![]() |
Ongesteld
Heej meisjes,
Ik heb een klein vraagje kan je, je masturberen als je ongesteld bent want ik heb te veel schrik dat ik te veel ga bloeien? Alvast bedankt :bloos: |
Dat kan gewoon hoor. En je zult heus geen waterval aan bloed losmaken
|
je kan zelfs seks hebben als je ongesteld bent, Maar dan hoeft alsnog niet alles onder te zitten. zoveel zou er nou ook weer niet in een keer uitkomen. (doe het niet nadat je na lange tijd je tampon eruit haalt ofzo)
|
Het schijnt zelfs dat de seksdrift tijdens de menstruatie hoger is, alleen vinden veel mensen het vies. Kwestie van daarna even douchen, niets aan de hand... Gewoon lekker doen, meis!
|
Citaat:
En ik zou het juist doen nadat je na een lange tijd je tampon eruit haald, die heeft al het bloed juist opgezogen.. minder messy :y Je kan prima masturberen als je ongesteld bent, misschien op het toilet om vlekken te voorkomen, als je het bloed vies vind kan je ook gewoon meer met je clitoris bezig gaan ;) Edit: Ik heb trouwens het idee dat ik tijdens het vingeren door de samentrekkingen meer bloed eruit haal, maar nadat ik klaar ben stopt het bloeden juist een beetje. (weet niet of dit zo is) Je gaat er in ieder geval sowieso niet meer van bloeden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan lijken dat je na het dragen van een tampon eventjes niet/minder bloedt, maar een tampon zit in je vagina en vangt daar meteen het bloed op. Als je een maandverband draagt na een tampon, duurt het even voordat het bloed door je vagina naar buiten is gelopen (het stoomt namelijk niet, natuurlijk, zo veel bloed verlies je niet tijdens je menstruatie).
|
Ja de tampon zuigt de vagina leeg, dus als je daarna meteen seks zou hebben is het toch sws minder messy? lijkt mij dan
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja nat van natheid, niet van bloed.. >< |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginale_afscheiding (als een bioloog of arts hier meent dat er fouten in zitten, hoor ik dat wel :d) |
Citaat:
|
Naar mijn weten klopt de wikipediapagina wel aardig :y
|
Maar on topic.gewoon vingeren, zorg alleen wel dat je niet alles onder knoeit. doe het ergens waar het makkelijk schoon te maken is of leg er iets onder.
|
Of gewoon onder de douche, dan kan je alle viezigheid direct weg spoelen ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |