Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   skype foto's verwijderen, hulp? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1910508)

cindyyy 19-01-2016 19:40

skype foto's verwijderen, hulp?

hallo:) ,

ik kreeg een foto doorgestuurd via skype, ik wil die helemaal niet hebben maar ik wil ze definitief van m'n laptop halen.
maar hoe kan ik dat doen, ik heb ooit ergens gelezen dat je skype foto's nog ergens in je laptop toch worden bewaard.
hoe kan ik die verwijderen.

ik hoop dat iemand me hiermee wil helpen:)

groetjes, Cindy

Elin3 19-01-2016 19:41

Zoek eerst de foto op je pc. Daarna kan je deze verwijderen. Met gewoon "Delete" gaat de foto naar de prullenbak. Met "Shift" + "Delete" kan je de foto permanent verwijderen van je PC.

2e jaars 19-01-2016 19:53

volgens mij ook gwn zo

cindyyy 19-01-2016 19:56

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33999630)
Zoek eerst de foto op je pc. Daarna kan je deze verwijderen. Met gewoon "Delete" gaat de foto naar de prullenbak. Met "Shift" + "Delete" kan je de foto permanent verwijderen van je PC.

heyy, ik heb ooit ergens gelezen dat skype de foto's doet opslaan in een map die ver zoeken is. maar ik zie de foto helemaal nergens staan bij "afbeeldingen"...heeft het er misschien mee te maken dat ik skype op internet doe en niet met de app?

Elin3 19-01-2016 20:07

Citaat:

cindyyy schreef: (Bericht 33999693)
heyy, ik heb ooit ergens gelezen dat skype de foto's doet opslaan in een map die ver zoeken is. maar ik zie de foto helemaal nergens staan bij "afbeeldingen"...heeft het er misschien mee te maken dat ik skype op internet doe en niet met de app?

Misschien kan je hem vinden bij "Downloads" of recent gewijzigde bestanden. Mogelijk kan je op de bestandsnaam zoeken?

cindyyy 19-01-2016 20:16

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33999744)
Misschien kan je hem vinden bij "Downloads" of recent gewijzigde bestanden. Mogelijk kan je op de bestandsnaam zoeken?

ik heb echt geen idee wat de bestandsnaam van die foto is, maar ik vind de foto ook niet bij downloads...waar kan ik "gewijzigde bestanden" vinden?...of is de foto helemaal niet op geslagen omdat ik aan het skypen was op het internet en niet op een app?...maar skype slaat de foto niet nog ergens anders in een lastig te vinden map op?

Elin3 19-01-2016 20:50

Citaat:

cindyyy schreef: (Bericht 33999789)
ik heb echt geen idee wat de bestandsnaam van die foto is, maar ik vind de foto ook niet bij downloads...waar kan ik "gewijzigde bestanden" vinden?...of is de foto helemaal niet op geslagen omdat ik aan het skypen was op het internet en niet op een app?...maar skype slaat de foto niet nog ergens anders in een lastig te vinden map op?

Heb je een programma als Picasa op je PC staan? Die weet vaak ook alle foto's te vinden waarvan jij niet meer weet dat je ze hebt.

nthn3d 19-01-2016 23:05

Ja die staan in een map van je account.

nthn3d 19-01-2016 23:09

C:\Users\username\AppData\Roaming\Skype\
Zoiets en dan de map met je gebruikersnaam doorspitten.

NietVoorJouw 19-04-2016 19:36

Verkenner opstarten, bovenin het balje %appdata% intikken. Daarna op Skype klikken, Daarna op Skype Received Files. En dan verwijderen maar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.