![]() |
Roken?
Hallo
Mijn vriendin wilt graag roken maar ze moe zo altijd na de dokter enz die controleert haar longen ma die kunne zien dan als ze roken ma ze heeft 2 vraagjes 1. wnr komen symptomen als je rookt en wnr kunne dokters dat zien dus welke soort sympotomen spelen zich af 2. kan je ook ''gezond'' roken zoals met thee thx |
Waarom wil ze roken? Roken is echt stom, en ik ben zelf een roker, dus ik kan dat gewoon zeggen. Stomste waar ik ooit aan begonnen ben. En natuurlijk kan de dokter dat zien/horen. Geen idee hoe lang dat duurt, maar als ze al regelmatig naar de dokter moet voor haar longen (ik neem aan dat daar een speciale reden voor is, want bij mij is dat nog nooit gecheckt), komt hij/zij er vanzelf achter.
Gezond roken bestaat niet, roken is roken en het is allemaal slecht voor je. |
oke bedankt ik ga nu t vertellen dat ze haar bek moet dicht houden voor stinkstokjes
wait wut |
Niet aan roken beginnen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Bijna alle problemen wat betreft gezondheid ontstaat door roken. En alcohol natuurlijk.
|
Of je nou rookt of een paar minuten langs de weg loopt en uitlaatgassen inademt van auto's. Is Volgensmij niet veel anders aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |