Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2016, 18:40
cindyyy
cindyyy is offline
hallo ,

ik kreeg een foto doorgestuurd via skype, ik wil die helemaal niet hebben maar ik wil ze definitief van m'n laptop halen.
maar hoe kan ik dat doen, ik heb ooit ergens gelezen dat je skype foto's nog ergens in je laptop toch worden bewaard.
hoe kan ik die verwijderen.

ik hoop dat iemand me hiermee wil helpen

groetjes, Cindy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2016, 18:41
Elin3
Elin3 is offline
Zoek eerst de foto op je pc. Daarna kan je deze verwijderen. Met gewoon "Delete" gaat de foto naar de prullenbak. Met "Shift" + "Delete" kan je de foto permanent verwijderen van je PC.
Oud 19-01-2016, 18:53
2e jaars
2e jaars is offline
volgens mij ook gwn zo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 18:56
cindyyy
cindyyy is offline
Citaat:
Zoek eerst de foto op je pc. Daarna kan je deze verwijderen. Met gewoon "Delete" gaat de foto naar de prullenbak. Met "Shift" + "Delete" kan je de foto permanent verwijderen van je PC.
heyy, ik heb ooit ergens gelezen dat skype de foto's doet opslaan in een map die ver zoeken is. maar ik zie de foto helemaal nergens staan bij "afbeeldingen"...heeft het er misschien mee te maken dat ik skype op internet doe en niet met de app?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 19:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
heyy, ik heb ooit ergens gelezen dat skype de foto's doet opslaan in een map die ver zoeken is. maar ik zie de foto helemaal nergens staan bij "afbeeldingen"...heeft het er misschien mee te maken dat ik skype op internet doe en niet met de app?
Misschien kan je hem vinden bij "Downloads" of recent gewijzigde bestanden. Mogelijk kan je op de bestandsnaam zoeken?
Oud 19-01-2016, 19:16
cindyyy
cindyyy is offline
Citaat:
Misschien kan je hem vinden bij "Downloads" of recent gewijzigde bestanden. Mogelijk kan je op de bestandsnaam zoeken?
ik heb echt geen idee wat de bestandsnaam van die foto is, maar ik vind de foto ook niet bij downloads...waar kan ik "gewijzigde bestanden" vinden?...of is de foto helemaal niet op geslagen omdat ik aan het skypen was op het internet en niet op een app?...maar skype slaat de foto niet nog ergens anders in een lastig te vinden map op?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 19:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik heb echt geen idee wat de bestandsnaam van die foto is, maar ik vind de foto ook niet bij downloads...waar kan ik "gewijzigde bestanden" vinden?...of is de foto helemaal niet op geslagen omdat ik aan het skypen was op het internet en niet op een app?...maar skype slaat de foto niet nog ergens anders in een lastig te vinden map op?
Heb je een programma als Picasa op je PC staan? Die weet vaak ook alle foto's te vinden waarvan jij niet meer weet dat je ze hebt.
Oud 19-01-2016, 22:05
Verwijderd
Ja die staan in een map van je account.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 22:09
Verwijderd
C:\Users\username\AppData\Roaming\Skype\
Zoiets en dan de map met je gebruikersnaam doorspitten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 18:36
NietVoorJouw
NietVoorJouw is offline
Verkenner opstarten, bovenin het balje %appdata% intikken. Daarna op Skype klikken, Daarna op Skype Received Files. En dan verwijderen maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten