![]() |
Welke (ex-)forum(st)er heb jij hier (mede) weggepest?
Vertel!
TS begint: geen volgens mij :lisa: |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou ik iemand wegpesten op een forum lol ben geen megool
|
Te weinig.
|
Ik ben nog bezig.:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Meerdere man |
Ik wil mezelf niet zoveel credits geven dat ze (mede) daardoor gestopt is, maar ik geloof dat ik Missy wel eens aan het huilen heb gemaakt :o Oh, en Queasy was natuurlijk ook niet heel erg blij met mij :o
Even voor de duidelijkheid: het doel was uiteraard niet wegpesten. Geen idee wat het doel dan wel was, gewoon een beetje rellen denk ik, maar wegpesten is wel een stap verder. |
Deadlock
|
Citaat:
Queasy was toch diegene met "als je gymnasium doet ben je slim" of zo? |
Citaat:
Ze waren allebei nou niet echt wat je noemt "een helder licht". Niet erg verder, maar pretendeer dan niet er wél één te zijn :p |
Citaat:
|
En intelligent, bovenal!
|
Maar Queasy doet/deed geen universiteit, toch? Het ging over iemand anders.
Ik heb toen ik vijftien was met Koen en wat andere hoi'ers heel erg mijn best gedaan om deadlytown weg te pesten. Ik weet niet meer echt waarom. :o Ook niet of het nou echt geluk was. Hij probeerde ons ook te pesten, geloof ik. En ik heb ooit in wsz iets gepostover zeikende mensen. Chick Rock is toen naar aanleiding van het antizeikoffensief weggegaan. Daar voelde ik me nogal schuldig over, maar ze heeft me ge-pm'd dat het niet aan mij lag dus ok dan maar. :lisa: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee het Queasy-verhaal. Dat is lang geleden!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wie heeft hitz0r eigenlijk weggepest?:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
En oh ja, dat weet ik nog. Ik was het best met je eens, maar moet zeggen dat ik het hier op Onzin soms nog wel een graadje erger vind :D En Chick Rock vond ik best leuk, dus wel jammer. |
Geen idee of ik iemand heb weggepest.
|
Zochten we deze citaat, jongens?
Citaat:
|
En in het Ranking the Scholieren-topic:
Citaat:
Citaat:
|
Wat een pareltjes. :D
|
Ik kwam langs het huis van haar ouders, afgelopen donderdag :lisa:
|
Er is in dat topic iemand anders die als argumentatie "je doet uni dus hier is plek 1/2/3/4". Kunnen we het daar ook driemaal weeks over hebben vanaf nu?
|
Kunnen we het er minimaal 8 keer per week over gaan hebben dat jij het over dit soort dingen graag vaak wil hebben?
|
Citaat:
Hij zegt overigens dit over Queasy: Citaat:
|
Citaat:
|
df wil ook een trio denk ik.
|
df, Queasy and Abby are sitting in a tree...
Wie is het slimst? |
T_ID
|
piemols
|
Wie was dat ook alweer? Dat was niet die een discussie voerde over de flamoes van Ariël?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja T_ID die bestond ook nog, wat een figuur was dat :d
|
Citaat:
|
Citaat:
Uice naamzoek. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee dat waren Uice en Mark, wat is zijn nick ook weer, die Boudewijn de Grootfan met permban. |
Ja Mark Almighty dus. :d
Wist trouwens niet dat ie geband was, waarvoor dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Ziener
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |