Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 23:49
Rob@2015
Rob@2015 is offline
*hoop dat de titel goed is *
Hallo, Ik heb een paar vragen.

(1)
ik heb vandaag toen ik net vrij was een meisje gezien.
ik ken haar niet zij mij ook niet..
ze zit volgens mij in de eerste klas, ik zit zelf in de 3e.
Ze is een stuk kleiner dan ik, ik vind kleine meisjes gewoon aantrekkelijker...
Ik kreeg gelijk commentaar dat ze te klein was voor mij en dat ze lelijk was etc..
Ik heb dit eigenlijk gewoon genegeerd, is dat goed?
je vrienden hun commentaar negeren?...
Of kan ik haar beter gewoon lekker laten gaan.
En is het raar als ik op kleine mensen val?

(2)
Hoe kan ik haar nou het beste aanspreken. het feit dat ze kleiner is en ook jonger maakt mij een beetje onzeker.
ik wil namelijk niet intimiderend over komen..

Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2016, 00:11
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Negeer je vrienden en ga op je eigen gevoel af. Jij vind haar leuk dus wat maakt het uit wat je vrienden van haar vinden. Het is goed dat je ze genegeerd hebt. Dat je op kleine meiden valt maakt je niet raar.

Maak is een praatje met haar. Vraag of ze een keer iets wilt doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 00:17
Rob@2015
Rob@2015 is offline
(1)oke, fijn om te weten.

(2) Zal ik doen, ga wel even wat voorbereiden. op het moment is mijn zelfvertrouwen nul.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 07:50
Elin3
Elin3 is offline
Ga dan ook aan je zelfvertrouwen werken! Mensen denken al snel dat je wanhopig bent, niemand van je eigen leeftijd kunt krijgen, en daarom maar voor dit meisje gaat.

Probeer te accepteren wie jij bent en wees trots op wat je doet. Dat zorgt al voor een stuk meer zelfvertrouwen.
Oud 09-01-2016, 09:10
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon een keer aanspreken en de mening van je vrienden naast je neer leggen.
Oud 11-01-2016, 11:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik val ook op kleinere meisjes. Het is gewoon zo schattig! en leuk om iemand te kunnen optillen.
Als e vrienden daar echt kut over doen zijn het niet heel goede vrienden. Als ze er maar een beetje kut over doen moet jij je niet zo laten plagen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 13:46
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Citaat:
Ik val ook op kleinere meisjes. Het is gewoon zo schattig! en leuk om iemand te kunnen optillen.
Als e vrienden daar echt kut over doen zijn het niet heel goede vrienden. Als ze er maar een beetje kut over doen moet jij je niet zo laten plagen.
Optillen lijkt me wel grappig

Oke, ik zal er even over praten met ze, en als ze het dan nog niet kunnen accepteren oke, ik kan wel zonder zulke vrienden denk ik..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 18:44
2e jaars
2e jaars is offline
ik zou eens met haar praten, want ik als meisje vind het heel lastig om naar jongens toe te stappen en vindt het veel fijner als een jongen naar mij toe stapt, ik snap dat je op kleinere meisjes valt ik wil ook altijd klein blijven daarom

zou jij eens naar mijn probleem kunnen kijken omdat jij een jongen bent kan je misschien iets erover uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:47
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Citaat:
ik zou eens met haar praten, want ik als meisje vind het heel lastig om naar jongens toe te stappen en vindt het veel fijner als een jongen naar mij toe stapt, ik snap dat je op kleinere meisjes valt ik wil ook altijd klein blijven daarom

zou jij eens naar mijn probleem kunnen kijken omdat jij een jongen bent kan je misschien iets erover uitleggen.
Oke,

Tuurlijk waar kan ik het vinden?

EDIT:
Gevonden
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 21:51
ikxxx
ikxxx is offline
Citaat:
Bent gij een gast?
--mindfuck--
Kdacht da ge een meiske waart
Oud 20-01-2016, 23:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Meisjes kunnen ook op meisjes vallen, ikxxx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 23:43
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik val ook wel op kleine meisjes. Maar eigenlijk ook wel op grote lange amazones. Er zijn veel leuke specifieke uiterlijkheidskenmerken, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het is niet raar om daar voorkeuren in te hebben.

Dat gezegd hebbende, meisjes vinden het meestal niet fijn als je ze wil versieren puur om hoe ze eruitzien. Net zoals jongens het ook niet fijn vinden als meisjes ze alleen leuk vinden puur om hun portemonnee/status. Dus 't is prima dat je op kleinere vrouwen valt, maar leer haar eerst voorzichtig kennen. Flirten mag, maar kijk of ze naast die lengte ook nog andere leuke eigenschappen heeft.

Vrienden die zitten te zeuren over jouw smaak zou ik inderdaad negeren. Als ze wat ouder worden zullen ze vanzelf zien dat het raar is om anderen beoordelingscriteria op te leggen. Jij vertelt hen toch ook niet dat ze uitsluitend op assertieve schrijverstypes met sproetjes moeten vallen? Of op kleine roodharige meisjes die goed zijn in wiskunde? Je mag gelukkig zelf weten wie of wat je aantrekkelijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2016, 20:58
Rob@2015
Rob@2015 is offline
ik zie haar nu vaker aangezien we wat vaker op de zelfde plekken les hebben.
intussen heb ik 1 keer perongeluk een gesprek gehad (ongeveer 15 seconden)
en kijk ik nu afentoe naar haar als ze langs loopt.
verder praat ik er veel over wat wel oplucht.

heb het nu alleen even druk met andere dingen
oa. ggz, en hobbys

dus afleiding is op dit moment wel nodig xD

Hoe dan ook, ik ben van plan gewoon een keer op haar af te stappen als ze alles staat,!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten