Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2015, 15:00
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Hallo

Mijn vriendin wilt graag roken maar ze moe zo altijd na de dokter enz die controleert haar longen ma die kunne zien dan als ze roken ma ze heeft 2 vraagjes

1. wnr komen symptomen als je rookt en wnr kunne dokters dat zien dus welke soort sympotomen spelen zich af
2. kan je ook ''gezond'' roken zoals met thee

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2015, 15:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom wil ze roken? Roken is echt stom, en ik ben zelf een roker, dus ik kan dat gewoon zeggen. Stomste waar ik ooit aan begonnen ben. En natuurlijk kan de dokter dat zien/horen. Geen idee hoe lang dat duurt, maar als ze al regelmatig naar de dokter moet voor haar longen (ik neem aan dat daar een speciale reden voor is, want bij mij is dat nog nooit gecheckt), komt hij/zij er vanzelf achter.

Gezond roken bestaat niet, roken is roken en het is allemaal slecht voor je.
Oud 08-12-2015, 15:04
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
oke bedankt ik ga nu t vertellen dat ze haar bek moet dicht houden voor stinkstokjes
wait wut
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 16:57
Durian
Durian is offline
Niet aan roken beginnen.
Oud 08-12-2015, 17:43
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Waarom wil ze roken? Roken is echt stom, en ik ben zelf een roker, dus ik kan dat gewoon zeggen. Stomste waar ik ooit aan begonnen ben. En natuurlijk kan de dokter dat zien/horen. Geen idee hoe lang dat duurt, maar als ze al regelmatig naar de dokter moet voor haar longen (ik neem aan dat daar een speciale reden voor is, want bij mij is dat nog nooit gecheckt), komt hij/zij er vanzelf achter.

Gezond roken bestaat niet, roken is roken en het is allemaal slecht voor je.
Dat hoeft niet per se, als je een paar jaar hebt gerookt zal een huisarts dat niet altijd of helemaal niet kunnen zien. Er zijn mensen die hun hele leven hebben gerookt en longen hebben als kinderen van een paar maanden oud. Waarmee ik kankerstokjes paffen niet wil verdedigen want:
Citaat:
Niet aan roken beginnen.
Dit dus ja. Waarom zou je er in *&%#$@naam mee willen beginnen behalve dat "het stoer staat"en "iedereen het doet"
Oud 09-12-2015, 18:11
Sebasgitaartje
Sebasgitaartje is offline
Bijna alle problemen wat betreft gezondheid ontstaat door roken. En alcohol natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 20:23
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Of je nou rookt of een paar minuten langs de weg loopt en uitlaatgassen inademt van auto's. Is Volgensmij niet veel anders aan.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 20:36
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:

Waarom zou je er in *&%#$@naam mee willen beginnen behalve dat "het stoer staat"en "iedereen het doet"
zijn er echt nog mensen die het stoer vinden? Zoveel mensen roken er toch niet meer vandaag de dag?
Oud 09-12-2015, 22:44
Durian
Durian is offline
Citaat:
zijn er echt nog mensen die het stoer vinden? Zoveel mensen roken er toch niet meer vandaag de dag?
Redelijk wat jongeren roken, meeste mensen die ik ken zijn eigenlijk ''party smokers'' net als ik.
Oud 09-12-2015, 22:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of je nou rookt of een paar minuten langs de weg loopt en uitlaatgassen inademt van auto's. Is Volgensmij niet veel anders aan.
Roken is verslavend. Langs die autoweg lopen niet. Die auto's zijn misschien niet te vermijden, maar zelf roken is een keuze. Wanneer de auto's en andere luchtvervuiling onvermijdelijk zijn en je zelf ook nog eens rookt, belast je je lichaam onnodig extra.
Oud 09-12-2015, 22:57
Durian
Durian is offline
Citaat:
Jawel
Reageren

Regels voor berichten