![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk het wel..
ik vind het toch wel belangrijk dat je innerlijk en je uiterlijk bij elkaar passen..ik bedoel, als jij zelf een heel aardig mens bent dat altijd met iedereen alles deelt enzo en altijd met anderen rekening houd, en je heb een kop van een onwijs aso persoon.. en je krijgtook echt van iedereen te horen dat ze jou vermijden omdat ze dachten dat je een aso kutwijf was, terwijl je dat helemaal niet bent.. tja dan zou ik wel balen.. okeej slecht voorbeeld.. of als je dr heel erg afwijkend uitziet, een beetje om dr mooier uit te zien en meer geaccepteert te worden heb ik geen probleem mee.. maar als het gewoon is omdat ze denken dat iets mooier bij hun staat, nee dat vind ik geen reden.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat erover of jij er zelf gelukkiger van word als je iets aan jezelf laat doen. 'k hoef hier ook niet over na te denken ik heb een lieve vriend en ik vind hem mooi Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn zoveel vrouwen die cosmetische chirurgie aangaan, omdat ze denken dat ze als ze mooier zijn gelukkiger zullen zijn... En een hoop zullen dat ook zijn. Want 1 onzekerheid kan je doodongelukkig maken, terwijl je het met een operatie kunt veranderen... Ik denk zeker dat ik gelukkiger zou zijn, als een paar dingen veranderd zou zijn... Dat ik het niet doe? Het is duur, ben nog niet uitgegroeid, maar wie weet doe ik het ooit wel, als je daardoor gelukkiger kan zijn. Het zit natuurlijk allemaal van binnen, 'je' kan je lichaam niet accepteren en bent daardoor niet helemaal gelukkig, nou als je dat zo kan veranderen, vermoed ik dat je zeker gelukkiger bent. En als niemand zo zou denken, zouden er zeer waarschijnlijk niet zoveel klinieken zijn waar dit kan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastisch chirurgische ingreep Verwijderd | 16 | 14-03-2009 13:05 | |
Lifestyle |
Enquete cosmetische chirurgie Marjolein_v_D | 25 | 09-03-2007 16:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke politieke partij is het uiteindelijk geworden? Verwijderd | 500 | 05-12-2006 23:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Het grote Stellingen topic Balance | 44 | 29-09-2005 18:38 | |
Psychologie |
Prozac als preventief wondermiddel?! coopergirl | 42 | 27-01-2004 17:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Poll] Enquete Verwijderd | 46 | 13-09-2003 10:07 |