![]() |
Six pack.
Ik vraag me dus afa of meisjes alleen op gespierde gorte jongens vallen. Bij mij op school (ik zit in het 5de middelbaar) hebben bijna alle jongens een six pack grote armspieren en zijn ze groot. Ik ben altijd al één van de kleine jongens geweest, ik kom namelijk van Ecuador en daar zijn de mensen gemiddeld kleiner. Dus meisjes vallen jullie alleen op een jongen als hij een sixpack heeft en groot is????:ghe:
|
Zijn alle jongens zonder sixpack en alle jongens onder de 1,80m single? Nee. Dus niet alle mensen zijn alleen maar geïnteresseerd in lange gespierde jongens ;)
|
Nee hoor, dat maakt eigenlijk niet veel uit. Een sixpack helpt miss wel bij het flirten ofzo maar uiteindelijk gaat het toch om wat je tegen een meisje zegt en hoe je dat zegt.
|
ok bedankt ik voel me toch een beetje zekerder ik heb namelijk vaak het gevoel dat er niemand naar je kijkt als je geen supergrote armspieren of een sixpack hebt.
|
Bij de winkel koop je zo een sixpack cola. Denk alleen niet dat die sixpacks veel indruk maken ;).
Ff serieus, ik heb een vriendin gehad, en ik heb ook geen sixpack. T gaat om je persoonlijkheid. Sixpack hebben is leuk, maar veel meer kans maak je niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |