![]() |
Werkende mensen, assemble! #27
Jaaa lekker researchen in mn kerst huispak *o*
|
*O* Bijna naar kantoor!
|
Vanaf morgen flinke week werken van minstens 9 u per dag :(
Mijn werk kan niet helemaal voor me gedaan worden als ik ziek ben :( |
Olé, nog maar amper 12 dagen werken ofzo dit jaar. (y)
|
Ik nog elf dagen (y)
|
Citaat:
|
Weehh ik 16, waarvan 5 12 uursdiensten. -o-
Maar wel maar zeven nachtdiensten deze maand *o* |
Eerste vergadering gehad.
|
Nog 11 dagen hier :o
|
Nog 2,5 dag en dan 3,5 week vakantie :o
|
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht hoeveel vrij ik ga nemen met kerst en oud en nieuw. Zo min mogelijk denk ik want er moet een hoop gebeuren.. Alleen is het gebouw geloof ik wel ruim een week dicht :(
|
Nog 10 dagen en dan op vakantie :bloos:
|
Ik probeer onze nieuwe, lieve, net afgestudeerde directieassistente er van te overtuigen dat omdat mijn bazen besluiten om de dagen coor Kerst te gaan werken, zij dat niet perse ook hoeft te doen. Ze is nog te nieuw om dat gewoon niet te doen. Maar volgens mij overziet ze ook nog niet hoe veel overuren ze komend jaar gaat draaien. :')
Bij ons is het al jaren zo dat iedereen gewoon zelf beslist wanneer hij/zij wel of niet werkt, als je werk maar af is. Vorig jaar heb ik doorgewerkt omdat de nieuwe website af moest, dit jaar ga ik hooguit vanuit huis werken. Hoe dat ook ga ik op de 18e vieren dat het vakantie is! *o* |
Dienst met eerste kerstdag, prima :o
|
Citaat:
|
Ik misbruik mijn bereikbaarheidadienst eerste kerstdag ook door tegen iedereen waar ik geen zin in heb te zeggen dat ik niet kan omdat ik dienst heb (y) :o
|
Baas en klanten die mopperen over een bug die ik niet kan reproduceren :bob:
Vast een Problem exists between keyboard and chair gevalletje :s |
Teamviewer *O*
|
Oh ik heb het zien gebeuren waar ik naast stond, alleen niet op een dev computer :herp:
|
Hoi. Ik wil vakantie.
|
Nog 8 dagen werken *O*
En dan is het januari :confused: |
Hmm net mijn presentatie voor vanmiddag geoefend en die is 23 minuten en het moet liefst binnen 15 :o En ik heb al het gevoel dat ik alles zo beperkt vertel :(
|
:'(
|
De kracht van het weglaten. Zal ik gewoon direct naar de resultaten springen?
|
Pffffrt ik ga het na 2 dagen creperen in bed vandaag maar weer eens proberen.
|
Ik heb precies het omgekeerde vandaag. Ziek naar huis gegaan :(
|
*aai voor Wolter*
|
Old school aan het researchen. \o/
|
1e dag na de vakantie.
|
Citaat:
|
Al weekend sinds 15u10, lekker. :bloos:
|
2 dagen conferentie was fijn (Y)
|
Ik weet nog steeds niet waar en hoe laat ik zaterdag werk :bob: lekker plannen dit
|
Citaat:
|
TGIF!!!!!! *o* *o* *o*
Ik heb wel echt een supergoede week! Wel lange dagen, maar de sfeer zit er goed in! |
Ik ga morgen nog maar wat werken denk ik want vandaag ben ik echt overal en nergens mee bezig :o
|
Ik heb me voor de 3e keer in een maand tijd ziek moeten melden. Niet cool. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, lastig! Maarja.. hopelijk zijn ze ook in goede handen bij de invaller? En nog even volhouden tot de vakantie!
|
Invallers zijn rare mensen voor het grootste deel :herp:
Maar vandaag zijn ze opgevangen door een collega die geen klas heeft vandaag en ze zijn vanmiddag vrij. Dat scheelt mij meer opruimwerk dan dat er een incapabele invaller 1 dagje geweest :o |
Beterschap Loezzeltje!(y):lief::lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb diT jaar het geluk dat ik veelal hele leuke begripvolle ouders heb die het ergens wel waarderen dat ik juist voor hun kind probeer te werken. Maar ja... Slimme keuze was dat dus niet... En het is eenmalig he? Normaal is er een invaller of worden ze verdeeld over de andere groepen op school. Er ligt altijd werk klaar voor het geval de leerkracht ziek wordt. |
Ik ben toe aan weekend -O-
Merk ook wel dat ik anderhalve dag ziek thuis heb gezeten en ergens nog niet helemaal fit ben en mijn concentratie niet vast kan houden :herp: |
Volgend jaar ga ik een module lesgeven op de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en nu heb ik een HKU-mailadres. :cool:
|
Wat tof Tigerly!
Ik moet de komende 28 uur 21 uur werken. :lisa: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |