vriendin komen steeds tegelijk online en gaan weer offline op het zelfde moment. Ik heb zelf gevraagt als ie echt met haar chatten en het was zo. Help me wat moet ik doen? Is ze nog steeds verliefd op mij? Want ze negeert mijn berichtje maar post wel dat ze zonder mij niet kan leven. HELP!!
|
Vraag het haar. Wij kunnen dat niet weten.
|
Het bericht is een beetje onduidelijk. Waar post ze zoiets dan?
En heb je al zelf aan haar gevraagd? Weet niet via wat je bericht hebt gestuurd maar ze heeft het wel zeker ontvangen? |
Wij weten niet wat zij voelt of waarom zij contact met jouw vriend heeft. Zij weet het waarschijnlijk wel, dus vraag het haar ;) Bespreek dit.
|
Misschien heeft ze berichtje gewoon gemist, niet ontvangen of is ze vergeten te reageren. Er hoeft niet meteen iets aan de hand te zijn.
En waarom mag ze precies niet met andere jongens chatten? |
Waar maak je je nou precies druk om?
|
Citaat:
Las net ook al een stukje. Als je het niet vertrouwd gewoon gaan praten met d'r. Het is tenslotte je vriendin dus waarom zou ze iets voor je achter moeten houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan vraag je dat aan haar. Wij kunnen hier ook weinig mee behalve wat gokken. Het is jouw vriendin, vraag haar om duidelijkheid. En als ze dat niet wilt geven weet ik niet waarom je haar nog vriendin zou willen noemen.
|
Citaat:
|
Wat dacht je van gewoon met haar praten!? Het uitmaken kan altijd nog, maar praten geeft haar in elk geval inzicht in jouw gevoel. Dan weet ze wat jij ervan vind en kunnen jullie samen bepalen hoe jullie verder willen.
|
je vriend en vriendin vinden elkaar misschien leuk
vraag het een keer en wordt niet boos blijf rustig en laat ze uitpraten ;) |
wat ik ook net al zei ze reageert niet wat ik zeg. Zelfs in echt komt opeens iets tussen zoals ik moet gaan naar huis of ze moet iets belangrijks doen. Elke keer
Citaat:
|
Dat denk ik van wel maar wat ik eerder al zei ze reageert niet. Niet op whatsall en niet echt (onder vier ogen).
Citaat:
|
Dan speelt ze gewoon spelletjes met je en maak je het uit. Je ziet vanzelf wel haar reactie..
|
Citaat:
|
Liever hij dan jij.
|
Leuke vriendin. Leuke vriend.
Wees blij dat je er vanaf bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |