![]() |
Wat is jouw ideale aantal kinderen (op termijn)?
Poll!
|
Zoveel als jij me er wil geven popje.
|
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat dat heel erg ligt aan hoe groot we wonen, welke financiële middelen we hebben, in welke staat mijn lichaam is na het baren van kinderen en hoe we er in staan op dat moment.
|
Als de vraag zou zijn: 'hoeveel kinderen zou je maximaal willen,' dan denk ik drie.
|
0.3 ongeveer,
|
Als ik na de eerste besluit dat ik er meer wil, dan maximaal 3. Ik vind 3 een mooi aantal maar dat is een beetje wat miekje zegt over wat al dan niet kan en zien we tzt wel (y)
|
3, want dat is een mooi aantal. En meer dan die 3kinderen is niet zo praktisch en jaaa kinderen zijn duur :P
Maar ik weet het niet echt precies, het gaat zeker nog meer dan 10jaar duren voordat ik kinderen krijg dus :P |
Gmta Marleen :D
|
Ik heb er 1 en daar blijft het bij.
|
Citaat:
Mij lijkt het vreselijk om in mijn eentje te zijn (n) :( |
Omdat ik andere plannen met mijn leven heb. Hij gaat er echt niet onder gebukt hoor :') rare opmerking.
|
3 of 4 lijkt me wel leuk maar wel gelijk een stuk lastiger met op vakantie gaan, een grotere auto nodig hebben, etc. En gezien mijn leeftijd en het feit dat ik denk dat er nog niet binnen 3 jaar een kind komt denk ik ook niet dat dat haalbaar is :P Dus dan waarschijnlijk 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn moeder kreeg mij op haar 34ste :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee kinderen denk ik, maar voorlopig alsjeblieft nog even niet.
|
Citaat:
|
Ik denk 2 maar tegelijkertijd wil ik soms helemaal geen kinderen :D maar toch is er iets in mij dat schreeuwt dat ik twee kinderen wil.
|
Geen idee. Minstens 1.
|
Nul natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er maximaal 2 willen. Vroegah zei ik altijd dat ik een tweeling wilde, een jongen en een meisje, want dan was het in een keer klaar.
|
0. Als ik echt behoefte heb aan gezelschap neem ik wel een hond ofzo. Komt ongeveer op hetzelfde neer.
|
Nee, een hond luistert. Een kind is meer zoals een kat, maar dan met meer gemauw, meer gekrijs en een minder fluffy vacht.
|
Citaat:
|
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Als er morgen iemand op de stoep staat met de boodschap ''ja ik ben zwanger van je'' zou het bijzonder onwelkom zijn maar wie weet over 10 jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke flame! In de leer bij aksel?
|
3 of 4
Hangt af van hoe goed de toekomstige kindekes passen bij het eerste reeds geadopteerde kindje. Ik wil uiteraard geen spleetoog naast een Arabier hebben enzo. Moet wel een harmonieus gezin blijven. :) |
Citaat:
Citaat:
|
;)
|
Ik weet nog niet of ik überhaupt ooit kinderen wil, maar sowieso niet meer dan 2.
|
Op termijn niet meer dan 3 of 4, maar zo ver is het nog lang niet ;)
|
vooralsnog 0; totdat ik een keer een kind zie waarvan ik denk dat het meer is dan een geldverslindende poepmachine.
|
0, misschien zelfs -1
|
42
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kinderen zijn leuk.
|
:y
|
3 en misschien ook 4 maar daar hoef ik helemaal niet over te beginnen.
|
Ik wil geen kinderen, maar als ik per ongeluk toch kinderen krijg wil ik er 2
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |