![]() |
Ik slaap echt weer kut de laatste tijd.
In slaap komen gaat prima, maar dan word ik midden in de nacht wakker (vannacht 2 uur) en kan ik niet meer in slaap komen tot ergens tegen de ochtend (kwart voor 6) -O-
Deel jullie wijsheden met mij, hoe kan ik dit aanpakken? |
Benzos!
|
Ik heb dat ook een tijd gehad en bij mij had het te maken met te zwaar trainen, tegen overtraindheid aan. Kan dat het zijn bij jou?
Verder magnesium voor het slapen kan wel helpen. Melatonine hielp iig niet bij mij, dan werd ik alsnog 4 uur later wakker. |
Citaat:
|
The same
|
Minder speed
|
Citaat:
|
Dan misschien juist wel weer gaan sporten! En misschien naweeën van jetlag? Als mijn ritme kut is blijf ik mezelf bezig houden tot 10-11, dan slapen. Als ik langer dan een half uur wakker lig ga ik eruit, drink ik thee en lees boekje en dan ga ik weer slapen. Werkte best goed toen ik compleet ontregeld was van al die diensten!
Verder geen koffie of alcohol drinken in de avond en weinig elektronica gebruiken. |
En je kamer doorluchten en goed koud maken!
|
Citaat:
Misscheni wel naween van jetlag, had dat daar ook een beetje in de 2e week. Ik hou jullie op de hoogte!! |
Citaat:
|
1.Mema heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.
:mad: |
Mmhh dat verklaart vast waarom ik al twee jaar geen pm krijg.
|
Citaat:
|
Redelijk heerlijk geslapen!
|
Kijk aan!
|
Citaat:
|
18 graden is toch niet koud?
|
Citaat:
|
*met zeehondjeliefje knuffel* <3
|
Citaat:
|
Ik zet elke avond m'n balkondeur (in slaapkamer) open :o heerlijk! Met name in de winter en dan zo onder je dekens kruipen :bloos: maar vooral opstaan wordt er wel door bemoeilijkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh :P
|
Ik ben sinds een paar weken begonnen met koud afdouchen de laatste minuutjes, het was even wennen maar nu is het juist wel lekker eigenlijk omdat het dan veel makkelijker is om uit de douche te stappen :P
|
Bij mij was maandag een historisch dieptepunt qua slapen. Ik was heel erg moe van het carnaval vieren, maar moest 's avonds echt nog aan de slag om m'n les voor te bereiden. Daardoor kon ik pas om 01:00u naar bed, maar heb ik vervolgens de hele nacht wakker gelegen omdat slapen gewoon niet ging.
Toen maar om 07:00u opgestaan, omdat het echt geen zin had. En daardoor nu al de hele week een beetje mehhhh. Zal blij zijn als het weekend is! |
Vannacht was het bij mij raak, lekker vanaf 03.30 wakker :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
om 4 uur even wakker, erna weer geslapen (Y)
Wel vreemd dat mijn wekker niet ging om 710, maar wel aan stond :o Gelukkig heb ik op mijn telefoon een 2e staan om 715 :cool: |
Ik ga godsamme lekker slapen tot ik wakker word morgen!
(wat overigens vast wel ergens tussen 08:00 en 09:00 zal zijn) |
That's the spirit!
|
Jaaa goedzo!
|
Ik slaap het beste bij 16 graden. Mijn vriend zet vaak de thermostaat lager omdat hij wakker wordt als de ketel aanslaat maar dat vind ik niet fijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik merk het wel hard hoor :o op het werk ging het nog wel, maar daarna liep ik een halfuur als zombie door de supermarkt te dwalen en was ik te moe om te bedenken waar ik zin in had. De 5km naar huis fietsen voelde echt als 20 en ik heb zelfs de lift genomen naar mijn appartement :eek:
|
Ik zat vanmiddag een alcoholvrij biertje te drinken op werk (moest nog rijden) en dacht echt dat ik de verkeerde gepakt had want ik kakte echt zo in.
|
Ik ga slapen (Y)
|
Van half 11 tot half 8 geslapen, ik ben trots op mezelf!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |