![]() |
Waaromis er nog geen nieuwe HOI#1860?
Luie donders!;):bob::(
|
Gaat dat niet meestal zo? :p
|
Korreltjezout 74
Enilorac 57 spawn again 45 deadlock 42 Holland Oates 39 nthn3d 33 Kikaa* 31 luci2 27 pinguindude 20 Elin3 16 Miekje* 11 Azèche 11 Haubenmeise 10 Daantje_0705 10 Binkyboy97 9 Axel11 9 Penolopepop 8 feniks 7 Abby. 7 Miekepieke 7 Yne 7 Macrador 6 -Marleen 6 Ikbeninorde. 3 Durian 2 aumgn 1 WolterB 1 Poepsnoeperd 1 df 1 |
klotehauben
|
Ik was eerder!
|
Hallo iedereen!
|
Euj!
|
EUJ
|
WTF CRIS?
|
WTF?!
|
JA DAT ZEG IK OMG :|
|
wat is er dan omg ik snap het niet help
|
ik ook niet :lisa:
|
Hallo Bas!
|
heftige shit
|
En de rest!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te laat, krediet is op
|
Ik word dus geopereerd op mijn verjaardag. Het is de enige plek die er nog over is. Het herstel gaat minstens 4 tot 12 weken duren en mogelijk nog langer.
En dat allemaal omdat ze waren vergeten om me in te plannen dus het was maar goed dat ik er achteraan heb gebeld anders was het pas half augustus geworden. En als klap op de vuurpijl staat m'n wervelkolom fucking scheef, RAAR JOH DAT JE RUGPIJN HEBT EN SOMS NIET KAN BEWEGEN! Woensdag door het röntgenapparaat. Wat een schijtdag. |
Ok.
|
Citaat:
|
Die was niet voor Bas! Waar word je aan geopereerd? Tering, wat een stelletje prutsers, iemand vergeten (n) enig idee hoe het kan dat je rug scheef staat?
|
Citaat:
En de dokter heeft dit genoemd, maar niets is natuurlijk nog zeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Bechterew Fijn, ongeneeslijke ziektes sparen zo :herp: |
Kwartet spelen, ziektes sparen. Lijkt me geen leuk spelletje.
|
Citaat:
|
Ah no, das mooi kut. (n):(
Heb je wel es een Thaise rugmassage geprobeerd? (Met happy end, natuurlijk) |
Aai voor Bas!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Effe voor de duidelijkheid: Obvi weet ik dat massages niet helpen bij zoiets. Het is net zoiets als dat mensen als goedbedoeld advies geven in de trant van 'heb je wel eens kruidenthee geprobeerd?' of 'Zijn je vitamine levels wel okee?'.
*headdesk* |
"ik ben kanker."
"Ik heb ook wel eens hoofdpijn." |
Citaat:
|
*Tetplok happy end geef*:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend is nu aan het bellen met de US om een extra nacht toe te voegen aan onze reservering. Stom hotel heeft geen mailadres.
|
Citaat:
|
Sterkte deadlock.
|
Citaat:
|
Dfje, volgend jaar Sparta-Feyenoord?
|
Ja als ik kan ben ik er natuurlijk bij :p
Moet nog eens kaarten regelen voor Willem II-uit nu je het zegt. |
Al mijn chocolade is op. :'(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Antistofbepalingen zijn altijd complex, zeker autoimmuunbepalingen. Er zijn veel slechte testen op de markt en ook is het zo dat vaak een bepaald percentage patiënten niet positief test terwijl je dat wel zou verwachten. Testen hebben vrijwel nooit een sensitiviteit en specificiteit van 100% Bij SLE/reuma-achtige ziektebeelden is het vaak ook nog zo dat het 'kan passen bij' dus niet met zekerheid een bepaalde diagnose bevestigd.
Allergieën weet ik niet veel van, eigenlijk alleen van mezelf als patiënt. Daarbij heb je allergieën en intoleranties en heb je weer kruisallergieën en dat soort dingen. |
Citaat:
|
Heeft iemand nog goede tips om voor je theorie te leren. Ik heb het boek nog geeneens uit :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |