Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2015, 19:35
Mmdpr
Mmdpr is offline
Op instagram ging zo'n meisje me ineens dm'en. En we gingen dus een half dagje praten enzo. Het meisje is best wel lelijk (vinden mijn vrienden ook) maar toen zij ze ineens dat ze me leuk vond ( ik ken haar niet ze woont alleen in een andere stad). Die vriend stelde voor om te vragen of ze wou chillen en dan te zeggen dat dat alleen kon als ze me pijpte (ik ben 14) dat vonden we wel grappig. Tot onze verbazing vond ze dat oké (zij is nog nooit verder gegaan dan zoenen, ik tongen). Nu is mijn vraag, zal ik dan ook echt met haar gaan afspreken en dan zoenen en dat ze me pijpt of zal ik dat niet doen omdat ik haar lelijk vind. Note is wel dat ik haar niet ken en een beetje apart vind vanwegen de dingen die ze mij binnen 2 uur al vertelde.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:38
Axel11
Axel11 is offline
Om te beginnen weet ik niet of je laten pijpen alleen omdat je dat grappig vindt een goed idee is. Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
of zal ik dat niet doen omdat ik haar lelijk vind.
Nee, je moet het niet doen omdat 't een kutstreek is.

Hoe zou jij 't vinden als jij een meisje leuk vond, en je biechtte dat vol zenuwen op, en ze zei dat je wel mocht langskomen maar alleen als ze jou in je kont mocht neuken? Waarna je dat deed, want laten we wel wezen, dat is best lekker, maar vervolgens kwam je erachter dat ze je een lelijke kansloze loser vindt en je alleen maar wilde vernederen met 'r vrienden? En dat ze er stiekem foto's van heeft gemaakt en die heeft rondgestuurd en dat iedereen je nu uitlacht. Hmm?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap echt niet dat het enige wat jou weerhoudt 'ik vind haar lelijk' is. Ongelooflijk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:05
Dekaloog
Dekaloog is offline
Het enige relevante aan meisjes is natuurlijk hoe ze eruitzien.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:48
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Nee, je moet het niet doen omdat 't een kutstreek is.

Hoe zou jij 't vinden als jij een meisje leuk vond, en je biechtte dat vol zenuwen op, en ze zei dat je wel mocht langskomen maar alleen als ze jou in je kont mocht neuken? Waarna je dat deed, want laten we wel wezen, dat is best lekker, maar vervolgens kwam je erachter dat ze je een lelijke kansloze loser vindt en je alleen maar wilde vernederen met 'r vrienden? En dat ze er stiekem foto's van heeft gemaakt en die heeft rondgestuurd en dat iedereen je nu uitlacht. Hmm?
Citaat:
Ik snap echt niet dat het enige wat jou weerhoudt 'ik vind haar lelijk' is. Ongelooflijk.
Dit dus.
Oud 22-11-2015, 21:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat alle bovenstaande mensen zeggen.
Oud 23-11-2015, 01:25
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
maar dat vinden zijn matties
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 02:10
bloodyb
bloodyb is offline
Nee, beter lezen. Dat vindt hij zelf ook.
Oud 23-11-2015, 10:45
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het feit dat je het hier komt vragen, geeft al aan dat je het zelf ook raar vindt wat je doet. Luister eens wat meer naar dat gevoel zou ik zeggen, dan heb je zelf het antwoord op de vraag al of het geestig is om van iemand misbruik te maken.
Oud 23-11-2015, 12:36
Verwijderd
Voor de ervaring lijkt het me wel cool
Maar als je verder niks met haar hebt/wilt zou ik het idd niet doen. Ben het ook eens met alle reacties hier hoor
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 15:42
DriesDW
DriesDW is offline
Tsss, door zo een posts vraag ik mij toch af wat de jeugd soms denkt... 0 respect
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 16:08
Verwijderd
De jeugd? Wat ben je zelf dan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 17:59
Durian
Durian is offline
Citaat:
Op instagram ging zo'n meisje me ineens dm'en. En we gingen dus een half dagje praten enzo. Het meisje is best wel lelijk (vinden mijn vrienden ook) maar toen zij ze ineens dat ze me leuk vond ( ik ken haar niet ze woont alleen in een andere stad). Die vriend stelde voor om te vragen of ze wou chillen en dan te zeggen dat dat alleen kon als ze me pijpte (ik ben 14) dat vonden we wel grappig. Tot onze verbazing vond ze dat oké (zij is nog nooit verder gegaan dan zoenen, ik tongen). Nu is mijn vraag, zal ik dan ook echt met haar gaan afspreken en dan zoenen en dat ze me pijpt of zal ik dat niet doen omdat ik haar lelijk vind. Note is wel dat ik haar niet ken en een beetje apart vind vanwegen de dingen die ze mij binnen 2 uur al vertelde.
Lol doe gewoon gratis ippa
Oud 23-11-2015, 18:00
Durian
Durian is offline
Citaat:
Tsss, door zo een posts vraag ik mij toch af wat de jeugd soms denkt... 0 respect
Aldus Dries Roelvink
Oud 23-11-2015, 19:59
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Nee, beter lezen. Dat vindt hij zelf ook.
nee dat vind/denkt hij omdat zijn vrienden dat zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 20:01
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het meisje is best wel lelijk (vinden mijn vrienden ook) [...] omdat ik haar lelijk vind.
Lijkt me duidelijk wat hier staat: hij zegt twee keer dat ze lelijk is (bedoeld wordt: dat hij haar lelijk vindt) en dat zijn vrienden dat OOK vinden.

Er staat niet dat hij haar lelijk vindt omdat zijn vrienden dat vinden. Dat dat wel zo is, is pure speculatie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 20:06
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Het meisje is best wel lelijk (vinden mijn vrienden ook)

of zal ik dat niet doen omdat ik haar lelijk vind.
Citaat:
nee dat vind/denkt hij omdat zijn vrienden dat zeggen
Oud 24-11-2015, 21:47
Mark52
Mark52 is offline
Je moet het zelf weten. Waarom zou je het willen als je haar lelijk en apart vindt? Maargoed als dat verder geen probleem voor je is kun je het doen. Al zou het dan wel zo netjes zijn om te zeggen dat het je alleen om de seks gaat en je niks met haar wilt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 20:32
Verwijderd
Citaat:
HOEZO IS DIT GEEN GOEDE REDEN!?!?!?!

Teh fuck?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 21:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
HOEZO IS DIT GEEN GOEDE REDEN!?!?!?!

Teh fuck?
In deze context he. Hij zou een mooi meisje wel voor de grap misbruiken?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 07:25
Mmdpr
Mmdpr is offline
Ff een update, ik heb haar letterlijl (op insta) laten zeggen dat ze me wil pijpen. Daarna heb ik gezecht dat ik het contact verbreek. Ik heb het niet gedaan en ik ga het ook niet laten doen door iemand die ik raar en lelijk vind en niet ken.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 07:30
Elin3
Elin3 is offline
Heel verstandig Goed dat je voor jezelf die knoop hebt doorgehakt!
Oud 26-11-2015, 17:15
Justdoit?!
Justdoit?! is offline
Meschien geen goed idee je kend die gene niet straks is die gene een ander persoon dan dat je denkt ��
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 18:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Meschien geen goed idee je kend die gene niet straks is die gene een ander persoon dan dat je denkt ��
Niet zo dom doen. Waarom zou je ervan uitgaan dat ze liegt en dat Mmdpr bescherming nodig heeft, als hij zelf gewoon fout gedrag toegeeft?

Citaat:
Ff een update, ik heb haar letterlijl (op insta) laten zeggen dat ze me wil pijpen. Daarna heb ik gezecht dat ik het contact verbreek. Ik heb het niet gedaan en ik ga het ook niet laten doen door iemand die ik raar en lelijk vind en niet ken.
Waarom wilde je zo graag die bekentenis horen als je toch niets met 'r wilde doen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:09
Mmdpr
Mmdpr is offline
Omdat ik dat grappig vind dat ze zo wanhopig (want dat was ze) was dat ze zo ver zou gaan om met mij te kunnen chillen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik dat grappig vind dat ze zo wanhopig (want dat was ze) was dat ze zo ver zou gaan om met mij te kunnen chillen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:23
bloodyb
bloodyb is offline
Het lijkt me toch redelijk ziek om zo te kicken op de wanhoop van een ander! Bah!
Oud 26-11-2015, 19:25
Verwijderd
Is wel cool toch als iemand je wilt pijpen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Met andere woorden, je hebt gedaan alsof je geďnteresseerd was, zodat je haar daarna lekker kon uitlachen?

Seks willen met degene op wie je verliefd bent is niet 'wanhopig'. En zelfs al was ze gretig; veel tieners zijn geďnteresseerd in seks, dat is ook niet raar.

Ik vind jou een heel treurig ventje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:35
Verwijderd
Ahww

Had hij dan ja moeten zeggen omdat zij zo graag wil?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:38
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ahww

Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:50
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ahww

Nee, natuurlijk niet. Dat is het andere uiterste.

Hij had 'r gewoon vriendelijk en beleefd moeten afwijzen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 23:40
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Dat je zo misbruik maakt van haar (verliefdheid/onzekerheid) zegt genoeg over jou. Ik vraag me af hoe jij je zou voelen als er een meid is op wie jij verliefd bent en tegen je zegt dat je alleen met haar mag afspreken als je haar beft en je dan zegt dat je mag oprotten omdat je lelijk bent. Jij bent echt z'n persoon waar ik een ongelooflijke hekel aan heb. Succes met je leven.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2015, 10:59
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Heb je geen zelfrespect? Dit soort fratsen maken je een loser. Misschien besef je dat nu nog niet omdat je (nog) een knulletje bent.
Oud 31-12-2015, 22:06
MisterShy
MisterShy is offline
Normaal heb ik een pleurishekel aan die Dekaloog maat voor deze ene keer ben ik het met je eens.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2016, 03:52
GAnnoniemG
GAnnoniemG is offline
Gatverdamme, ik snap niet eens waarom je een topic opent om te vragen of dat zieke idee van je wel slim is.. Dat is echt dieptriest en wanhopig van je.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten