![]() |
Gepijpt worden grap?
Op instagram ging zo'n meisje me ineens dm'en. En we gingen dus een half dagje praten enzo. Het meisje is best wel lelijk (vinden mijn vrienden ook) maar toen zij ze ineens dat ze me leuk vond ( ik ken haar niet ze woont alleen in een andere stad). Die vriend stelde voor om te vragen of ze wou chillen en dan te zeggen dat dat alleen kon als ze me pijpte (ik ben 14) dat vonden we wel grappig. Tot onze verbazing vond ze dat oké (zij is nog nooit verder gegaan dan zoenen, ik tongen). Nu is mijn vraag, zal ik dan ook echt met haar gaan afspreken en dan zoenen en dat ze me pijpt of zal ik dat niet doen omdat ik haar lelijk vind. Note is wel dat ik haar niet ken en een beetje apart vind vanwegen de dingen die ze mij binnen 2 uur al vertelde.
|
Om te beginnen weet ik niet of je laten pijpen alleen omdat je dat grappig vindt een goed idee is. Wat denk je zelf?
|
Citaat:
Hoe zou jij 't vinden als jij een meisje leuk vond, en je biechtte dat vol zenuwen op, en ze zei dat je wel mocht langskomen maar alleen als ze jou in je kont mocht neuken? Waarna je dat deed, want laten we wel wezen, dat is best lekker, maar vervolgens kwam je erachter dat ze je een lelijke kansloze loser vindt en je alleen maar wilde vernederen met 'r vrienden? En dat ze er stiekem foto's van heeft gemaakt en die heeft rondgestuurd en dat iedereen je nu uitlacht. Hmm? |
Ik snap echt niet dat het enige wat jou weerhoudt 'ik vind haar lelijk' is. Ongelooflijk.
|
Het enige relevante aan meisjes is natuurlijk hoe ze eruitzien. :ghe:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat alle bovenstaande mensen zeggen.
|
Citaat:
|
Nee, beter lezen. Dat vindt hij zelf ook.
|
Het feit dat je het hier komt vragen, geeft al aan dat je het zelf ook raar vindt wat je doet. Luister eens wat meer naar dat gevoel zou ik zeggen, dan heb je zelf het antwoord op de vraag al of het geestig is om van iemand misbruik te maken.
|
Voor de ervaring lijkt het me wel cool :D:D
Maar als je verder niks met haar hebt/wilt zou ik het idd niet doen. Ben het ook eens met alle reacties hier hoor :P |
Tsss, door zo een posts vraag ik mij toch af wat de jeugd soms denkt... 0 respect
|
De jeugd? Wat ben je zelf dan? :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staat niet dat hij haar lelijk vindt omdat zijn vrienden dat vinden. Dat dat wel zo is, is pure speculatie. |
Citaat:
Citaat:
|
Je moet het zelf weten. Waarom zou je het willen als je haar lelijk en apart vindt? Maargoed als dat verder geen probleem voor je is kun je het doen. Al zou het dan wel zo netjes zijn om te zeggen dat het je alleen om de seks gaat en je niks met haar wilt.
|
Citaat:
Teh fuck? |
Citaat:
|
Ff een update, ik heb haar letterlijl (op insta) laten zeggen dat ze me wil pijpen. Daarna heb ik gezecht dat ik het contact verbreek. Ik heb het niet gedaan en ik ga het ook niet laten doen door iemand die ik raar en lelijk vind en niet ken.
|
Heel verstandig (y) Goed dat je voor jezelf die knoop hebt doorgehakt!
|
Meschien geen goed idee je kend die gene niet straks is die gene een ander persoon dan dat je denkt
|
Citaat:
Citaat:
|
Omdat ik dat grappig vind dat ze zo wanhopig (want dat was ze) was dat ze zo ver zou gaan om met mij te kunnen chillen.
|
Citaat:
|
Het lijkt me toch redelijk ziek om zo te kicken op de wanhoop van een ander! Bah!:(
|
Is wel cool toch als iemand je wilt pijpen :p
|
Citaat:
Seks willen met degene op wie je verliefd bent is niet 'wanhopig'. En zelfs al was ze gretig; veel tieners zijn geďnteresseerd in seks, dat is ook niet raar. Ik vind jou een heel treurig ventje. |
Ahww :P
Had hij dan ja moeten zeggen omdat zij zo graag wil? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij had 'r gewoon vriendelijk en beleefd moeten afwijzen. |
Dat je zo misbruik maakt van haar (verliefdheid/onzekerheid) zegt genoeg over jou. Ik vraag me af hoe jij je zou voelen als er een meid is op wie jij verliefd bent en tegen je zegt dat je alleen met haar mag afspreken als je haar beft en je dan zegt dat je mag oprotten omdat je lelijk bent. Jij bent echt z'n persoon waar ik een ongelooflijke hekel aan heb. Succes met je leven.
|
Citaat:
|
Normaal heb ik een pleurishekel aan die Dekaloog maat voor deze ene keer ben ik het met je eens.
|
Gatverdamme, ik snap niet eens waarom je een topic opent om te vragen of dat zieke idee van je wel slim is.. Dat is echt dieptriest en wanhopig van je.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |