Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Heel veel koffie, 's morgens drink ik fucking veel koffie
's middags zuip ik een krat bier en six packs 10 six packs en 's avonds snuif ik mezelf kapot tot ik niet meer kan slapen en mn wijf, die wordt geneukt in dr reet, door een ander Mijn naam is Steen, ik ben een rapper
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben de trotse bezitter van een Philips Grind & Brew HD7762/00.
![]() Verder drink ik mijn koffie het liefst uit mijn Mickey Mouse Disney Blend mug. ![]() Op mijn werk heb ik een grote Paul Frank mok: ![]() Mijn collega's plagen mij altijd omdat ik die helemaal vol doe, maar de sterkte net iets onder gemiddeld zet, maar dat komt omdat die koffieautomaat bij ons niet zo'n lekkere bonen heeft (sterker = viezer) en ik anders aan het stuiteren ben aan het einde van de dag. Ik drink zo'n 0,8 tot 1 liter koffie per dag.
|
Ik drink meer thee, maar vooral in tentamentijden ook wel koffie. Die zet ik in mijn cafetière (thanks Trimm, fijn ding voor heerlijke koffie) en dan lekker sterk. Op school neem ik 's ochtends ook wel een bak. Wel alleen uit de bonenautomaat, want die is best prima.
||
Citaat:
![]()
|
|