![]() |
Onzeker door flaporen
Hallo
Ik ken meisje waar ik verliefd op ben. Ik ben te verlegen om haar verkering te vragen. :( Want ik heb flaporen (en ja het zijn erg)en mijn ouders hebben niet genoeg geld om mijn oren te fixen. Hoe kan dit meisje uitvragen? ik ben heel erg bang dat ze me gaat uitlachen als ik haar verkering vraag Tips? Aub help |
Het lijkt me een goed idee om niet zomaar op haar af te stappen en haar verkering te vragen. Dan is de kans heel groot dat ze nee zegt, omdat ze je eigenlijk nog helemaal niet heeft leren kennen! Samen iets ondernemen is dus een goede eerste stap. Hoe ken je haar en ga je nu al met haar om?
Is het goed als ik je topic voor je verplaats naar Liefde & Relatie, ik denk dat het daar beter past. |
Wat Elin zegt eerst beter leren kennen en daarna zie je wel verder. En als ze jou ook echt leuk vind dan maken die flaporen helemaal niks uit ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je probleem is niet je flaporen, maar dat je er zo over zit te whinen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat je flaporen hebt weet ze al een hele tijd, dat je nu verliefd op haar bent waarschijnlijk niet. Niks doen en wachten tot zij jou vraagt zou wel eens een hele tijd kunnen duren! Dus doen wat Elin3 al zei: je zelf eens voor je kont schoppen en vragen om een keer een ijsje te gaan eten!
|
Mensen die je uitlachen om je flaporen zijn je aandacht sowieso niet waard. Ik heb één flapoor, waarvan ik altijd (tot m'n 18e ofzo) vond dat het heel erg opvalt, en dat mensen het lelijk vonden/jongens er enorm op zouden afknappen. Maar dat valt echt reuze mee, en als ik er al commentaar op krijg dan is het meestal iets positiefs. En alhoewel ik snap dat het op jou leeftijd heel lastig is je over zoiets heen te zetten/te accepteren dat je flaporen hebt, het komt je zelfvertrouwen echt heel erg ten goede als het je eenmaal lukt (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |