![]() |
Stiekeme plekjes
Iemand wel eens stiekem in het openbaar afgetrokken of gevingerd? En zo ja waar dan? Ik heb tegen een boom aangespoten in een bos. En op een vrouwentoilet!
|
gewoon seks hebben in bos, parkeerplaats, langs water en weet ik wat nog meer heb gedaan. owjah en 2 bekeuringen lol
|
Op een gezamenlijke hotelkamer in Engeland afgetrokken. :$
|
Citaat:
|
Ja, ik heb met mijn ex en met mijn vriendin seks gehad in het openbaar. In Wien Mariahilf en in Wien Wieden, om precies te zijn. Wel 's nachts.
|
In de wc (niet echt, openbare toiletten zijn moker vies)
|
Ik heb 1x in de trein met mn broek aan lopen spelen, alleen geen hoogtepunt. Vond t zelf iets te ver gaan dus ben maar gestopt :) het lijkt me wel spannend, iemand een idee voor een plekje? :p
|
Een vriendin gaf me al eens orale sex terwijl ik aan het rijden was op de autosnelweg, gewoon sex in de auto, ook al eens orale sex op de HS-trein naar London. Allemaal leuk.
|
Ik heb ook wel eens autohoofd gekregen, midden in de nacht op een verlaten snelweg. Kon helaas niet spuiten omdat ik mijn benen niet kon relaxen wegens het gebrek aan cruise control.
|
ik ben weleens klaargekomen in een openbare camping wc.
een urinwar |
Na de training 's avonds even stoppen naast een bankje in het bos, lekker rukken in de open wind. Heerlijk!
|
Gevingerd in bubbelbad, hen gepijpt op schoolplein, voetbalveld, bosjes
|
Op een verlaten schoolplein?
|
Op het toilet op school, in een zwembad onderwater heb ik spema achtergelaten, gevingerd in mijn kont in de douche dus ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand die je niet kent terwijl je slaapt met je piemel speelt merk je daar ook niks van en toch voel je je niet okay als je erachter komt en is het gewoon fout.
|
Ga jij nu serieus verkrachten vergelijken met masturbatie. Kneus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben regelmatig klaargekomen in het bos, een keer op de fiets in het bos, een keer bij een vriend van het balkon af gespoten. Ook wel is in een openbare treincoupé gekomen en vaak zat op school.
|
Citaat:
|
De meeste mensen plassen in het zwembad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
afgertokken in het park en betrapt
|
Zondagnacht, op een golfbreker, heel ver van het strand en naar de dijk gekeerd; (Zo zou ik mensen kunnen zien aankomen).
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens het eindexamen... Niemand had het door. En nablijflokaal...... Niemand had het door
|
Heb op stage wel eens op de wc afgetrokken , nadat mijn vriendin me op Facebook had opgegeild.
Ik leerde laat zwemmen , dus in de brugklas met zwemmen in het gymuur zat ik alleen in een kinderbad. Het werd van de rest van het zwembad afgezonderd met een uur , dus ben wel een paar keer in het zwembad gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker laat op de avond in een bushokje , met kort rokje aan mezelf gevingerd, was wel koud maar wel fijn
|
een keer op de fiets op een weggetje tussen weilanden
|
In bubbelbad gevingert
|
Me ex kwam keer langs bij mij op me werk het is wonderbaarlijk genoeg niemand opgevallen dat we wel heel lang in het magazijn waare
|
in het zwembad afgetrokken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |