![]() |
onderbroek
welke onderbroek draag jij
|
Niet openbaar :(
|
Ik zal ook even voor miss jazz antwoorden; anders namelijk zo'n charmante oma-onderbroek.
|
Hipsters en slips, heel soms strings.
|
Wel veel hipsters hier heur
|
Hipsters en boxershorts
|
Mormonenondergoed.
|
Ik draag een tent...
|
Boxerbriefs en boxershorts.
|
Of niets trouwens.
|
Wat is het verschil tussen briefs en shorts, is dat niet alleen engels/Amerikaans?
|
Boxerbriefs
|
Citaat:
|
Brazilian brief :bob:
|
Omg <3
|
Citaat:
|
Ik mis de optie "pannenkoek in je onderbroek"
|
Wat is een hipster eigenlijk :o
|
Citaat:
|
Oh een omatent. Nee dank je.
|
De halve pijpjes zijn hetzelfde als bij een omatent (maxislip noemt de Hema dat, zelfs zij kunnen er niets vrolijkers van maken) maar dan dus zonder de bovenste 80% van de stof.
|
Als ik op hipster underwear men google images dan krijg ik allemaal hele sexy plaatjes en geen enkele maxislip.
|
Dan doen we toch alles uit :ertur:
|
Het is ook geen maxislip, want die komen tot je navel en hipsters komen niet eens tot de bovenkant van je bilspleet. Maar in het Engels heten ze vast anders.
|
Citaat:
|
Tailleslips en heel af en toe een string.
|
WAAROM NIET NIKS NARDIN
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd strakke boxers, meestal met korte pijpjes.
|
Ik mis ook een optie: zion_temp.
|
|
Ik vind een omatent wel wat anders dan dat :D maar goed, ik draag dus hipsters. Heb nog wel een of twee strings liggen, maar alleen omdat die bij een kankerduur setje horen dat ik bijna nooit aan heb :o
|
Ohja nog een vraag: Van welk merk zijn jullie onderbroeken?
|
Als het maar veel kleurtjes heeft. Van Action tot Björn Borg.
|
Zeeman. Die zitten superlekker, kosten geen drol en (dus) als ze stuk zijn, koop ik weer nieuwe (Y)
Ik heb zelfs de Zeeman-onderbroek :cool: http://textile-collection.nl/weblog/...Boxershort.jpg |
WOW WAT EEN GOED IDEE, NIEUWE KOPEN ALS DE OUDE STUK ZIJN
|
Dat doe ik ook altijd. Uncanny!
|
Nee, zo bedoel ik het niet :D maar ik wil nog wel eens /care hebben als er een gaatje bij de rand zit, voor dit geld tyf ik het gewoon weg.
|
KRIJG JE DAN DIE MENSEN ERBIJ?
|
Citaat:
Anirolfi is ook fijn! Ik heb ook nog onderbroeken van de HEMA (prima), Zeeman (boxers vind ik niet prettig, slips wel, maar die met kant gaan snel stuk in de was), Action (boxers, leuke printjes maar kruipen erg omhoog) en sapp (die horen bij een beha, maar zijn niet geweldig). Kruidvat eigen merk boxers vind ik echt ondingen. Björn Borg had ik ook, maar daar was ik niet onwijs enthousiast over, die boxers kropen altijd omhoog. |
De Zeeman boxers heb ik ook, zijn wel te klein inmiddels (hallo, heupen!) maar kropen ook altijd een beetje omhoog. (Mijn kont is gewoon niet gemaakt voor boxers denk ik :o)
Ik droeg ze wel veel, want ik had toen een beha in exact dezelfde kleur donkerblauw en dat vond ik heel cool :D |
Goede heupen :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb veel boxertjes van Pieces en voor 's nachts de drie-voor-drie-euro slips van de Hema, maar voor mooie broekjes ben ik niet merkvast!
|
Voor slips en strings die bij setjes horen: Zeeman of Hunkemöller. Verder heb ik overal en nergens ondergoed vandaan; hipsters met gekke printjes van Primark, bikinimodel slips van Primark (die van seamless polyester), gewone slips van Zeeman of Hema en een paar katoenen omamodellen van de markt (die zitten zo lekker :o
|
Een string, tenzij ik ongesteld ben dan een hipster of slip of zo.
|
En merk, geen idee, veel komt van de hunkemoller of ander lingeriewinkels. Ook wel wat van Victoria's secret.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |