![]() |
Is mijn vriend homo?
Hey iedereen ik heb een vriend ik ga zijn naam niet noemen maar hij heeft al 1,5 jaar geen vriendin gehad hij is 14 maar soms stuurt hij hartjes en kusjes naar mij en zegt hij dat we verkering hebben waar ik altijd om moet lachen want het is gewoon voor de grap (denk ik)maar toen ik vroeg waarom hij geen vriendin heeft of wilt zei hij : i love u ik zei i love 2 ( gewoon voor de lol en om hem niet te kwetsen) daarna zei ik ga je het nog zeggen. Toen zEi hij nee daar heb ik nu geen zin in en sinds dien in hij niet meer online geweest..
|
"zei ik ga je het nog zeggen"
Wat zou hij moeten zeggen en waar heeft hij geen zin in? Waarom denk je dat? |
Citaat:
|
Op 14 jaar is 1,5 jaar geen vriendin hebben toch helemaal niet erg? Ik was 18 toen ik mijn eerste lief had en ik ben ook niet lesbisch... Misschien wil hij nu gewoon helemaal geen vriendin en/of heeft hij liever dat anderen (zoals jij) zich daar niet bemoeien of is hij het beu dat hij constant zulke vragen krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wil je dit zo graag weten?
|
Citaat:
|
Ik ben het eens met talenlover, via non-verbale communicatie kan je dingen heel anders opvatten, je kan het beter met hem erover hebben als jullie elkaar echt zien.
|
Citaat:
|
Vraag het hem eens in het echt dus niet via whap o.i.d.
|
Citaat:
Of is het wel wederzijds? |
Citaat:
|
Tja, misschien ben je wel biseksueel en val je zowel op jongens als op meisjes. Of polyamoreus, dan kun je verliefd worden op meerdere mensen tegelijkertijd.
Hoop je dat hij op jongens valt of juist niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijvoorbeeld zo: 'Weet jij al of je op meisjes of op jongens valt? Of maakt geslacht jou niet zoveel uit? Op onze leeftijd zouden we daar zo'n beetje moeten achterkomen, toch?' |
Maar dat moet toch in real niet op app?
|
Nee hoor, mag je zelf weten.
|
Je kan hem ook gwn laten en als hij zin heeft om voor zijn seksualiteit uit te komen hoor je het vanzelf wel.
|
Ik vind het een beetje een onduidelijk verhaal... Ik denk dat je beter gewoon direct kan vragen of hij het nou meent of niet. Ik denk dat je dan een duidelijker antwoord krijgt. En als hij homo is... so what?
|
Ik snap echt niet wat de onduidelijkheid is in dit verhaal.
TS: Waarom wil of heb je geen vriendin? Vriend: I love you. Hoe duidelijk wil je het hebben. Hij wil geen vriendin, omdat hij de TS leuk vindt. Alleen de TS heeft het verpest door lomp te reageren en om een antwoord te vragen die zijn vriend al had gegeven. Logisch dat zijn vriend zich toen rot voelde en afstand nam. |
Citaat:
|
Waarom praat hij niet meer tegen je?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |