![]() |
Rietsie boem, rietsie baai, rietsie saai #1938
Deze topic is een ode aan zanger rinus.
|
OMG HEBBEN JULLIE ZIJN NIEUWE HIT AL GEHOORD?!
|
Zou dit topic nog vol geraken?
|
nee, nooit meer.
|
ik ga elke keer een paar posts weghalen, dan blijft ie tot in de eeuwigheid open :evil:
|
:cool:
|
Het is leuk geweest.
|
Oei oei drie dagen
|
3 dagen geen post is altijd nog beter dan 3 dagen bruut anaal verkracht worden door een monstercock.
|
En een gebroken bierflesje.
|
Dat is absoluut waar.
|
Misschien had iedereen gewoon te veel een Leven in het weekend!
|
HEY SARAH
|
Ik zoek een onderzoek naar achteruitrijden en mensen die daar niet tegen kunnen. Was een paar jaar geleden in de media. Weet jij het nog?
|
Nee zegt me niets!
|
Hoi Sarah! Hoe is het met de T's? En hoe vind je het om moeder te zijn?
|
Lacteer je nog?
|
Goed, ze zijn op het moment aan het knuffelen voordat ze allebei weer gaan slapen! En het moeder zijn bevalt goed (y) en ik lacteer nog ja :D
|
Zijn er dingen heel anders dan je had verwacht?
|
We slapen beter dan verwacht, maar dat komt doordat het een enorme slaapkop is :D verder heeft hij ook veel meer eigen persoonlijkheid dan ik gedacht had :y
|
ja he! Dat vond ik zo fascinerend en eye opening toen ik m'n baby net had.
|
Lacteer je alleen als je eigen kind huilt, of gaat dat af bij alle huilende kinderen? Of zelfs ook bij huilende volwassenen? Je ziet dat laatste in films wel eens, maar ik geloof dat nooit zo. Kinderen kan ik me iets bij voorstellen, maar volwassenen huilen toch heel anders dan kinderen. Ben ik heel nieuwsgierig naar :p
|
Ik lacteer altijd een beetje als ik aan Little Phoebe denk eah.
|
Ik heb niet zo van die spraytepels, ik reageer vooral op zuigen door baby of machine. Behalve 's nachts als het een hele tijd geleden is, maar dan zijn er nooit andere baby's in de buurt en gelukkig ook geen huilende volwassenen!
|
Omg Sarah je zei spraytepels :cool:
|
:D:D
Maar als dokter weet jij vast wel of het mogelijk is! Toch? |
En kutkankertyfus Ziggo is wel verbonden met het internet, maar doet verder niet zoveel :mad:
|
Ik moet morgen TriNed maar weer even bellen want mijn modem heeft kuren. Het info-lampje brandt maar verder geeft hij geen signaal. We hebben alle stekkers er al opnieuw in gedaan maar dat hielp niet. Misschien is de modem van slag omdat de stroom er even af is geweest tijdens het klussen...
|
Citaat:
Geen idee wat dat is, dat boeit me ook niet eigenlijk, maar het heeft me al een paar keer geholpen als ik met internet was verbonden maar niks het deed. |
Landelijke Ziggo storing!
Is al weer voorbij trouwens |
Citaat:
Citaat:
|
Pff ik heb de laatste weken echt het idee dat ik maar een paar uurtjes heb geslapen. Lag er gister om half 11 in en net toen mijn wekker ging, dacht ik 'ik lig net verdomme'. Moe!
|
Dat had ik ook vanmorgen maar ik lag er toen al ruim negen uur in :D
|
Hoi kinders, Edinburgh is episch. Ik heb gister een kkvette worstelshow gezien en eerder deze week ben ik wezen zuipen met een groep komieken (ik ben internetvriendjes met de vriendin van één van hun) en dat was nice. Ik heb het vriendje van (komiek waar ik al jaren fan van ben) Nederlandse scheldwoorden geleerd. Hij was vooral onder de indruk van het schelden met kanker en dat je het ook als versterker kan gebruiken. Heel de avond vond hij alles 'kankerdope'. :D
Vanavond de liefde van m'n leven. Spannond. |
Ik vind jou verhaal leuk, HO (huhu)! Dat wilde ik al eerder zeggen, maar beter laat dan nooit.
|
En jongens, ik vind het zelf ook een hele stomme vraag, want ik zou dit gewoon moeten weten, maar waar kan ik van die plakrollers halen? Je weet toch, waar je haren/stof van kleding kan halen? Koop je dat gewoon bij de Blokker ofzo? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
wij hebben er een paar in huis en 1 in de auto.
|
Action heeft ze ook, geloof ik. En bijna elke eurowinkel.
|
Verplichte kost als je katten hebt, die dingen.
|
Hema heeft ze ook
|
Dank allen (y) ik ga morgen eens langs de Action en Blokker. Mijn katten liggen graag in mijn kledingkast op mijn donkere vesten :ghe:
En het gordijn is een nachtmerrie :| |
Citaat:
|
Ha, die ene vriendin heeft een passief-agressieve post op tumblr gezet over hoe ik 'r hart in een miljoen stukjes heb gebroken en dat ze verder geen vriendinnen heeft en zich verraden voelt (ze noemde m'n naam niet, maar weet dat ik en m'n interwebzvriendjes 't lezen). Op fb postte ze 'veel plezier' onder m'n Edinburgh foto, en heeft me daarna ontvriend.
Haaaaa, nu voel ik me als een stuk stront. :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja snap ik. Haar snap ik ook trouwens, verstandig van haar om je te ontvrienden, om dezelfde reden dat het verstandig is om een verse ex te ontvrienden. Maar blijft rot.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |