![]() |
Koffietopic
http://45.media.tumblr.com/f2f6fadce...izlao1_500.gif
Vertel hier alles over jouw liefde/haat voor koffie. Hoe je je koffie het liefste drinkt, welk koffiezetapparaat je thuis hebt staat, waar je ooit de beste koffie hebt gedronken, hoeveel koffie je per dag drinkt, wat je favoriete merk is, etc. |
Het stinkt
|
We hebben nieuwe koffie op het werk en die vind ik vies dus nu drink ik veel minder koffie :(
|
Ik vind de geur van koffie één van de lekkerste geuren ooit (superfijn dus om in Utrecht te wonen :lief: ) maar echt een koffiedrinker ben ik niet. Ik vind het wel lekker, maar dan in wijven-varianten, met veel opgeschuimde melk enzo. Ik heb zelf een percolator en m'n lievelings koffietent is Locals in Tilburg.
|
De geur is inderdaad aangenaam, maar toch drink ook ik het liever niet.
|
Mijn aardrijkskundelerares had altijd een intense koffie-adem
|
Citaat:
|
Koffie is heerlijk, alleen als ik het ' s avonds neem, blijf ik langer wakker. Lastig met een stage waar je 's avonds nog weleens een bakkie krijgt aangeboden.
|
Koffieadem is naar.
Ik drink elke ochtend een kop filterkoffie met melk. |
Ik woon naast een koffiebranderij, ruikt heerlijk :lief:
|
Koffieadem is vies. Koffie daarentegen :lief: Ik drink het liefst heel veel per dag. Filterkoffie van Kanis en Gunnik. Sensoe vind ik vies en smaakjes in mijn koffie ook. Een beetje suiker hoogstens.
|
Ik houd van koffie. Het is mijn grootste liefde en de liefde is wederzijds :lief: ik heb zelf een percolator met local blanche dael koffie en een nespresso apparaat waar ik met name koffie met intensiteit >8 in gooi. Als ik thuis ben drink ik 3 kopjes per dag gemiddeld, maar in het ziekenhuis (waar de koffie toch significant van mindere kwaliteit is) drink ik er op een lange dag wel 10:o
En natuurlijk drink ik koffie gewoon zwart en zonder suiker :o |
Citaat:
|
Ik vind het maar een beetje koffiedik kijken hoor.
|
Koffieadem is inderdaad vies, koffiekussen zijn dan wel weer lekker (al ligt dat ongetwijfeld aan de kusser :D)
Ik drink bijna nooit koffie. En als ik het wel doe, is het koffie met een smaakje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel veel koffie, 's morgens drink ik fucking veel koffie
's middags zuip ik een krat bier en six packs 10 six packs en 's avonds snuif ik mezelf kapot tot ik niet meer kan slapen en mn wijf, die wordt geneukt in dr reet, door een ander Mijn naam is Steen, ik ben een rapper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of stone? Stone island vriend
|
Ik ben de trotse bezitter van een Philips Grind & Brew HD7762/00. https://s.s-bol.com/imgbase0/imageba...10998026_1.jpg
Verder drink ik mijn koffie het liefst uit mijn Mickey Mouse Disney Blend mug. http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225..._dyF7A1CqQ.jpg Op mijn werk heb ik een grote Paul Frank mok: http://static.voordeelmuis.nl/img/jp...22/1722328.jpg Mijn collega's plagen mij altijd omdat ik die helemaal vol doe, maar de sterkte net iets onder gemiddeld zet, maar dat komt omdat die koffieautomaat bij ons niet zo'n lekkere bonen heeft (sterker = viezer) en ik anders aan het stuiteren ben aan het einde van de dag. Ik drink zo'n 0,8 tot 1 liter koffie per dag. |
Citaat:
|
Vooral veel in de blok en examenperiode. Voor de rest van het jaar heel wisselend. In Leuven hebben mijn vrienden en ik 2 vaste koffietentjes.
Thuis senseo want snel en makkelijk. |
Senseo inderdaad, en daar afwisselend cappuccino of gewone normale koffie. Soms zonder suiker/melk, soms met; ligt eraan waar ik zin in heb. Tijdens vakantie's geen koffie, schoolperiode 3 ongeveer. En dat is wel nodig ook :D
|
Senseo :n
|
Ik drink allerhande koffies gezet op allerhande manieren. Vaak met een cafetiere, maar ik heb ook een espressoapparaatje.
Spoiler
Af en toe maak ik een cappuccino met een smaakje erin, als toetje. |
Ik drink meer thee, maar vooral in tentamentijden ook wel koffie. Die zet ik in mijn cafetière (thanks Trimm, fijn ding voor heerlijke koffie) en dan lekker sterk. Op school neem ik 's ochtends ook wel een bak. Wel alleen uit de bonenautomaat, want die is best prima.
|
Wij hebben het Douwe Egberts Excellent koffiezetapparaat of zo
|
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag een Dirty Chai op, ooohh dat was lekker!
Maar verder drink ik eigenlijk geen koffie, alleen heel soms een shotje espresso als ik het heel hard nodig heb, of voor een hardloopwedstrijd. |
Citaat:
|
Nespresso, liefst intensiteit 10 of hoger :o vloeibare grafsmaak :bloos:
|
Citaat:
|
Ik moet me te veel door het ziekenhuis bewegen om dat te kunnen doen :o tenzij ik dat ding altijd overal mee naartoe sleep, maar nee.
|
Citaat:
|
Chai latte met shot espresso!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet het met naalden? :lisa:
|
Citaat:
Het kan volgensmij wel, er loopt ergens een ader. Wel lastig aanprikken met die elastische huid daar. |
Ik werk toch niet in de zorg joh :'(
|
Dat kon ik nog wel weten..
|
Citaat:
Ik heb trouwens een nieuwe laptop gekocht en heulemaal zelf partities gemaakt! :cool: :bloos: |
Waarom heb je partities gemaakt :lisa:
|
Citaat:
|
*de bewuste jongeman op bed instrap*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |