Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2015, 12:42
Zeepaardje
Zeepaardje is offline
Heej meisjes,

Ik heb een klein vraagje kan je, je masturberen als je ongesteld bent want ik heb te veel schrik dat ik te veel ga bloeien?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2015, 15:54
Pluis
Pluis is offline
Dat kan gewoon hoor. En je zult heus geen waterval aan bloed losmaken
Oud 16-04-2015, 18:42
AridersLife
AridersLife is offline
je kan zelfs seks hebben als je ongesteld bent, Maar dan hoeft alsnog niet alles onder te zitten. zoveel zou er nou ook weer niet in een keer uitkomen. (doe het niet nadat je na lange tijd je tampon eruit haalt ofzo)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 15:02
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Het schijnt zelfs dat de seksdrift tijdens de menstruatie hoger is, alleen vinden veel mensen het vies. Kwestie van daarna even douchen, niets aan de hand... Gewoon lekker doen, meis!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 18:01
Anoniempje288
Anoniempje288 is offline
Citaat:
je kan zelfs seks hebben als je ongesteld bent, Maar dan hoeft alsnog niet alles onder te zitten. zoveel zou er nou ook weer niet in een keer uitkomen. (doe het niet nadat je na lange tijd je tampon eruit haalt ofzo)
Nouja ligt eraan hoeveel ze bloed, als je seks met mij zou hebben zit alles helemaal onder
En ik zou het juist doen nadat je na een lange tijd je tampon eruit haald, die heeft al het bloed juist opgezogen.. minder messy

Je kan prima masturberen als je ongesteld bent, misschien op het toilet om vlekken te voorkomen, als je het bloed vies vind kan je ook gewoon meer met je clitoris bezig gaan

Edit: Ik heb trouwens het idee dat ik tijdens het vingeren door de samentrekkingen meer bloed eruit haal, maar nadat ik klaar ben stopt het bloeden juist een beetje. (weet niet of dit zo is)
Je gaat er in ieder geval sowieso niet meer van bloeden!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 18:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nouja ligt eraan hoeveel ze bloed, als je seks met mij zou hebben zit alles helemaal onder
En ik zou het juist doen nadat je na een lange tijd je tampon eruit haald, die heeft al het bloed juist opgezogen.. minder messy

Je kan prima masturberen als je ongesteld bent, misschien op het toilet om vlekken te voorkomen, als je het bloed vies vind kan je ook gewoon meer met je clitoris bezig gaan

Edit: Ik heb trouwens het idee dat ik tijdens het vingeren door de samentrekkingen meer bloed eruit haal, maar nadat ik klaar ben stopt het bloeden juist een beetje. (weet niet of dit zo is)
Je gaat er in ieder geval sowieso niet meer van bloeden!
Als je je tampon er uit haalt zit deze vaak vol (anders komt hij er niet makkelijk uit), het kan best dat daarna ook gewoon weer in vol tempo bloed uit de vagina komt. Het is niet alsof een tampon dat preventief weg kan zuigen
Oud 19-04-2015, 18:16
Anoniempje288
Anoniempje288 is offline
Citaat:
Als je je tampon er uit haalt zit deze vaak vol (anders komt hij er niet makkelijk uit), het kan best dat daarna ook gewoon weer in vol tempo bloed uit de vagina komt. Het is niet alsof een tampon dat preventief weg kan zuigen
Ikzelf heb dat als een tampon in ieder geval bijna vol is en ik hem eruit haal, daarna een maandverbandje erin doe dat er veel minder bloed uit komt! Als ik hem er te lang in heb lek ik inderdaad door ja..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 13:59
Miekje*
Miekje* is offline
Het kan lijken dat je na het dragen van een tampon eventjes niet/minder bloedt, maar een tampon zit in je vagina en vangt daar meteen het bloed op. Als je een maandverband draagt na een tampon, duurt het even voordat het bloed door je vagina naar buiten is gelopen (het stoomt namelijk niet, natuurlijk, zo veel bloed verlies je niet tijdens je menstruatie).
Oud 21-04-2015, 21:08
Anoniempje288
Anoniempje288 is offline
Ja de tampon zuigt de vagina leeg, dus als je daarna meteen seks zou hebben is het toch sws minder messy? lijkt mij dan
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 21:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja de tampon zuigt de vagina leeg, dus als je daarna meteen seks zou hebben is het toch sws minder messy? lijkt mij dan
Een droge vagina lijkt me niet prettig wanneer je daar met een penis in wil. En als het meisje opgewonden raakt wordt ze toch wel weer nat.
Oud 21-04-2015, 22:34
Anoniempje288
Anoniempje288 is offline
Citaat:
Een droge vagina lijkt me niet prettig wanneer je daar met een penis in wil. En als het meisje opgewonden raakt wordt ze toch wel weer nat.
Ja maar de binnenste schaamlippen produceren toch de natheid bij opwinding? Dus niet de vagina? Zodra de pik erin gaat glijdt dat vocht naar binnen.

En ja nat van natheid, niet van bloed.. ><
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 23:12
AridersLife
AridersLife is offline
Citaat:
Ja maar de binnenste schaamlippen produceren toch de natheid bij opwinding? Dus niet de vagina? Zodra de pik erin gaat glijdt dat vocht naar binnen.

Zolang het maar glijdt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 09:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Jij weet niet goed hoe een vagina werkt, gok ik zo. Tijdens seksuele opwinding wordt er zowel vocht in de vagina als bij de ingang van de vagina afgescheiden. Dit vocht werkt als een glijmiddel.
Oud 22-04-2015, 13:53
Anoniempje288
Anoniempje288 is offline
Citaat:
Jij weet niet goed hoe een vagina werkt, gok ik zo. Tijdens seksuele opwinding wordt er zowel vocht in de vagina als bij de ingang van de vagina afgescheiden. Dit vocht werkt als een glijmiddel.
Dat weet ik wel.. ik heb bij biologie geleerd dat de binnenste schaamlippen dit vocht produceren.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 14:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat weet ik wel.. ik heb bij biologie geleerd dat de binnenste schaamlippen dit vocht produceren.
Je bedoelt de klieren van Bartholin daar? Als ik het goed heb produceren die maar een klein deel van het vaginale vocht. Grootste deel is 'transsudatie': "zweten" van/in de vagina.

Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginale_afscheiding (als een bioloog of arts hier meent dat er fouten in zitten, hoor ik dat wel )
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 14:23
Anoniempje288
Anoniempje288 is offline
Citaat:
Je bedoelt de klieren van Bartholin daar? Als ik het goed heb produceren die maar een klein deel van het vaginale vocht. Grootste deel is 'transsudatie': "zweten" van/in de vagina.

Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginale_afscheiding (als een bioloog of arts hier meent dat er fouten in zitten, hoor ik dat wel )
Oh oke, weer wat geleerd. Bij mij is het wel zo dat mijn schaamlippen het meeste produceren tho, dat weet ik haast zeker
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 16:51
Miekje*
Miekje* is offline
Naar mijn weten klopt de wikipediapagina wel aardig
Oud 22-04-2015, 18:39
AridersLife
AridersLife is offline
Maar on topic.gewoon vingeren, zorg alleen wel dat je niet alles onder knoeit. doe het ergens waar het makkelijk schoon te maken is of leg er iets onder.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 18:45
Elin3
Elin3 is offline
Of gewoon onder de douche, dan kan je alle viezigheid direct weg spoelen
Oud 22-04-2015, 18:48
AridersLife
AridersLife is offline
Citaat:
Of gewoon onder de douche, dan kan je alle viezigheid direct weg spoelen
ik dacht net dat ik dat maar niet ging typen, omdat vrouwen dat misschien vies vinden. maar goed. prima plan!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten