Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2015, 00:30
Emre70
Emre70 is offline
Ik heb een vriendin en een beste vriend. Mijn beste vriend en mijn vriendin komen steeds tegelijk online en gaan weer offline op het zelfde moment. Ik heb zelf gevraagt als ie echt met haar chatten en het was zo. Help me wat moet ik doen? Is ze nog steeds verliefd op mij? Want ze negeert mijn berichtje maar post wel dat ze zonder mij niet kan leven. HELP!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2015, 06:07
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het haar. Wij kunnen dat niet weten.
Oud 28-02-2015, 12:28
anoniem4321
anoniem4321 is offline
Het bericht is een beetje onduidelijk. Waar post ze zoiets dan?
En heb je al zelf aan haar gevraagd? Weet niet via wat je bericht hebt gestuurd
maar ze heeft het wel zeker ontvangen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2015, 12:34
Elin3
Elin3 is offline
Wij weten niet wat zij voelt of waarom zij contact met jouw vriend heeft. Zij weet het waarschijnlijk wel, dus vraag het haar Bespreek dit.
Oud 28-02-2015, 15:48
Verwijderd
Misschien heeft ze berichtje gewoon gemist, niet ontvangen of is ze vergeten te reageren. Er hoeft niet meteen iets aan de hand te zijn.

En waarom mag ze precies niet met andere jongens chatten?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 12:43
Verwijderd
Waar maak je je nou precies druk om?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 14:17
Steefdb
Steefdb is offline
Citaat:
Misschien heeft ze berichtje gewoon gemist, niet ontvangen of is ze vergeten te reageren...
"Maar er stonden blauwe vinkjes achter mijn berichtje."

Las net ook al een stukje. Als je het niet vertrouwd gewoon gaan praten met d'r. Het is tenslotte je vriendin dus waarom zou ze iets voor je achter moeten houden.
Oud 11-03-2015, 18:15
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Misschien heeft ze berichtje gewoon gemist, niet ontvangen of is ze vergeten te reageren. Er hoeft niet meteen iets aan de hand te zijn.

En waarom mag ze precies niet met andere jongens chatten?
Er staat ook blauwe vinkjes en ze praten elke keer in real life en bij social netwerk en als ik wat zeg dan zeg ze heel weinig en in whatsapp(en andere apps) zegt ze helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 18:17
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
"Maar er stonden blauwe vinkjes achter mijn berichtje."

Las net ook al een stukje. Als je het niet vertrouwd gewoon gaan praten met d'r. Het is tenslotte je vriendin dus waarom zou ze iets voor je achter moeten houden.
Als ik haar in echt over dit bespreek kimt direct wat tussen zoals "oh shit ik moet naar huis om hioswerk maken / ik moet eten enz." Dus ik weet niet maar ik denk dat ze wilt uitmaken maar het jiet durft te doen?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 18:20
Verwijderd
Dan vraag je dat aan haar. Wij kunnen hier ook weinig mee behalve wat gokken. Het is jouw vriendin, vraag haar om duidelijkheid. En als ze dat niet wilt geven weet ik niet waarom je haar nog vriendin zou willen noemen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 21:25
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Dan vraag je dat aan haar. Wij kunnen hier ook weinig mee behalve wat gokken. Het is jouw vriendin, vraag haar om duidelijkheid. En als ze dat niet wilt geven weet ik niet waarom je haar nog vriendin zou willen noemen.
Daar heb je wel gelijk in. Idk wrm ik vriendin noem want ze zegt wel op insta dat we relatie hebben maar als ik met jaar chat dam geeft ze geen antwoord. Dus ik snap niet wat ik kpet doen wachten of dumpen?!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 21:46
Elin3
Elin3 is offline
Wat dacht je van gewoon met haar praten!? Het uitmaken kan altijd nog, maar praten geeft haar in elk geval inzicht in jouw gevoel. Dan weet ze wat jij ervan vind en kunnen jullie samen bepalen hoe jullie verder willen.
Oud 13-03-2015, 09:42
anoukvankeulen
anoukvankeulen is offline
je vriend en vriendin vinden elkaar misschien leuk
vraag het een keer en wordt niet boos blijf rustig en laat ze uitpraten
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 22:42
Emre70
Emre70 is offline
wat ik ook net al zei ze reageert niet wat ik zeg. Zelfs in echt komt opeens iets tussen zoals ik moet gaan naar huis of ze moet iets belangrijks doen. Elke keer

Citaat:
Wat dacht je van gewoon met haar praten!? Het uitmaken kan altijd nog, maar praten geeft haar in elk geval inzicht in jouw gevoel. Dan weet ze wat jij ervan vind en kunnen jullie samen bepalen hoe jullie verder willen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 22:44
Emre70
Emre70 is offline
Dat denk ik van wel maar wat ik eerder al zei ze reageert niet. Niet op whatsall en niet echt (onder vier ogen).

Citaat:
je vriend en vriendin vinden elkaar misschien leuk
vraag het een keer en wordt niet boos blijf rustig en laat ze uitpraten
Met citaat reageren
Oud 20-03-2015, 14:02
Scrimble
Scrimble is offline
Dan speelt ze gewoon spelletjes met je en maak je het uit. Je ziet vanzelf wel haar reactie..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 22:27
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Dan speelt ze gewoon spelletjes met je en maak je het uit. Je ziet vanzelf wel haar reactie..
Het is uit en nu hebben ze met elkaar maarja.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2015, 17:21
Verwijderd
Liever hij dan jij.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 12:08
feniks
feniks is offline
Leuke vriendin. Leuke vriend.
Wees blij dat je er vanaf bent.
Met citaat reageren
Advertentie