Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Hoi kinders, Edinburgh is episch. Ik heb gister een kkvette worstelshow gezien en eerder deze week ben ik wezen zuipen met een groep komieken (ik ben internetvriendjes met de vriendin van één van hun) en dat was nice. Ik heb het vriendje van (komiek waar ik al jaren fan van ben) Nederlandse scheldwoorden geleerd. Hij was vooral onder de indruk van het schelden met kanker en dat je het ook als versterker kan gebruiken. Heel de avond vond hij alles 'kankerdope'.
![]() Vanavond de liefde van m'n leven. Spannond.
|
En jongens, ik vind het zelf ook een hele stomme vraag, want ik zou dit gewoon moeten weten, maar waar kan ik van die plakrollers halen? Je weet toch, waar je haren/stof van kleding kan halen? Koop je dat gewoon bij de Blokker ofzo?
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ha, die ene vriendin heeft een passief-agressieve post op tumblr gezet over hoe ik 'r hart in een miljoen stukjes heb gebroken en dat ze verder geen vriendinnen heeft en zich verraden voelt (ze noemde m'n naam niet, maar weet dat ik en m'n interwebzvriendjes 't lezen). Op fb postte ze 'veel plezier' onder m'n Edinburgh foto, en heeft me daarna ontvriend.
Haaaaa, nu voel ik me als een stuk stront. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|