![]() |
Feest
Hee,
Ik wil graag een feest geven. Gewoon omdat het kan. Maar ik wil niet weer een gewone filmavond met 6 vrienden ofzo. Ik wil een feest met muziek, een stuk of 20 mensen en er zal denk ik geblowd worden. Natuurlijk vind mijn moeder dit niet goed, want ik ben 14... Dus moet ik haar het huis uit krijgen... En mijn broer... Weet iemand hoe? En andere tips voor zo'n feest zijn ook welkom, want ik heb nog nooit zoiets georganiseerd. Bedankt! |
Kan je niet gewoon buiten een feestje geven, een grote picknick in een park of bij een plas. Zorg voor muziek (boxen en je telefoon) en eten. Dan kan zo'n buitenfeestje ook heel leuk zijn!
|
Dankje elin3, goed idee. Ik was vergeten om het er bij te zetten, maar het feest is eigenlijk bedoeld om te vieren dat ik mijn kamer opgeknapt heb. En het is een beetje raar om het dan niet in mijn kamer te doen.
|
20 vrienden in je kamer lijkt me wat veel ;)
|
Dat lijkt me ook niet "gezellig knus" meer nee. 20 man in de gemiddelde woonkamer kan, maar op een slaapkamer is 5-8 wel het maximale denk ik.
|
Rondleiding door je kamer en verder een tuinfeest met barbecue?
|
Mijn kamer word ongeveer even groot als mijn woonkamer, want ik mag een muur tussen mijn kamer en die er naast slopen.:D Dus dat past wel. Een tuinfeest is ook leuk, maar dan zit ik nogsteeds met mijn moeder...
|
Er zijn niet heel veel andere oplossingen dan je moeder een leuke hotelovernachting cadeau doen denk ik (bijv. in/met een wellness-resort) :p Tenzij ze natuurlijk al zelf een avond/nacht heeft gepland dat ze weg is (om welke reden dan ook).
|
En ik zou even wachten met plannen totdat die muur daadwerkelijk gesloopt is :p
|
Sowieso lijkt stiekem een feestje geven me geen geweldig idee. Plus dat een feestje mogelijk wel te ruiken blijft in je kamer (en als je pech hebt ook nog te zien aan vlekken van drankjes die mogelijk omvallen, peuken die neergegooid worden).
Daarnaast is het sowieso de vraag of het prettig is om een feestje te geven in je slaapkamer. Jij moet er die nacht gewoon weer slapen en tijdens het feestje loopt iedereen wel in jouw slaapkamer waar je misschien ook persoonlijke dingen hebt liggen waarvan je niet wil dat anderen er aan komen. Als je leeftijdsgenoten vraagt zijn er ook vast jongens bij die het nog onwijs grappig vinden om op zoek te gaan naar jouw lingerie ;) :p |
Ik zou gaan voor de rondleiding en dan gewoon het feestje in de woonkamer of achtertuin voortzetten. Als er niet geblowd wordt vind je moeder het waarschijnlijk al een stuk minder groot probleem en ook zonder blowen kan je een prima feestje geven (y)
|
Ja, jullie hebben inderdaad wel gelijk. Ik kan misschien beter een klein feestje met goede vrienden geven voor mijn kamer. En dan hou ik wel een andere keer een groot feest, buiten.
|
Geef je moeder een bioscoopbon voor haar en een vriendin zodat ze een avondje weg is?
|
Citaat:
|
Ja, de boiscoop lijkt me een goed idee. Mijn moeder houd alleen niet van de bios (ze valt altijd in slaap). maarja, dat maakt niet uit.
|
als je wil blowen maak gewoon ommetje met degene die willen blowen.. of haal gewoon lachgas met al die ballonnen merk je toch niet als je dat gebruikt
|
Waar kan ik dan lachgas halen? Heeft het een leeftijdsgrens? Vast wel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |