Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2015, 20:53
Verwijderd
Hey iedereen ik heb een vriend ik ga zijn naam niet noemen maar hij heeft al 1,5 jaar geen vriendin gehad hij is 14 maar soms stuurt hij hartjes en kusjes naar mij en zegt hij dat we verkering hebben waar ik altijd om moet lachen want het is gewoon voor de grap (denk ik)maar toen ik vroeg waarom hij geen vriendin heeft of wilt zei hij : i love u ik zei i love 2 ( gewoon voor de lol en om hem niet te kwetsen) daarna zei ik ga je het nog zeggen. Toen zEi hij nee daar heb ik nu geen zin in en sinds dien in hij niet meer online geweest..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 20:55
Axel11
Axel11 is offline
"zei ik ga je het nog zeggen"

Wat zou hij moeten zeggen en waar heeft hij geen zin in? Waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 20:58
Verwijderd
Citaat:
"zei ik ga je het nog zeggen"

Wat zou hij moeten zeggen en waar heeft hij geen zin in? Waarom denk je dat?
Uhm waarom hij zo lang geen vriendin heeft en hij heeft geen zin om het te zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 21:23
Talenlover
Talenlover is offline
Op 14 jaar is 1,5 jaar geen vriendin hebben toch helemaal niet erg? Ik was 18 toen ik mijn eerste lief had en ik ben ook niet lesbisch... Misschien wil hij nu gewoon helemaal geen vriendin en/of heeft hij liever dat anderen (zoals jij) zich daar niet bemoeien of is hij het beu dat hij constant zulke vragen krijgt.
Oud 04-08-2015, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Op 14 jaar is 1,5 jaar geen vriendin hebben toch helemaal niet erg? Ik was 18 toen ik mijn eerste lief had en ik ben ook niet lesbisch... Misschien wil hij nu gewoon helemaal geen vriendin en/of heeft hij liever dat anderen (zoals jij) zich daar niet bemoeien of is hij het beu dat hij constant zulke vragen krijgt.
Maar hij en ik zijn hele goede vrienden en niemand denkt het want ben een van de weinige die hem goed kent
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 21:50
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Maar hij en ik zijn hele goede vrienden en niemand denkt het want ben een van de weinige die hem goed kent
Tja, dan nog... Je kan niet in zijn hoofd kijken hè Jongens zijn soms niet te begrijpen en zeker in de puberteit kunnen ze vreemde dingen doen. Het kan dus ook dat hij zich te stoer voelt om daarover te praten, ook al zijn jullie hele goede vrienden, of misschien is hij gewoon echt verliefd op jou en wil hij het daarom niet zeggen. Er kunnen zoveel redenen voor zijn! De enige manier waarop je het te weten kan komen, is het aan hem vragen en dat doe je misschien best gewoon als je hem een keer (in het echt) ziet. Dat komt sowieso anders over dan via een (computer)scherm

Laatst gewijzigd op 27-06-2016 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Tja, dan nog... Je kan niet in zijn hoofd kijken hè Jongens zijn soms niet te begrijpen en zeker in de puberteit kunnen ze vreemde dingen doen. Het kan dus ook dat hij zich te stoer voelt om daarover te praten, ook al zijn jullie hele goede vrienden, of misschien is hij gewoon echt verliefd op jou en wil hij het daarom niet zeggen. Er kunnen zoveel redenen voor zijn! De enige manier waarop je het te weten kan komen, is het aan hem vragen en dat doe je misschien best gewoon als je hem een keer (in het echt) ziet. Dat komt sowieso anders over dan via een (computer)scherm
Oei ik had gister gevraagd via app alleen hij is al een paar dagen niet online wat ik vreemd vind want hij is meestal wel dagelijks online
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 22:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom wil je dit zo graag weten?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dit zo graag weten?
Ik denk namelijk dat hij op mij is
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 23:05
ITO777
ITO777 is offline
Ik ben het eens met talenlover, via non-verbale communicatie kan je dingen heel anders opvatten, je kan het beter met hem erover hebben als jullie elkaar echt zien.
Oud 04-08-2015, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het eens met talenlover, via non-verbale communicatie kan je dingen heel anders opvatten, je kan het beter met hem erover hebben als jullie elkaar echt zien.
Zoals ik al eerder zei ik heb het al een x gevraagd via app((
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 23:58
bloodyb
bloodyb is offline
Vraag het hem eens in het echt dus niet via whap o.i.d.
Oud 04-08-2015, 23:58
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja, maar nou en? Als het niet wederzijds is kun je gewoon iets afstandelijker doen totdat het overgewaaid is. Het zal nog wel vaker voorkomen dat er iemand verliefd op je is terwijl jij niet geïnteresseerd bent.

Of is het wel wederzijds?

Met citaat reageren
Oud 05-08-2015, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar nou en? Als het niet wederzijds is kun je gewoon iets afstandelijker doen totdat het overgewaaid is. Het zal nog wel vaker voorkomen dat er iemand verliefd op je is terwijl jij niet geïnteresseerd bent.

Of is het wel wederzijds?
Uhm geen idee want hij voelt anders dan andere jongens maar ik ben ook al op een meisje ��
Met citaat reageren
Oud 05-08-2015, 01:28
Dekaloog
Dekaloog is offline
Tja, misschien ben je wel biseksueel en val je zowel op jongens als op meisjes. Of polyamoreus, dan kun je verliefd worden op meerdere mensen tegelijkertijd.

Hoop je dat hij op jongens valt of juist niet?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2015, 02:33
Verwijderd
Citaat:
Tja, misschien ben je wel biseksueel en val je zowel op jongens als op meisjes. Of polyamoreus, dan kun je verliefd worden op meerdere mensen tegelijkertijd.

Hoop je dat hij op jongens valt of juist niet?
Ja eigenlijk wel ja
Met citaat reageren
Oud 12-08-2015, 00:24
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ja eigenlijk wel ja
Zodra hij weer hartjes stuurt stuur je gewoon terug https://www.youtube.com/watch?v=YaG5SAw1n0c

Met citaat reageren
Oud 13-08-2015, 12:25
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Denk het ook. Hij vindt je leuk.

Laatst gewijzigd op 27-06-2016 om 13:19.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2015, 18:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja eigenlijk wel ja
Dan zou ik eens voorzichtig het onderwerp aansnijden.

Bijvoorbeeld zo: 'Weet jij al of je op meisjes of op jongens valt? Of maakt geslacht jou niet zoveel uit? Op onze leeftijd zouden we daar zo'n beetje moeten achterkomen, toch?'

Laatst gewijzigd op 27-06-2016 om 13:19.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2015, 11:21
Verwijderd
Maar dat moet toch in real niet op app?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2015, 11:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Nee hoor, mag je zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2015, 14:29
gymgurl
gymgurl is offline
Je kan hem ook gwn laten en als hij zin heeft om voor zijn seksualiteit uit te komen hoor je het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 20:05
Verwijderd
Ik vind het een beetje een onduidelijk verhaal... Ik denk dat je beter gewoon direct kan vragen of hij het nou meent of niet. Ik denk dat je dan een duidelijker antwoord krijgt. En als hij homo is... so what?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 22:54
Mark52
Mark52 is offline
Ik snap echt niet wat de onduidelijkheid is in dit verhaal.

TS: Waarom wil of heb je geen vriendin?
Vriend: I love you.

Hoe duidelijk wil je het hebben. Hij wil geen vriendin, omdat hij de TS leuk vindt. Alleen de TS heeft het verpest door lomp te reageren en om een antwoord te vragen die zijn vriend al had gegeven.

Logisch dat zijn vriend zich toen rot voelde en afstand nam.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2015, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet wat de onduidelijkheid is in dit verhaal.

TS: Waarom wil of heb je geen vriendin?
Vriend: I love you.

Hoe duidelijk wil je het hebben. Hij wil geen vriendin, omdat hij de TS leuk vindt. Alleen de TS heeft het verpest door lomp te reageren en om een antwoord te vragen die zijn vriend al had gegeven.

Logisch dat zijn vriend zich toen rot voelde en afstand nam.
Ooh ik heb nu weinig contact meer met hem maar hij zit wel bij mij op school vind het wel heel jammer dat hij niet meer met me praat
Met citaat reageren
Oud 02-09-2015, 15:14
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom praat hij niet meer tegen je?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten