![]() |
Hoi saaie avond #1868
:ghe:
|
|
Ga leuke dingen doen dan.
|
Ik zit in huis van m'n vader maar hij zelf komt pas laat thuis. Enn hier wonen ook niet echt vrienden waar ik mee om ga. Hooguit die buren, maar daar ga ik nu niet meer naartoe :rolleyes:
|
Ik ga maar effe douchen. Doei!
|
dikke toeters roken
|
Ik doe altijd liev tegen spawn.
|
Met z'n negerlijst!
|
Ben er weer.
|
Ruik je weer lekkâh?
|
Jaa :cool:
Jij ook? |
Deadlock, heb je ook Nederlandse ondertiteling voor Captain America? Ik vind alleen maar onzin ondertitels :O
|
Leer Engels :bob:
|
Ik kan Engels, maar niet in een film :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Engelse ondertiteling bij films vind ik vaak een stuk fijner dan Nederlandse ondertiteling. Dan kan ik woorden die ik niet versta gewoon meelezen, zonder me steeds te ergeren aan slordige vertalingen :O
|
Engelse ondertiteling kost me nog veel moeite om het in een keer te begrijpen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ondertiteling meestal heel erg irritant als ik het gesprokene gewoon kan verstaan.
|
Citaat:
|
Tekst leidt af. Dan ga ik lezen terwijl het niet hoeft.
|
Bij documentaires geef ik tegenwoordig zelfs nog weleens de voorkeur aan vertaalde voice-overs, vooral als er qua beeld ook veel te zien is.
|
Iedereen komt altijd bij mij zeiken over elkaar. En iedereen heeft altijd gelijk, en dan sta ik ze dan daar te verdedigen totdat ik niks anders meer kan dan ja-knikken.
Altijd leuk, als het over je zus en zwager gaat, met wie je een hele goede band hebt, en er dan gezegd wordt dat ze dan ook niet op z'n begrafenis hoeven te komen, omdat hij dat in z'n leven niet op prijs zou stellen, zulke schijnheiligheid. Ik ben het schijtziek, zeg het dan in die woorden tegen hen, en niet tegen mij. |
Citaat:
|
Verder ben ik trouwens best vrolijk hoor. Overweeg nog even film te gaan kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weltrusten luci!
|
Slaap lekka
|
Truste.
|
Hier waren de dikke toeters, Durian?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet kan slapen kom je nog maar effe op skype :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
En was ie leuk?
|
Jaaa :lief:
|
Hola!
|
Aloha, leef je nog?
|
Trimmuh!!!
|
Citaat:
Oh en een aardige kerel was volgens mij met me aan het flirten, maar ik ben daar nooit zeker van. :o |
En m'n avondeten was cheesecake en sigaretten. Lekker gezond. :herp:
|
Kusje voor jou
|
Thanks honnepon. :bloos:
|
Hoihoi
|
Citaat:
Wat deed ie dan? |
Hij gaf een fooi en da's verd8 hé.
|