Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Is mijn vriend homo? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901466)

Fratoetje 04-08-2015 20:53

Is mijn vriend homo?

Hey iedereen ik heb een vriend ik ga zijn naam niet noemen maar hij heeft al 1,5 jaar geen vriendin gehad hij is 14 maar soms stuurt hij hartjes en kusjes naar mij en zegt hij dat we verkering hebben waar ik altijd om moet lachen want het is gewoon voor de grap (denk ik)maar toen ik vroeg waarom hij geen vriendin heeft of wilt zei hij : i love u ik zei i love 2 ( gewoon voor de lol en om hem niet te kwetsen) daarna zei ik ga je het nog zeggen. Toen zEi hij nee daar heb ik nu geen zin in en sinds dien in hij niet meer online geweest..

Axel11 04-08-2015 20:55

"zei ik ga je het nog zeggen"

Wat zou hij moeten zeggen en waar heeft hij geen zin in? Waarom denk je dat?

Fratoetje 04-08-2015 20:58

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 33812157)
"zei ik ga je het nog zeggen"

Wat zou hij moeten zeggen en waar heeft hij geen zin in? Waarom denk je dat?

Uhm waarom hij zo lang geen vriendin heeft en hij heeft geen zin om het te zeggen

Talenlover 04-08-2015 21:23

Op 14 jaar is 1,5 jaar geen vriendin hebben toch helemaal niet erg? Ik was 18 toen ik mijn eerste lief had en ik ben ook niet lesbisch... Misschien wil hij nu gewoon helemaal geen vriendin en/of heeft hij liever dat anderen (zoals jij) zich daar niet bemoeien of is hij het beu dat hij constant zulke vragen krijgt.

Fratoetje 04-08-2015 21:45

Citaat:

Talenlover schreef: (Bericht 33812187)
Op 14 jaar is 1,5 jaar geen vriendin hebben toch helemaal niet erg? Ik was 18 toen ik mijn eerste lief had en ik ben ook niet lesbisch... Misschien wil hij nu gewoon helemaal geen vriendin en/of heeft hij liever dat anderen (zoals jij) zich daar niet bemoeien of is hij het beu dat hij constant zulke vragen krijgt.

Maar hij en ik zijn hele goede vrienden en niemand denkt het want ben een van de weinige die hem goed kent

Talenlover 04-08-2015 21:50

Citaat:

Verwijderd schreef: (Bericht 33812214)
Maar hij en ik zijn hele goede vrienden en niemand denkt het want ben een van de weinige die hem goed kent

Tja, dan nog... Je kan niet in zijn hoofd kijken hè ;) Jongens zijn soms niet te begrijpen en zeker in de puberteit kunnen ze vreemde dingen doen. Het kan dus ook dat hij zich te stoer voelt om daarover te praten, ook al zijn jullie hele goede vrienden, of misschien is hij gewoon echt verliefd op jou en wil hij het daarom niet zeggen. Er kunnen zoveel redenen voor zijn! De enige manier waarop je het te weten kan komen, is het aan hem vragen en dat doe je misschien best gewoon als je hem een keer (in het echt) ziet. Dat komt sowieso anders over dan via een (computer)scherm ;)

Fratoetje 04-08-2015 22:29

Citaat:

Talenlover schreef: (Bericht 33812224)
Tja, dan nog... Je kan niet in zijn hoofd kijken hè ;) Jongens zijn soms niet te begrijpen en zeker in de puberteit kunnen ze vreemde dingen doen. Het kan dus ook dat hij zich te stoer voelt om daarover te praten, ook al zijn jullie hele goede vrienden, of misschien is hij gewoon echt verliefd op jou en wil hij het daarom niet zeggen. Er kunnen zoveel redenen voor zijn! De enige manier waarop je het te weten kan komen, is het aan hem vragen en dat doe je misschien best gewoon als je hem een keer (in het echt) ziet. Dat komt sowieso anders over dan via een (computer)scherm ;)

Oei ik had gister gevraagd via app alleen hij is al een paar dagen niet online wat ik vreemd vind want hij is meestal wel dagelijks online

Dekaloog 04-08-2015 22:30

Waarom wil je dit zo graag weten?

Fratoetje 04-08-2015 23:04

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 33812239)
Waarom wil je dit zo graag weten?

Ik denk namelijk dat hij op mij is

ITO777 04-08-2015 23:05

Ik ben het eens met talenlover, via non-verbale communicatie kan je dingen heel anders opvatten, je kan het beter met hem erover hebben als jullie elkaar echt zien.

Fratoetje 04-08-2015 23:09

Citaat:

ITO777 schreef: (Bericht 33812260)
Ik ben het eens met talenlover, via non-verbale communicatie kan je dingen heel anders opvatten, je kan het beter met hem erover hebben als jullie elkaar echt zien.

Zoals ik al eerder zei ik heb het al een x gevraagd via app:(((

bloodyb 04-08-2015 23:58

Vraag het hem eens in het echt dus niet via whap o.i.d.

Dekaloog 04-08-2015 23:58

Citaat:

Verwijderd schreef: (Bericht 33812257)

Ja, maar nou en? Als het niet wederzijds is kun je gewoon iets afstandelijker doen totdat het overgewaaid is. Het zal nog wel vaker voorkomen dat er iemand verliefd op je is terwijl jij niet geïnteresseerd bent.

Of is het wel wederzijds?

Fratoetje 05-08-2015 00:01

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 33812286)
Ja, maar nou en? Als het niet wederzijds is kun je gewoon iets afstandelijker doen totdat het overgewaaid is. Het zal nog wel vaker voorkomen dat er iemand verliefd op je is terwijl jij niet geïnteresseerd bent.

Of is het wel wederzijds?

Uhm geen idee want hij voelt anders dan andere jongens maar ik ben ook al op een meisje ��

Dekaloog 05-08-2015 01:28

Tja, misschien ben je wel biseksueel en val je zowel op jongens als op meisjes. Of polyamoreus, dan kun je verliefd worden op meerdere mensen tegelijkertijd.

Hoop je dat hij op jongens valt of juist niet?

Fratoetje 05-08-2015 02:33

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 33812312)
Tja, misschien ben je wel biseksueel en val je zowel op jongens als op meisjes. Of polyamoreus, dan kun je verliefd worden op meerdere mensen tegelijkertijd.

Hoop je dat hij op jongens valt of juist niet?

Ja eigenlijk wel ja

1337Gamer 12-08-2015 00:24

Citaat:

Verwijderd schreef: (Bericht 33812321)
Ja eigenlijk wel ja

Zodra hij weer hartjes stuurt stuur je gewoon terug https://www.youtube.com/watch?v=YaG5SAw1n0c

Mark52 13-08-2015 12:25

Citaat:

Verwijderd schreef: (Bericht 33812257)

Denk het ook. Hij vindt je leuk.

Dekaloog 13-08-2015 18:12

Citaat:

Verwijderd schreef: (Bericht 33812321)
Ja eigenlijk wel ja

Dan zou ik eens voorzichtig het onderwerp aansnijden.

Bijvoorbeeld zo: 'Weet jij al of je op meisjes of op jongens valt? Of maakt geslacht jou niet zoveel uit? Op onze leeftijd zouden we daar zo'n beetje moeten achterkomen, toch?'

Fratoetje 14-08-2015 11:21

Maar dat moet toch in real niet op app?

Dekaloog 14-08-2015 11:36

Nee hoor, mag je zelf weten.

gymgurl 14-08-2015 14:29

Je kan hem ook gwn laten en als hij zin heeft om voor zijn seksualiteit uit te komen hoor je het vanzelf wel.

Overdoz 21-08-2015 20:05

Ik vind het een beetje een onduidelijk verhaal... Ik denk dat je beter gewoon direct kan vragen of hij het nou meent of niet. Ik denk dat je dan een duidelijker antwoord krijgt. En als hij homo is... so what?

Mark52 21-08-2015 22:54

Ik snap echt niet wat de onduidelijkheid is in dit verhaal.

TS: Waarom wil of heb je geen vriendin?
Vriend: I love you.

Hoe duidelijk wil je het hebben. Hij wil geen vriendin, omdat hij de TS leuk vindt. Alleen de TS heeft het verpest door lomp te reageren en om een antwoord te vragen die zijn vriend al had gegeven.

Logisch dat zijn vriend zich toen rot voelde en afstand nam.

Fratoetje 01-09-2015 22:09

Citaat:

Mark52 schreef: (Bericht 33824485)
Ik snap echt niet wat de onduidelijkheid is in dit verhaal.

TS: Waarom wil of heb je geen vriendin?
Vriend: I love you.

Hoe duidelijk wil je het hebben. Hij wil geen vriendin, omdat hij de TS leuk vindt. Alleen de TS heeft het verpest door lomp te reageren en om een antwoord te vragen die zijn vriend al had gegeven.

Logisch dat zijn vriend zich toen rot voelde en afstand nam.

Ooh ik heb nu weinig contact meer met hem maar hij zit wel bij mij op school vind het wel heel jammer dat hij niet meer met me praat

Dekaloog 02-09-2015 15:14

Waarom praat hij niet meer tegen je?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.