Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2016, 15:25
bloodyb
bloodyb is offline
Luie donders!
Oud 18-04-2016, 15:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gaat dat niet meestal zo?
Oud 18-04-2016, 15:40
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Korreltjezout 74
Enilorac 57
spawn again 45
deadlock 42
Holland Oates 39
nthn3d 33
Kikaa* 31
luci2 27
pinguindude 20
Elin3 16
Miekje* 11
Azèche 11
Haubenmeise 10
Daantje_0705 10
Binkyboy97 9
Axel11 9
Penolopepop 8
feniks 7
Abby. 7
Miekepieke 7
Yne 7
Macrador 6
-Marleen 6
Ikbeninorde. 3
Durian 2
aumgn 1
WolterB 1
Poepsnoeperd 1
df 1
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
klotehauben
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik was eerder!
Oud 18-04-2016, 16:48
Elin3
Elin3 is offline
Hallo iedereen!
Oud 18-04-2016, 16:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Euj!
Oud 18-04-2016, 17:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
EUJ
Oud 18-04-2016, 17:35
Verwijderd
WTF CRIS?
Oud 18-04-2016, 17:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
WTF?!
Oud 18-04-2016, 17:44
Verwijderd
JA DAT ZEG IK OMG
Oud 18-04-2016, 17:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
wat is er dan omg ik snap het niet help
Oud 18-04-2016, 17:48
Verwijderd
ik ook niet
Oud 18-04-2016, 17:49
Verwijderd
Hallo Bas!
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
heftige shit
Verwijderd
En de rest!
Oud 18-04-2016, 17:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hallo Bas!
kdoei
Oud 18-04-2016, 17:51
Verwijderd
Citaat:
En de rest!
Dit zei ik ook nog, teer zieltje.
Oud 18-04-2016, 17:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
te laat, krediet is op
Oud 18-04-2016, 17:53
Verwijderd
Ik word dus geopereerd op mijn verjaardag. Het is de enige plek die er nog over is. Het herstel gaat minstens 4 tot 12 weken duren en mogelijk nog langer.

En dat allemaal omdat ze waren vergeten om me in te plannen dus het was maar goed dat ik er achteraan heb gebeld anders was het pas half augustus geworden.

En als klap op de vuurpijl staat m'n wervelkolom fucking scheef, RAAR JOH DAT JE RUGPIJN HEBT EN SOMS NIET KAN BEWEGEN! Woensdag door het röntgenapparaat.

Wat een schijtdag.
Oud 18-04-2016, 17:53
Verwijderd
Ok.
Oud 18-04-2016, 17:54
Verwijderd
Citaat:
te laat, krediet is op
Rente staat laag en salarissen stijgen weer dus nieuw krediet krijgen zou niet zo'n probleem moeten zijn.
Oud 18-04-2016, 17:54
Verwijderd
Die was niet voor Bas! Waar word je aan geopereerd? Tering, wat een stelletje prutsers, iemand vergeten enig idee hoe het kan dat je rug scheef staat?
Oud 18-04-2016, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Die was niet voor Bas! Waar word je aan geopereerd? Tering, wat een stelletje prutsers, iemand vergeten enig idee hoe het kan dat je rug scheef staat?
Ik krijg nieuwe tandjes dus dat zal wel weer een bloederige aangelegenheid worden.

En de dokter heeft dit genoemd, maar niets is natuurlijk nog zeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Bechterew
Fijn, ongeneeslijke ziektes sparen zo
Oud 18-04-2016, 18:00
Verwijderd
Kwartet spelen, ziektes sparen. Lijkt me geen leuk spelletje.
Advertentie
Oud 18-04-2016, 18:04
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik word dus geopereerd op mijn verjaardag. Het is de enige plek die er nog over is. Het herstel gaat minstens 4 tot 12 weken duren en mogelijk nog langer.

En dat allemaal omdat ze waren vergeten om me in te plannen dus het was maar goed dat ik er achteraan heb gebeld anders was het pas half augustus geworden.

En als klap op de vuurpijl staat m'n wervelkolom fucking scheef, RAAR JOH DAT JE RUGPIJN HEBT EN SOMS NIET KAN BEWEGEN! Woensdag door het röntgenapparaat.

Wat een schijtdag.
Jezus. Kut ziekenhuizen af en toe. Sterkte!
Oud 18-04-2016, 18:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ah no, das mooi kut.

Heb je wel es een Thaise rugmassage geprobeerd? (Met happy end, natuurlijk)
Oud 18-04-2016, 18:36
Elin3
Elin3 is offline
Aai voor Bas!
Oud 18-04-2016, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ah no, das mooi kut.

Heb je wel es een Thaise rugmassage geprobeerd? (Met happy end, natuurlijk)
Massages maken het helaas alleen maar erger.
Oud 18-04-2016, 18:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Massages maken het helaas alleen maar erger.
En alleen de happy end?
Oud 18-04-2016, 18:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Effe voor de duidelijkheid: Obvi weet ik dat massages niet helpen bij zoiets. Het is net zoiets als dat mensen als goedbedoeld advies geven in de trant van 'heb je wel eens kruidenthee geprobeerd?' of 'Zijn je vitamine levels wel okee?'.
*headdesk*
Oud 18-04-2016, 18:47
Verwijderd
"ik ben kanker."
"Ik heb ook wel eens hoofdpijn."
Oud 18-04-2016, 18:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik krijg nieuwe tandjes dus dat zal wel weer een bloederige aangelegenheid worden.

En de dokter heeft dit genoemd, maar niets is natuurlijk nog zeker: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Bechterew
Fijn, ongeneeslijke ziektes sparen zo
Ben je al getest op HLA-B27 dat je weet?
Oud 18-04-2016, 18:51
bloodyb
bloodyb is offline
*Tetplok happy end geef*
Oud 18-04-2016, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ben je al getest op HLA-B27 dat je weet?
Niet dat ik weet nee.
Oud 18-04-2016, 18:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Niet dat ik weet nee.
Dat zal dan nog wel komen als je arts daar aan denkt. Het meerendeel van de patiënten met Bechterew heeft HLA-B27 terwijl het in de gezonde bevolking in een minderheid voorkomt dus als je het niet hebt, is het onwaarschijnlijk dat je de ziekte hebt.
Oud 18-04-2016, 18:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is nu aan het bellen met de US om een extra nacht toe te voegen aan onze reservering. Stom hotel heeft geen mailadres.
Oud 18-04-2016, 19:01
df
df is offline
Citaat:
"ik ben kanker."
"Ik heb ook wel eens hoofdpijn."
Kanker zijn, da's wel kut.
Oud 18-04-2016, 19:02
df
df is offline
Sterkte deadlock.
Oud 18-04-2016, 19:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat zal dan nog wel komen als je arts daar aan denkt. Het meerendeel van de patiënten met Bechterew heeft HLA-B27 terwijl het in de gezonde bevolking in een minderheid voorkomt dus als je het niet hebt, is het onwaarschijnlijk dat je de ziekte hebt.
Maar zijn er geen uitzonderingen? Ik heb al zo vaak te horen gekregen dat er niks in mijn bloed te zien is, en ik ben niet de enige. Zowel Lyme als reuma. Wil me er niet mee bemoeien hoor, maar vind het altijd vreemd als artsen daar zo erg op af gaan, omdat je bepaalde factoren niet hoeft te hebben.
Oud 18-04-2016, 19:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Dfje, volgend jaar Sparta-Feyenoord?
Oud 18-04-2016, 19:10
df
df is offline
Ja als ik kan ben ik er natuurlijk bij

Moet nog eens kaarten regelen voor Willem II-uit nu je het zegt.
Oud 18-04-2016, 19:14
Verwijderd
Al mijn chocolade is op.
Oud 18-04-2016, 19:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja als ik kan ben ik er natuurlijk bij

Moet nog eens kaarten regelen voor Willem II-uit nu je het zegt.
Ja, even de planning in de gaten houden!

Citaat:
Al mijn chocolade is op.
Ik heb nog drie chocoladeletters.
Oud 18-04-2016, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog drie chocoladeletters.
Delen?
Oud 18-04-2016, 19:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Maar zijn er geen uitzonderingen? Ik heb al zo vaak te horen gekregen dat er niks in mijn bloed te zien is, en ik ben niet de enige. Zowel Lyme als reuma. Wil me er niet mee bemoeien hoor, maar vind het altijd vreemd als artsen daar zo erg op af gaan, omdat je bepaalde factoren niet hoeft te hebben.
Bij Bechterew heeft iets van 95% dat HLA-antigeen maar dus niet iedereen. Bij reuma ligt het eraan welke vorm en welke antistoffen maar het is vrijwel nooit 100% dus het maakt een diagnose niet onmogelijk, hooguit onwaarschijnlijk.
Oud 18-04-2016, 19:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Delen?
Je mag het komen halen hoor!

Citaat:
Bij Bechterew heeft iets van 95% dat HLA-antigeen maar dus niet iedereen. Bij reuma ligt het eraan welke vorm en welke antistoffen maar het is vrijwel nooit 100% dus het maakt een diagnose niet onmogelijk, hooguit onwaarschijnlijk.
Aha oké! Ik wilde je niet tegenspreken hoor, ben gewoon benieuwd naar dat soort dingen. Vind het soms nogal achterlijk dat er zo op bloedtesten afgegaan wordt en dat er zo'n verschil in zit. Als ik mijn bloed in Nederland controleer en in Duitsland zit er een groot verschil tussen. Niet alleen met betrekking tot Lyme, maar ook allergieën. Vind ik altijd erg vreemd.
Oud 18-04-2016, 19:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Antistofbepalingen zijn altijd complex, zeker autoimmuunbepalingen. Er zijn veel slechte testen op de markt en ook is het zo dat vaak een bepaald percentage patiënten niet positief test terwijl je dat wel zou verwachten. Testen hebben vrijwel nooit een sensitiviteit en specificiteit van 100% Bij SLE/reuma-achtige ziektebeelden is het vaak ook nog zo dat het 'kan passen bij' dus niet met zekerheid een bepaalde diagnose bevestigd.

Allergieën weet ik niet veel van, eigenlijk alleen van mezelf als patiënt. Daarbij heb je allergieën en intoleranties en heb je weer kruisallergieën en dat soort dingen.
Oud 18-04-2016, 19:34
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Antistofbepalingen zijn altijd complex, zeker autoimmuunbepalingen. Er zijn veel slechte testen op de markt en ook is het zo dat vaak een bepaald percentage patiënten niet positief test terwijl je dat wel zou verwachten. Testen hebben vrijwel nooit een sensitiviteit en specificiteit van 100% Bij SLE/reuma-achtige ziektebeelden is het vaak ook nog zo dat het 'kan passen bij' dus niet met zekerheid een bepaalde diagnose bevestigd.

Allergieën weet ik niet veel van, eigenlijk alleen van mezelf als patiënt. Daarbij heb je allergieën en intoleranties en heb je weer kruisallergieën en dat soort dingen.
Aha oke! Ik ben geloof ik blij dat ik niet verder ben gegaan in de biologie. Al hoewel ik nu wel een biofarmaceutische minor gedaan heb waarbij ik de medicijnwerking moest leren en dat vond ik leuk, maar al die dingen. Mannnnnn.
Oud 18-04-2016, 19:35
-Marleen
-Marleen is offline
Heeft iemand nog goede tips om voor je theorie te leren. Ik heb het boek nog geeneens uit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten