Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2015, 12:40
Crazy Bro
Crazy Bro is offline
Hallo

Ik ken meisje waar ik verliefd op ben. Ik ben te verlegen om haar verkering te vragen.
Want ik heb flaporen (en ja het zijn erg)en mijn ouders hebben niet genoeg geld om mijn oren te fixen. Hoe kan dit meisje uitvragen? ik ben heel erg bang dat ze me gaat uitlachen als ik haar verkering vraag

Tips? Aub help

Laatst gewijzigd op 13-04-2015 om 17:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2015, 12:45
Elin3
Elin3 is offline
Het lijkt me een goed idee om niet zomaar op haar af te stappen en haar verkering te vragen. Dan is de kans heel groot dat ze nee zegt, omdat ze je eigenlijk nog helemaal niet heeft leren kennen! Samen iets ondernemen is dus een goede eerste stap. Hoe ken je haar en ga je nu al met haar om?

Is het goed als ik je topic voor je verplaats naar Liefde & Relatie, ik denk dat het daar beter past.
Oud 13-04-2015, 15:50
Sketching
Sketching is offline
Wat Elin zegt eerst beter leren kennen en daarna zie je wel verder. En als ze jou ook echt leuk vind dan maken die flaporen helemaal niks uit
Oud 13-04-2015, 17:29
Crazy Bro
Crazy Bro is offline
Citaat:
Het lijkt me een goed idee om niet zomaar op haar af te stappen en haar verkering te vragen. Dan is de kans heel groot dat ze nee zegt, omdat ze je eigenlijk nog helemaal niet heeft leren kennen! Samen iets ondernemen is dus een goede eerste stap. Hoe ken je haar en ga je nu al met haar om?

Is het goed als ik je topic voor je verplaats naar Liefde & Relatie, ik denk dat het daar beter past.
Ik ken haar al een jaar van mijn klas. Ik ken haar best goed en zij mij ook.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2015, 17:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ken haar al een jaar van mijn klas. Ik ken haar best goed en zij mij ook.
Doen jullie wel eens iets samen met een klein groepje of gewoon met z'n tweeën? Zo niet, spreek dan een keer met haar af. Het hoeft niet gelijk iets heel romantisch te zijn, samen een ijsje halen, film kijken of naar het zwembad is prima.
Oud 14-04-2015, 20:39
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Doen jullie wel eens iets samen met een klein groepje of gewoon met z'n tweeën? Zo niet, spreek dan een keer met haar af. Het hoeft niet gelijk iets heel romantisch te zijn, samen een ijsje halen, film kijken of naar het zwembad is prima.
dit inderdaad. ik snap ook niet waarom de jeugd elkaar tegenwoordig gelijk verkering gaat vragen... in mijn tijd leerde je elkaar ook gewoon eerst beter kennen.
Oud 14-04-2015, 21:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je probleem is niet je flaporen, maar dat je er zo over zit te whinen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 21:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dit inderdaad. ik snap ook niet waarom de jeugd elkaar tegenwoordig gelijk verkering gaat vragen... in mijn tijd leerde je elkaar ook gewoon eerst beter kennen.
Ik heb dat ook wel eens gedaan in de brugklas, gewoon zomaar out of the blue verkering vragen, en dan nog verbaasd zijn ook dat de jongen in kwestie niet direct ja zei. En zelfs al had hij ja gezegd, waren we dan ineens vrienden geworden, zouden we elkaar gaan zoenen en zouden we zijn gaan daten? Ik denk het niet, want het was nog steeds een jongen die ik helemaal niet zo goed kende
Oud 19-04-2015, 10:41
Crazy Bro
Crazy Bro is offline
Citaat:
Kijk dat is nou een probleem ik ben te bang om haar dat soorten dingen te vragen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 10:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kijk dat is nou een probleem ik ben te bang om haar dat soorten dingen te vragen.
*schop onder je kont* gewoon doen of accepteren dat je dat contact niet hebt en op deze manier ook nooit zult krijgen.
Oud 20-04-2015, 23:53
Crazy Bro
Crazy Bro is offline
Citaat:
*schop onder je kont* gewoon doen of accepteren dat je dat contact niet hebt en op deze manier ook nooit zult krijgen.
Kijk hoe krijg ik die contact dan met haar?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 00:09
bloodyb
bloodyb is offline
Dat je flaporen hebt weet ze al een hele tijd, dat je nu verliefd op haar bent waarschijnlijk niet. Niks doen en wachten tot zij jou vraagt zou wel eens een hele tijd kunnen duren! Dus doen wat Elin3 al zei: je zelf eens voor je kont schoppen en vragen om een keer een ijsje te gaan eten!
Oud 21-04-2015, 14:32
zoef de haas
zoef de haas is offline
Mensen die je uitlachen om je flaporen zijn je aandacht sowieso niet waard. Ik heb één flapoor, waarvan ik altijd (tot m'n 18e ofzo) vond dat het heel erg opvalt, en dat mensen het lelijk vonden/jongens er enorm op zouden afknappen. Maar dat valt echt reuze mee, en als ik er al commentaar op krijg dan is het meestal iets positiefs. En alhoewel ik snap dat het op jou leeftijd heel lastig is je over zoiets heen te zetten/te accepteren dat je flaporen hebt, het komt je zelfvertrouwen echt heel erg ten goede als het je eenmaal lukt .
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten