Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   meisje op eerste gezicht. wat kan ik het beste doen. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1909853)

Rob@2015 08-01-2016 23:49

meisje op eerste gezicht. wat kan ik het beste doen.

*hoop dat de titel goed is :ghe: *
Hallo, Ik heb een paar vragen.

(1)
ik heb vandaag toen ik net vrij was een meisje gezien. :herp:
ik ken haar niet zij mij ook niet..
ze zit volgens mij in de eerste klas, ik zit zelf in de 3e.
Ze is een stuk kleiner dan ik, ik vind kleine meisjes gewoon aantrekkelijker...
Ik kreeg gelijk commentaar dat ze te klein was voor mij en dat ze lelijk was etc..
Ik heb dit eigenlijk gewoon genegeerd, is dat goed?
je vrienden hun commentaar negeren?...
Of kan ik haar beter gewoon lekker laten gaan.
En is het raar als ik op kleine mensen val? :s:s

(2)
Hoe kan ik haar nou het beste aanspreken. het feit dat ze kleiner is en ook jonger maakt mij een beetje onzeker.
ik wil namelijk niet intimiderend over komen.. :s

Bedankt.

Binkyboy97 09-01-2016 00:11

Negeer je vrienden en ga op je eigen gevoel af. Jij vind haar leuk dus wat maakt het uit wat je vrienden van haar vinden. Het is goed dat je ze genegeerd hebt. Dat je op kleine meiden valt maakt je niet raar.

Maak is een praatje met haar. Vraag of ze een keer iets wilt doen ofzo.

Rob@2015 09-01-2016 00:17

(1)oke, fijn om te weten. :)

(2) Zal ik doen, ga wel even wat voorbereiden. op het moment is mijn zelfvertrouwen nul. ;)

Elin3 09-01-2016 07:50

Ga dan ook aan je zelfvertrouwen werken! Mensen denken al snel dat je wanhopig bent, niemand van je eigen leeftijd kunt krijgen, en daarom maar voor dit meisje gaat.

Probeer te accepteren wie jij bent en wees trots op wat je doet. Dat zorgt al voor een stuk meer zelfvertrouwen.

bierkoning 09-01-2016 09:10

Gewoon een keer aanspreken en de mening van je vrienden naast je neer leggen.

fizzle-fluffy 11-01-2016 11:29

Ik val ook op kleinere meisjes. Het is gewoon zo schattig! :lief: en leuk om iemand te kunnen optillen.
Als e vrienden daar echt kut over doen zijn het niet heel goede vrienden. Als ze er maar een beetje kut over doen moet jij je niet zo laten plagen.

Rob@2015 11-01-2016 13:46

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33989768)
Ik val ook op kleinere meisjes. Het is gewoon zo schattig! :lief: en leuk om iemand te kunnen optillen.
Als e vrienden daar echt kut over doen zijn het niet heel goede vrienden. Als ze er maar een beetje kut over doen moet jij je niet zo laten plagen.

Optillen lijkt me wel grappig :)

Oke, ik zal er even over praten met ze, en als ze het dan nog niet kunnen accepteren oke, ik kan wel zonder zulke vrienden denk ik.. :cool:

2e jaars 11-01-2016 18:44

ik zou eens met haar praten, want ik als meisje vind het heel lastig om naar jongens toe te stappen en vindt het veel fijner als een jongen naar mij toe stapt, ik snap dat je op kleinere meisjes valt ik wil ook altijd klein blijven daarom ;)

zou jij eens naar mijn probleem kunnen kijken omdat jij een jongen bent kan je misschien iets erover uitleggen.

Rob@2015 11-01-2016 19:47

Citaat:

2e jaars schreef: (Bericht 33990230)
ik zou eens met haar praten, want ik als meisje vind het heel lastig om naar jongens toe te stappen en vindt het veel fijner als een jongen naar mij toe stapt, ik snap dat je op kleinere meisjes valt ik wil ook altijd klein blijven daarom ;)

zou jij eens naar mijn probleem kunnen kijken omdat jij een jongen bent kan je misschien iets erover uitleggen.

Oke,

Tuurlijk :D waar kan ik het vinden? :P

EDIT:
Gevonden :)

ikxxx 20-01-2016 21:51

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33989768)

Bent gij een gast?
--mindfuck--
Kdacht da ge een meiske waart :P

Dekaloog 20-01-2016 23:26

Meisjes kunnen ook op meisjes vallen, ikxxx ;)

Dekaloog 20-01-2016 23:43

Ik val ook wel op kleine meisjes. Maar eigenlijk ook wel op grote lange amazones. Er zijn veel leuke specifieke uiterlijkheidskenmerken, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het is niet raar om daar voorkeuren in te hebben.

Dat gezegd hebbende, meisjes vinden het meestal niet fijn als je ze wil versieren puur om hoe ze eruitzien. Net zoals jongens het ook niet fijn vinden als meisjes ze alleen leuk vinden puur om hun portemonnee/status. Dus 't is prima dat je op kleinere vrouwen valt, maar leer haar eerst voorzichtig kennen. Flirten mag, maar kijk of ze naast die lengte ook nog andere leuke eigenschappen heeft.

Vrienden die zitten te zeuren over jouw smaak zou ik inderdaad negeren. Als ze wat ouder worden zullen ze vanzelf zien dat het raar is om anderen beoordelingscriteria op te leggen. Jij vertelt hen toch ook niet dat ze uitsluitend op assertieve schrijverstypes met sproetjes moeten vallen? Of op kleine roodharige meisjes die goed zijn in wiskunde? Je mag gelukkig zelf weten wie of wat je aantrekkelijk vindt.

Rob@2015 27-01-2016 20:58

ik zie haar nu vaker aangezien we wat vaker op de zelfde plekken les hebben.
intussen heb ik 1 keer perongeluk een gesprek gehad (ongeveer 15 seconden)
en kijk ik nu afentoe naar haar als ze langs loopt. :)
verder praat ik er veel over wat wel oplucht.

heb het nu alleen even druk met andere dingen
oa. ggz, en hobbys ;)

dus afleiding is op dit moment wel nodig xD

Hoe dan ook, ik ben van plan gewoon een keer op haar af te stappen als ze alles staat,!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.