Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dan misschien juist wel weer gaan sporten! En misschien naweeën van jetlag? Als mijn ritme kut is blijf ik mezelf bezig houden tot 10-11, dan slapen. Als ik langer dan een half uur wakker lig ga ik eruit, drink ik thee en lees boekje en dan ga ik weer slapen. Werkte best goed toen ik compleet ontregeld was van al die diensten!
Verder geen koffie of alcohol drinken in de avond en weinig elektronica gebruiken.
||
Citaat:
![]() Misscheni wel naween van jetlag, had dat daar ook een beetje in de 2e week. Ik hou jullie op de hoogte!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-02-2016 om 04:10. Reden: mislukte samenstelling |
![]() |
|
Bij mij was maandag een historisch dieptepunt qua slapen. Ik was heel erg moe van het carnaval vieren, maar moest 's avonds echt nog aan de slag om m'n les voor te bereiden. Daardoor kon ik pas om 01:00u naar bed, maar heb ik vervolgens de hele nacht wakker gelegen omdat slapen gewoon niet ging.
Toen maar om 07:00u opgestaan, omdat het echt geen zin had. En daardoor nu al de hele week een beetje mehhhh. Zal blij zijn als het weekend is!
|
Ik slaap het beste bij 16 graden. Mijn vriend zet vaak de thermostaat lager omdat hij wakker wordt als de ketel aanslaat maar dat vind ik niet fijn.
|
Verwijderd
|
Ik merk het wel hard hoor
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zat vanmiddag een alcoholvrij biertje te drinken op werk (moest nog rijden) en dacht echt dat ik de verkeerde gepakt had want ik kakte echt zo in.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
en dat was mijn laaste vriend? sasquatch | 6 | 23-03-2006 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |