Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2015, 22:56
irisiris
irisiris is offline
Hee,
Ik wil graag een feest geven. Gewoon omdat het kan. Maar ik wil niet weer een gewone filmavond met 6 vrienden ofzo. Ik wil een feest met muziek, een stuk of 20 mensen en er zal denk ik geblowd worden. Natuurlijk vind mijn moeder dit niet goed, want ik ben 14... Dus moet ik haar het huis uit krijgen... En mijn broer... Weet iemand hoe? En andere tips voor zo'n feest zijn ook welkom, want ik heb nog nooit zoiets georganiseerd. Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2015, 23:14
Elin3
Elin3 is offline
Kan je niet gewoon buiten een feestje geven, een grote picknick in een park of bij een plas. Zorg voor muziek (boxen en je telefoon) en eten. Dan kan zo'n buitenfeestje ook heel leuk zijn!
Oud 30-05-2015, 14:18
irisiris
irisiris is offline
Dankje elin3, goed idee. Ik was vergeten om het er bij te zetten, maar het feest is eigenlijk bedoeld om te vieren dat ik mijn kamer opgeknapt heb. En het is een beetje raar om het dan niet in mijn kamer te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 14:26
Axel11
Axel11 is offline
20 vrienden in je kamer lijkt me wat veel
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 15:08
Elin3
Elin3 is offline
Dat lijkt me ook niet "gezellig knus" meer nee. 20 man in de gemiddelde woonkamer kan, maar op een slaapkamer is 5-8 wel het maximale denk ik.
Oud 30-05-2015, 15:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Rondleiding door je kamer en verder een tuinfeest met barbecue?
Oud 30-05-2015, 17:06
irisiris
irisiris is offline
Mijn kamer word ongeveer even groot als mijn woonkamer, want ik mag een muur tussen mijn kamer en die er naast slopen. Dus dat past wel. Een tuinfeest is ook leuk, maar dan zit ik nogsteeds met mijn moeder...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 17:27
Axel11
Axel11 is offline
Er zijn niet heel veel andere oplossingen dan je moeder een leuke hotelovernachting cadeau doen denk ik (bijv. in/met een wellness-resort) Tenzij ze natuurlijk al zelf een avond/nacht heeft gepland dat ze weg is (om welke reden dan ook).
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 17:30
Axel11
Axel11 is offline
En ik zou even wachten met plannen totdat die muur daadwerkelijk gesloopt is
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 17:34
Elin3
Elin3 is offline
Sowieso lijkt stiekem een feestje geven me geen geweldig idee. Plus dat een feestje mogelijk wel te ruiken blijft in je kamer (en als je pech hebt ook nog te zien aan vlekken van drankjes die mogelijk omvallen, peuken die neergegooid worden).

Daarnaast is het sowieso de vraag of het prettig is om een feestje te geven in je slaapkamer. Jij moet er die nacht gewoon weer slapen en tijdens het feestje loopt iedereen wel in jouw slaapkamer waar je misschien ook persoonlijke dingen hebt liggen waarvan je niet wil dat anderen er aan komen. Als je leeftijdsgenoten vraagt zijn er ook vast jongens bij die het nog onwijs grappig vinden om op zoek te gaan naar jouw lingerie
Oud 30-05-2015, 17:35
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou gaan voor de rondleiding en dan gewoon het feestje in de woonkamer of achtertuin voortzetten. Als er niet geblowd wordt vind je moeder het waarschijnlijk al een stuk minder groot probleem en ook zonder blowen kan je een prima feestje geven
Oud 30-05-2015, 17:57
irisiris
irisiris is offline
Ja, jullie hebben inderdaad wel gelijk. Ik kan misschien beter een klein feestje met goede vrienden geven voor mijn kamer. En dan hou ik wel een andere keer een groot feest, buiten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 18:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Geef je moeder een bioscoopbon voor haar en een vriendin zodat ze een avondje weg is?
Oud 30-05-2015, 19:38
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Geef je moeder een bioscoopbon voor haar en een vriendin zodat ze een avondje weg is?
Hmja, dat is goedkoper en als het toch enigszins op tijd moet zijn afgelopen, lijkt me dat prima, irisiris
Met citaat reageren
Oud 31-05-2015, 19:16
irisiris
irisiris is offline
Ja, de boiscoop lijkt me een goed idee. Mijn moeder houd alleen niet van de bios (ze valt altijd in slaap). maarja, dat maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 18:50
tomska
tomska is offline
als je wil blowen maak gewoon ommetje met degene die willen blowen.. of haal gewoon lachgas met al die ballonnen merk je toch niet als je dat gebruikt
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 12:48
irisiris
irisiris is offline
Waar kan ik dan lachgas halen? Heeft het een leeftijdsgrens? Vast wel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2015, 16:19
irisiris
irisiris is offline
Citaat:
Waar kan ik dan lachgas halen? Heeft het een leeftijdsgrens? Vast wel.
Laat maar, ik heb het al geregeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten